1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

en daardoor komt hij voor dat winkeltje eerder uit..?? :cool:

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza is waarschijnlijk nog geeneens af en ik geloof de officiele Forza-site eerder dan je lokale gameboer;)

Sorry, foutje ;)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  3. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of Forza beter is dan GT4...de tijd zal het leren...

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, omdat Forza dit beter heeft: Graphics, details, tune-opties, online-mode, schade, licentie Ferrari, Drivatar enz.;)

PS: Laten we hierover maar ophouden voordat de fanboy het ziet:9

5. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kijk uit JP loert op dit soort beweringen...*

en ik meld het alleen dat zij zeggen 31 maart... zou prachtig zijn maar ik ga er zelf ook niet van uit ;)

6. JeePee

JeePee Guest

sorry, sorry, sorry, sorry, maar ik kan het gewoon niet laten...

Graphics = ongeveer hetzelfde. (de PU zegt dat GT4 beter is)
    Details: kijk eens een keer naar de Las Vegas Drag strip, en oordeel zelf.
    Tune-Opties: daar moet ik je gelijk in geven. (maar ik koop Juiced wel voor dat soort dingen)
    Online-Mode: Nu nog wel, maar over een aantal maandjes met de add-on...
    Schade: Natuurlijk beter dan GT4, maar is zeker niet goed.
    Licentie ferrari: Boeit me niet, GT4 heeft veel meer vette racebakken.
    Drivatar: ik vind het best vergelijkbaar als B-spec mode. Neem aan dat de Drivatar wel beter is, maar dan dit...

Aantal auto's: ik zal hier me mond wel over houden.
    Aantal circuits: ook hier zal ik niks over zeggen *)
    IJsracen: niet te vinden in Forza Motorsport
    Rally Racen: zie boven
    Logitech Driving Force Pro: super ding (9.4 op gamespot), ga nou niet lopen zeggen dat ie te duur is, want er zijn genoeg mensen die hem hebben.

Maar Gaming 4 Ever, je bent wat vergeten (zo eerlijk als ik ben): De slechte AI in GT4. Daar heeft FM veel voordeel in. En nu wat ik vind van de belangrijkste minpunten in GT4, ten opzichte van FM:
    De AI: ik rijd toch altijd vooraan, dus is niks van te merken.
    Online: Maakt MIJ ook niet veel uit, ik ben bas op 26%, en eerder ik het uitgespeeld heb, is die add-on allang verkrijgbaar.
    Schade: Ik ga er zelden tot nooit af, dus tjah, al had het spel schade dan had ik er nog niks van gemerkt.

En nog wat.....Als GT4 al deze punten zou bevatten, zou GT5 dan nog een verbetering zijn van GT4, of ook maar een opgepoetse versie, Ik denk dan dat laatste, maar zoals het er nu naar uitziet komt GT5 weer in een heel nieuw jasje te zitten, door de AI te verbeteren, er een schade-model in te douwen en om een complete online mode erin te zetten, aangezien te PS3 daar WEL krachtig genoeg daar voor is...

Dit was dan mijn oordeel over FM en GT4, maar door Gaming 4 ever kon ik het echt niet laten....laat deze post maar voor wat het is en praat maar weer verder over Forza _O_

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    jij had er zin in :9

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik laat het niet voor wat het waard is;)

Graphics: Zien we wel als Forza óók uit is;)
    Details: Kijk maar es naar de stadcircuits van Forza enz. gedetaileerder dan GT4 en Forza heeft ook details zoals lak die op de muren blijft zitten en dat soort dingen
    Online: Met Forza kan je een online-career-mode doen, kan je een raceteam opzetten (net zoals een clan) maar dan met een monteur (die de afstellingen doet) enz.
    Schade: Forza's schade model ziet er errug gedetaileerd uit.
    Licentie Ferrari: Ieders mening (laten we voor wat het is;))

9. JeePee

JeePee Guest

Ik heb al te veel getypt om hier nog op in te gaan....maar over die stads circuit:

10. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Dit word denk ik 1 van de weinige racespellen die ik wel ga kopen. Heb zelf Rallysport Challenge 1 en 2, PGR 1 en Burnout 3. Deze lijkt me wel leuk om lekker tussendoor mee bezig te zijn, beetje cruisen met me bak enzo, Rallysport Challenge 2 speelde ik echt voor de graphics en het lekkere (misschien niet realistisch, maar wel leuke) rijgedrag en Burnout 3 voor de speedrush en het beuken/crashen. Forza koop ik dan voor de simulatie, het tunen en de uitgebreide selectie auto's en tracks. Had laatst dat filmpje van Forza gezien waarbij ze de echte real life track en de game track split screen boven elkaar lieten zien. Man dat zag er echt realistisch uit, ook vooral omdat ze met de zelfde rijsnelheid reden en ongeveer gelijk op de track bleven rijden en echt alle herkenningspunten zoals borden en details in de bochten waren hetzelfde. Zelfs de lichtinval en de kleuren waren voornamelijk hetzelfde op wat kleine dingetjes zoals sommige muurtjes en hekjes na. Vind ik best knap van de makers. Ik weet zelf weinig van auto's en tunen af, en ben dus zelf geen grote racegame fan maar ik denk dat het wel leuk is om zo spelenderwijs te leren met Forza, ook omdat ik al stiekem al wachtte op een soortgelijke titel als Gran Turismo op de xbox. En ik wil me games collectie wat afwisselender maken zo.

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    @ JPRaceGamer En jij vindt die screens van jou mooi?

12. JeePee

JeePee Guest

de kwalitieit ervan is slecht, maar ik vind ze zeker mooi, helemaal als je ze op je TV scherm ziet met je PS2 eronder.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja. Heel leuk, we weten nu wel dat je een PS2 hebt..:{

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral die blauwe Audi op het bovenste pic een beetje pixelachtig, daaraan kun je zien dat ook bij GT4 pixels op de auto's ziet. Iets waar sommige het tegenovergestelde van beweren;)

15. JeePee

JeePee Guest

waar zie jij op die audi een pixel dan??

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de beide wielkasten, en ik héb het plaatje vergroot;) Maar laten we gewoon Forza-pics bestuderen, zet jouw pics maar in het GT4 vs. Forza-forum daar past het iets (ietsie piets:9) thuis _0/

PS: niet teveel GT4 pics geven, zet ze dan in een link hè;)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  17. JeePee

JeePee Guest

sorry, maar toen bestond die dacht ik nog niet...

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit;) Maar gewoon voor het vervolg _0/
    Nu weer ontopic:.......

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed, voor de laatste keer...

Het gaat hier over Forza Motorsport.
    NIET over GT4.

Volgende die vervelend doet krijgt een OW.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even kort een vraagje, waar waarschijnlijk nog geen antwoord op is;
    Weet iemand of je ook, net als in NFSU2, zomaar een auto tunen en er lekker mee rijden? Zou erg tof zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina