1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen mensen hier mugge ziften zeg tering he.

Het is een feit dat ze nu met deze game in de afrondende fase zitten. En dat ik wel snap dat er al een review is. Wat daar was het allemaal over begonnen.

2. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar SNAP je het ook !?

Effe wat anders...hoe kun je nou een 10 geven voor dit spel (of wat voor spel dan ook). Geen enkel spel is perfect. Strooien met 10-en lijkt me niet echt goed voor de geloofwaardigheid van zo'n mag.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een andere discussie. Halo 2 heeft ook veel te hoge cijfers gegeven. Ik ben het ook niet eens met een 10 want niets is perfect. Hte gaat er alleen maar om dat er mensen zijn die het raar vinden dat 2 maanden voor de release er een review is.

Ik reageer er alleen maar op dat het opzich niet raar is dat er een review versie is. ALs je naar tijds lijen gaat kijken is dat goed mogelijk meer zeg ik dan ook niet.

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    een 10 is idd overdreven, een spel kan nog zo goed zijn, het is nooit perfect anders had forza wel alle auto modellen die ooit geproduceerd om maar iets te noemen

5. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is misschien een 10 in vergelijking met de spellen van deze tijd, anders kan je nu beter alles een 1 geven. Het is bijna altijd wel slechter dan de spellen over 10 jaar bijvoorbeeld.

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar toch een 10 is wel wat overdreven. Een 9.5 is gewoon een goed cijfer, dat hadden ze ook kunnen geven, maar wat zeuren we eigelijk over het cijfer. Wat voor cijfer een game krijgt boeit me niet zo. Bijvoorbeeld bij halo 2, dat was ook niet verdiend. Het wordt zeker een hele goede game, maar of het die 10 waard is...

7. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als hun waardes zo gaan: 1/10 , 2/10 etc. dan is een 9.5 dus een 10/10 bij dat blad simpel zat? Dan krijgt een spel eens een 10 hebben we weer te klagen :confused:

8. harron007

harron007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehh heeft iemand al iets gehoord over een limited edition van Forza Motorsport wat houdt dit nou eigenlijk in (check maar bij bol.com)

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar is nog niks officieel van uitgekomen volgens mij maar het zal wel iets zijn als een dvd erbij van de making of.

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic....................... Op o.a. forzacentral enzo. heb je om movies te bekijken een bepaald progamme genaamd: Codec ??? Ik heb het niet en zo kan ik best veel movies niet kijken:'-( Weet iemand waar je dat bestandje kan downloaden:confused:

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
  13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK wat jij ff moet downloaden is een divx codec

Op www.download.com en dan zoeken naar deze dan heb je een player en codec

DivX Player (with DivX Codec) 5.2.1

Suc6

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ben je eeuwig dankbaar!!!;)_O_

Ga nu maar weer ontopic:9.........

15. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Anders kunnen we ook gaan zeuren met de waardering "Legendarisch" dat Splinter Cell: CT kreeg van Mirik. Dat is toch gewoon hetzelfde.

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
  17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie van het filmpje van de nurenburgring is dat je daar eindelijk eens iets kan zien van het straf systeem. Het is zoals ik zie net als bij moto gp alleen zie ik wel dat je gestraft word als je met 4 banden van de baan gaat wat ik overigens wel een positief ietst vind.

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Over snelheidsgevoel gesproken...
    Echt supermooi filmpje, maar waar zie je dat je gestraft wordt?

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
  20. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je op dat tijd balkje rechtsbovening de rode tijd. Die loopt op als hij van de baan schiet dat zie je alleen op het filmpje op de nurenburgring

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina