1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit is jammergenoeg wat minder. Die Seat is ook leuk gedaan. En trouwens, voor de wat mindere auto-kenners onder ons: De Fiat Panda gaat trouwens 850 km/h. *)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die CCR??? waarschijnlijk op z'n langst, want hij wordt vaak gebruikt voor snelheidsrecords, dat had 'ie ook in handen tot de Burton Veyron kwam, en binnenkort de Chrysler ME 4-12, want das nog een prototype;)

3. JeePee

JeePee Guest

Zo te zien kan je maar met z'n tweeen in de multiplayer. Hoop alsnog dat het met meer kan

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dit is dus een screen waar er maar twee opstaan. Ik durf te wedden dat je ook met zijn vieren op één xbox kan... Lijkt mij logish... |:-

EDIT: Bij die Seat staat linksboven bij de klasse GTS. Wist helemaal niet dat dit een klasse was in Forza. Haha zeker gemist ;) Best stom van me dan. Dus daar zitten de "LesMans-achtige" wagens in?

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik helemaal niet joh:9 Ik dacht nauwlijks 50 km/h mét lange gear-ratios + een turbo }:]

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij had ik dat al eens gezien. Maar op Forza Central zie je dus ook dat het het blauwe doosje is. Ik vond dat rooie doosje eigenlijk mooier. Het lijkt me wel als dat ook bij PGR2 kan.

7. JeePee

JeePee Guest

Dat vat ik wel, maar ik bedoel met andere AI auto's. Net zoals in DTM2, waar je met z'n zessen bent.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Aha, ik snap het. Ja, zou erg leuk zijn als dat wel zou kunnen ;) In PGR2 miste ik dit ook erg =(

9. JeePee

JeePee Guest

ik miste het in alle spellen, behalve DTM en f1'04 (daar ben je met z'n 20gen :D )

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    In totaal +/- 32 Race-bakken;) op die link die ik gaf, met die carlist + gegevens, daar voor staan die dingen je hebt zeg maar de D-Class, verdeeld in D4, D3, D2, D1 en zo ook bij de C, B, A en S Class. Bij de R-Class heb je GT en GTS Class ofzo, dan moet ik het weer ff opzoeken _0/

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Met DTM maar met z'n 6en ;)

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke. Bij MotoGP2 kun je in multi ook met z'n 20'en op een baan. Als ik mij niet vergis met DTM2 ook met 21 o.i.d.
    Maar we hebben het hier niet over multi in andere spellen maar over Forza zelf.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk. Zullen we verder gaan over FM ? ;)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lijkt me een goed idee feodor. Maar ik dus nog een vraagje. Bij die MP screen... wat is dan de bovenste auto. De onderste is een Pagani maar is die bovenste geen mercedes? Niet echt duidelijk vind ik.

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat toch bij dat het een mercedes SLR is :cool:

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, niet gezien. Best wel lelijke auto. Tja, ik vind mercedes gewoon niks. Maar die Pagani is echt dope. Hoe hard rijdt dat ding eigenlijk? In PGR2 reed ie toch 330?

17. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijgen we iets meer de tuningsopties de laatste tijd in beeld ;)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 2 pagina's terug ofzo had iemand een link gezet met aardig wat tuningbeelden. Zag er wel goed uit overigens.

19. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik check al die screens hoor daarom meld ik het, maar het lijkt of weinig dat opvalt en dat iedereen liever over zijn droomauto praat ;)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij deze mercedes niks? vind jij dít lelijk:

Eén van de mooiste auto's ooit toch (iig mooiste merecedes) en hij zit in Forza, ik vind het echt cool

Maar ja, ontopic, welke 'Class' lijkt jou het vetst?

D-Class (sportieve personenauto's: bijv. Honda Civic Type R)
    C-Class (sportauto's: Golf R32, Mazda RX-7)
    B-Class (snellere sportauto's: Honda NSX, Toyota Supra Twin Turbo)
    A-Class (klasse minder dan de Supercars: Porsche GT3, V12 Vanquish)
    S-Class (de onvervalste supercars: Ferrari Enzo, Saleen S7)
    R-Class (de circuit-auto's: Mercedes DTM-versie, Audi Infineon R8 )

Persoonlijk lijkt mij de S-Class het vetst, even snel als de R-Class, maar dan voor op de straat;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina