1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar es een keer naar: www.forzacentral.com
    Dat is een FM-fansite en als je op Gallery klikt, nou ze hebben bijna 1000 screens, als je em daar nog niet tussen ziet staan.

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij zei dat 'ie al een paar keer HIER gepost was en daar heb ik 'm niet zien staan. Maar laten we verder over Forza praten.

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onze FRS schijt ook voor geen ene meter..:mad: Zeggen ze dat ze 'm deze Week al binnen moeten krijgen maardat de Kans klein is..:{

4. JeePee

JeePee Guest

Wat maakt het nou uit hoevaak je hem gezien hebt, als je hem maar gezien hebt

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    stil vandaag in deze thread, iedereen is buiten zeker in het echie aan het oefene in zijn cabrio :9

6. JeePee

JeePee Guest

Of iedereen heeft formule1 gekeken :p , mooie race trouwens

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waarom post je dit 2 keer?

Anyway...ben de trailer aan het downloaden

9. JeePee

JeePee Guest

Niet echt onder de indruk. (ik ben GT4 gewend weet je *) )

10. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *ik wordt zo schijt ziek van die gozer....
    FM gaat toch hoger krijgen dan GT4 van de PU, terwijl ze eerst vertelden dat GT4 zou winnen...*
    echt lekker intro'tje en al die chille screens :)

11. JeePee

JeePee Guest

GT4 zal ook wel een cijfer tussen de 9.5 en 10 hadden gehaald, als GT3 niet bestond. Alleen maar omdat ze vonden dat GT4 niet vernieuwend was. Tjah, ik kan het ook niet helpen dat GT3 al bijna al het kunnen uit de PS2 haalde

12. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar heeft hij wel een punt, want gt3 was al wel goed (al miste het wat snelheids gevoel), en daardoor kan je natuurlijk gt4 niet nogeens een 9,5 gaan geven terwijl het niet echt verandert is ten opzichte van gt3.....dus de cijfers van de pu kan je niet echt gaan vergelijken |:-

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @JPRacegamer
    Wij hebben nu wel een indruk van jou :/
    Als je niks positiefs of kritisch (goed onderbouwd) kunt zeggen, zeg dan liever niks.

Persoonlijk vond ik het wel een vette intro :)

14. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm ja heb je he als je een serie bouwt dna kan je zoiets verwachten vaag excuus dus... en zo erg is PU niet tegen series....

15. JeePee

JeePee Guest

Wat had je dan gewild, een soort van NFSU3 ofzo :confused:
    Schade kan de PS2 niet aan, dus zeg niet dat ze dat erin hadden moeten stoppen...

(als je hierop wilt reageren, doe dat dan ff op het Foza vs. GT4 forum)

16. dat je een XBOX hebt verbaast me, verkoop hem dan als je alles wat voor de XBOX komt en mogelijk een PS2 titel verslaat de grond in probeert te boren... :{

weet je...
    door JOU wordt ik een beetje XBOX-fanboy maar ik zal me nu inhouden... }:]

en ik zal mijn mening altijd WEL goed onderbouwen

+

@Mods: waarom staan jullie dat irriterende fanboy-gedrag toe en gaat een van jullie op mij lopen zeiken (in de: Forza vs GT4 Thread) als ik het er niet mee eens ben? Explain :)

Edit:

Dank U, Marius

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2005
  17. JeePee

JeePee Guest

Misschien zijn ze het met me eens ;) :p

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien ook niet. Je posts zijn regelmatig wat uitlokkend, je probeert iedereen te overtuigen dat er een ander spel is wat veel beter is, terwijl ze daar soms helemaal geen behoefte aan hebben.

Begrijp me niet verkeerd, GT4 is een geweldig spel. Maar je doet elke keer Forza af als iets dat niet eens in de schaduw van GT4 mag staan. Toch best knap dat jij zo'n visionair bent, terwijl je zelf niet eens het eindproduct of een uitgebreide beta hebt kunnen spelen. Komt nog eens bij dat er allerlei nieuwe previews (ook van multi console mags en websites) aangeven dat Forza spectaculair is verbeterd t.o.v. eerdere versies. Maargoed, let aub op je postgedrag. Als je iets post, laat het dan inhoud hebben en niet een wat uitlokkende mening die jij als feit probeert af te doen.

Die intro vind ik er trouwens best goed uitzien! Het lijkt erop dat het er allemaal steeds dynamischer uit gaat zien. Je ziet goed dat er gewicht wordt verplaatst in de auto's, je ziet kleine vonkregentjes als de auto contact maakt met het asfalt etc. Kleine dingetjes, die veel bijdragen aan de sfeer van een racegame. En de balans in deze dingen miste eerst in Forza. Het lijkt allemaal op zijn plaats te komen..

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik word gek van dat GT4 gezeik. :mad: Daarvoor heb je het FM vs. GT4 Topic.

20. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    draait dit topic zo langzamerhand niet om jpracegamer ipv forza??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina