1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staan je statistieken alvast weer hoog. :p

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dan heb je al een goed begin.

3. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Outrun? man ik heb ik een rijbewijs, nu jij weer :+

4. kippetje

kippetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de demo vint ik al veelbelovend. GT4 heb ik ook gespeeld. ik vond het een beetje een gaar spel, want je kon namelijk volgas door verschillende bochten omdat de muur de auto toch door de bocht loodst. ook heb ik een rally gereden. het was meer onzichtbare muur dan circuit. het enige pluspunt was de grote keuze uit autos. kortom gt4 is niet zo goed en forza gaat er dik overheen!!!

5. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    GT is soms idd net een flipperkast spel 8)

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Man wat een boel loze reacties hier...

Maar ontopic, bij die vergelijking op die site (vorige pagina) staat de boxart van de 'limited edition'. Is daar al wat over bekend? Ik wist namelijk niet dat er een LE zou komen...
    Ook vonden veel mensen dat de auto's te smal leken, maar op de vergelijking is ook te zien dat de ze bij GT4 nog smaller zijn, en daar wordt toch ook nergens over geklaagd _0/

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ook wel benieuwd naar die LE. En ik zie dat ze daar weer een ander Gruwelijk hoesje hebben. Zelf vind ik die andere mooier. :)

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Leuke vergelijking. Man, GT4 ziet er goed uit! Had dit niet verwacht eigenlijk (kwaliteit screens is niet super, maar toch goed te zien). Toch vind ik Forza ook iets mooier, iets eh minder "game" achtigs. Ben benieuwd!

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2 is ouder. GT4 pompt het maximale eruit, dus het is gewoon een bloedmooie game.
    Is NIET te vergelijken met een Xbox game.

10. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekere testtrack zeg:8)

Op grafisch gebied is GT4 alleen met de auto's beter. Ook vind ik die gas/rem indicators en die Gforce-meter ubervet; dan kan je precies zien hoeveel iemand remt/gas geeft en waar enzo.

11. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik ook ook een minpuntje van Forza. De HUD had imo wel wat mooier gemogen. Nu vind ik het er een btje 'goedkoop' uitzien.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wat anders als de test track bij pgr2! Wat is eigelijk precies de bedoeling van deze test track? Om je auto mee af te stellen ofzo?

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan gewoon je auto en z'n modificaties kan testen, als ik kijk naar de hoeveelheid bochten in die testtrack is het alleen maar logisch dat je door te rijden op die track goed kan kijken of je auto nog meer getuned moet worden of dat het zo goed is.

is er trouwens al wat meer informatie over de career modus in hoeverre deze aanwezig is?

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel is het test-track na-geaapt van GT4, dat is ook net zo'n bochtig circuit, maar toch... idd errug vet:p mooie omgeving ook, ik heb ook 2 gameplay-beelden van het test-track, ga naar deze link en bekijk het 3e en 4e plaatje van boven, twee gameplay-beelden, kan je wat sfeer proeven:p

http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=882

@ Zephyrus, de career-modus is vergelijkbaar als die van GT4, ik weet niet of je weet hoe die een beetje in zijn werk gaat, maar hij's vergelijkbaar met die. (je koopt een auto met je startgeld, doet mee aan races, verdient geld, koopt meer auto's, doet aan grotere races mee) Ook wel leuk van de career-modus is dat je een relatie (niet seksueel:p) kunt opbouwen met de automerken, zoals bijv. Ferrari. Ik weet niet wat je eraan hebt (vast goedkopere auto's) maar toch...

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    aha
    dus je moet ook rijbewijs halen enzo?

en het na apen van test track is alleen maar logisch :)
    je hebt veel verschillende bochten nodig als je wilt weten of je auto goed genoeg is

16. JeePee

JeePee Guest

@ Gaming 4 Ever...

Natuurlijk is de career-mode vergelijkbaar met die van GT4, wat dacht jij dan, dat ze daar bij microsoft orgineel zijn ofzo...

17. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, we weten nu wel dat je een GT4 aap bent, we hebben het hier over Forza. Als jij GT4 beter vind, moet je op een PS2 forum gaan hangen, en niet hier Forza lopen afkraken.

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Dit is niet de bedoeling..:{

19. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Zulke posts van jou ook niet _0/
    Ik vind een test track met bochten wel beter, kan je ook goed leren bochten nemen e.d. Toch zit er ook een lekker recht stuk in zodat je ff lekker kan planken :9
    Voor de rest heb je er voor het afstellen van downforce etc. niet zo heel veel aan, dat is immers op elk circuit anders...

20. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote gewoon ff mezelf :+

Vandaag toch nog ff de demo gespeeld en moet toegeven dat ik het idee heb dat ik er naast zat.
    Het is gewoon ff wennen omdat ik alleen nog maar Project Gotham Racing 2 de afgelopen tijd gedaan heb en daar zit een groot verschil in.

Ik begin weer hoop te krijgen voor Forza, kom maar op met die game :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina