1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Auto's ruilen kan. Je kunt ze ook verkopen aan andere spelers.

2. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel leuk, maarja iedereen is dan uit op winst d0h dus kan je beter zelf dan samenstellen en beetje afkijken

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maar is er niet een bepaalde prijs voor je auto? Dus als je 'm verkoopt is er gewoon een vast bedrag (denk ik). Of je moet na gaan kijken wat alle onderdelen kosten.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of Microsoft vindt het leuk om zakenmannen te creëren en je mag zelf de prijs betapen:9
    Iedereen (of tenminste de mensen die al preview-versies hebben gespeeld van mensen van IGN enzo) zegt dat het idd één van de moeilijkste spellen is. (moeilijker dan GT4:p) Vooral als je de hulpfuncties uitzet:+ Op zo'n filmpje van een vergelijking tussen real-life en Forza zeiden de coureurs dat dit de beste sim van dit moment is als het op realisme aankomt:cool:

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat lijkt me wel héél erg dom. Dan gaat natuurlijk niemand een auto tunen voor veel geld en het dan vervolgens voor de originele prijs verkopen. Niemand zal dan nog auto's verkopen en dan is die functie verpest. Het lijkt me wel dat je zelf de prijs mag bepalen. Iemand weet best wat een reële prijs is voor een auto + wat er in zit, dus ze kunnen best zelf bepalen of ze het gevraagde bedrag willen betalen of dat ze liever zelf gaan kloten.
    Daarbij komt nog dat sommige mensen gewoon autodealers gaan worden die auto's helemaal perfect af gaan stellen en ze dan doorverkopen. Als je er zoveel tijd in hebt gestopt wil je daar natuurlijk wel wat tegenover hebben staan.

6. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
  7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    nou zijn ze bij oxbm ook wel een btje partijdig natuurlijk!

8. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de demo gespeeld, ik vind de besturing een beetje tegenvallen. De auto waar ik in reed had een gigantische draaicircel, voor sommige bochten moets ik bijna stil gaan staan of er doorheen slippen (en dan de controle over mijn auto kwijt raken). Het kan natuurlijk ook aan de auto liggen waar ik mee reed (nissan 350 z). Ik hoop dat dit nog verbeterd word, of dat je het anders in kan stellen. Verder was het wel een heeel vette game.

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    [sarcasme]Nee joh, en die 10 van Halo 2 was ook helemaal terecht[/sarcasme]

8) :+ _O_

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje crap dat ze nu al een cijfer gaan geven. Naar mijn weten is Forza nog niet eens gold gegaan.

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, hoe kunnen hun nu al een cijfer gaan geven, hebben ze de uiteindelijke versie al ofzo??:confused:

PS: Die 10 is wel een teken dat die hype misschien terecht was!!:+

12. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh ze noemen het REVIEW versies die zulke magazines krijgen...
    en natuurlijk krijgen zij vaka eerder, en zie je ze eerder in hun magazines anders zouden die bladen amper kunnen bestaan

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bijna TWEE maanden eerder.......????????:{

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die review is al vergeten zodra het spel uit is. Niet erg slim dus. En iedereen gaat nu twijfelen aan de waarde van de review omdat het spel nog niet eens volledig af is.

15. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of het moet een soort hypen voorstellen dat het spel weer in de publiciteit wordt gebracht... en anders is het een maand van te voren... Ze hebben toch ook wel eens import tests die dan later naar EU komen...

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    had ik in het begin ook, maar op gegeven moment leer je wel beetje hoe je de bochten moet nemen, gewoon veel oefenen en dan komt alles goed ;)

17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom niet 2 maanden eerder. Forza moet nu als hij in mei op de schappen wil liggen toch wel eens een keer klaar moeten zijn. Dat ze een versie hebben gereviewd die klaar is is klinkt mij niet raar in de oren.

Het spel is nu alleen nog in het engels. Maar zal ook nog gelokaliseerd worden. Voor alle verschillende regio´s en talen. Het doet mij alleen maar deugd. Want nu weet ik bijna zeker dat ik forza in mei zou kunnen spelen.

Kijk maar naar halo een maand voor de release lekte de franse versie. Dus het printen en maken van de dvd´s kost ongeveer een maand en bij sony hebben ze er een maand over gedaan on GT4 te lokaliseren.

Dus forza is op zijn weg naar de winkels heerlijk. Kan niet wachten.

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De laatste paar filmpjes zijn toch echt frans....

19. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er word door iemand in het frans gesproken maar echt ik zie in de menu´s ed alleen maar engelse tekst. Als je het filmpje van jeuxfrans.com bedoelt.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb wel screenshots in het frans gezien :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina