1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Als je het bji GT4 niet ziet is dat voor Forza toch weer een pluspunt. En dat zouden ze toch inderdaad ook wel moeten laten zien.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is dat wel logisch, maar we hebben nog lang niet alles gezien van de game, zoals sommige trakcs etc. Misschien is het wel een grote verrassing! O-)

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    All we can do is pray ;) Zou wel erg strak zijn zo'n pitcrew (incl. of excl. pitpoezen O-) ) Helemaal realistisch zou het zijn, als je je auto ook zelf precies in het "pit-vak" moet rijden. Dus niet zoals in DTM2 dat je gewoon de pit-straat in rijdt en klaar bent.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan een grote verassing zijn. Maar ze hebben toch al een boel tracks laten zien. In ieder geval 2 van de 3 echte steden. Ik kan me toch niet herrineren dat ik ooit screens van Rio heb gezien. Daar zie ik ook liever screens van als van een of andere zelfgemaakte baan. Die kom ik wel tegen in de game. Ben ook benieuwd naar de Nurburgring. Daar ga ik eerst lekker op racen. :p

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet je niet eerst de banen unlocken? Lijkt mij best stoer, meteen op Nurburgring:D

6. JeePee

JeePee Guest

Maar bij GT4 zie je het wel

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht van niet. Sinds welke GT is dat dan?

8. JeePee

JeePee Guest

sinds GT4

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar ja, back to Forza. Is er zo langzamerhand al duidelijkheid over de Limited Edition?

10. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm zullen er cheats zijn voor Forza in de offline mode?
    Want las paar pagina's terug dat net als in PGR2 dat de auto's die je offline "vrijschakeld" voor je beschikbaar zullen zijn op Live! Ik ben absoluut geen cheater en zou het een beetje zonde vinden om nou allemaal n00bs met auto's te zien rijden waar ze niet mee om kunne gaan, omdat ze die zelf niet hebben vrijgeschakeld!

11. JeePee

JeePee Guest

??is er alleen verschil in het hoesje, of is er ook verschil in het spel zelf??

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal denk ik geen verschil zijn, alleen wat extra's bij een bonus dvd denk ik hoor.

13. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is er bij een LE extra content, bijvoorbeeld een interview met iemand, of extra filmpjes, maar meer ook niet.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zo'n dvd erbij denk ik. Net als bij Halo 2 en BIA. En over die pit-stops. Het zou echt realistisch zijn als je 'm zelf in het vakje moest rijden. En bijvoorbeeld asl je te hard door de pit rijdt, je een boete krijgt of zoiets.

EDIT: Het valt me echt op dat in geen enkel filmpje ik iemand zie rijden die ook echt KAN rijden. Ze nemen de bochten scheef, remmen veel te vroeg of veel te laat. Zou dat aan de moeilijkheidsgraad liggen of kunnen ze echt niet rijden?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ze echt niet kunnen rijden. Ze remmen veel te laat voor bochten, sturen echt bizar slecht in. Ze kunnen gewoon niet rijden. Maar er zijn ook filmpjes waarin ze wel goed rijden hoor ;)

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Show me... ;)

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zouden jullie in FM op Live leuk vinden (Fantaseer maar wat) ? Mij zou het wel cool zijn als ze ook echt een Tournament GameMode maken of een Mode waarin je Auto's kan ruilen maar dat lijkt me wel heel sterk. ;)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Auto's ruilen kan in GT2002 Online (of zoiets ff naam kwijt) daar kun je auto's ruilen misschien kan het hier ook. Ik had der volgens mij wel iets van gelezen..

19. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen Live! maar mij lijkt het wel leuk als je je auto's via Live! kan verkopen (wat volgens mij ook kan). En verder niet teveel modes, maar gewoon zoals feodor al zei een tournament of zoiets. Of net als bij juiced: pink slip, degene die wint mag allebei de auto's hebben. Hebben ze afgekeken van 'The Fast and the Furious' :D .

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik in een filmpje gezien, volgens die met dat stuurtje erin, kzal ff link opzoeken.

EDIT: Sorry voor de dubbelpost O-)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina