Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedenk je voortaan toch even iets sneller. ;) STRAKS STAAN ER WEER NIEUWE SCREENS ONLINE !!
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Testbaan moet zowel bochten hebben als een lang recht stuk. Testbaan (het woord zegt het al) is om je vet getunde wagen te testen. Kijken hoe hij zich door (scherpe) bochten laat sturen maar ook wat zijn top is op een lang stuk.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Feodor, waar én het belangrijkste... WAARNEER komen die nieuwe screens online:p
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    In de beginpost onder de naam: Nieuwe Screens. :)
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de nieuwe Screens ! Beginpost. :)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt feodor;)

    Hé mede Forza-fanboys:p ik vraag me af, welke auto gaan jullie meteen tunen als je het spel in je X-Box cd-lade stopt? Ik persoonlijk (om maar meteen ff mijn mening te geven:9) ga meteen (als ik 'em haal) de koning van de straat-races pimpen.... de Skyline (Nissan;)) Jullie?
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziet er goed uit! Maar je zal niet gelijk tot alle auto's toegang hebben. Maar skyline klinkt goed ja.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuke screens! Ik zou denk als eerste een leuk burgerbakje nemen (VW Bora zat er ook in geloof ik) en ervoor zorgen dat die heel hard gaat lopen:D
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook leuk om de lelijke auto's (ik zal geen namen noemen:9) een beetje toonbaar te maken, want een spel zonder lelijke auto...... Da's toch perfect
     
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Yes me favo auto zit er ook tussen de Dodge Viper Rts/10 echt een vette auto heb ik op me kamer een schaal model van staan ben verlieft op die auto:p

    Ik ga eerst splintercell 3 kopen daarna meteen door sparen voor deze game deze moet ik hebben. ik ben nu weer Dtm 2 aan het spelen heb weer zin i neen race game.

    [edit]

    Ik had gister(zaterdag) Gt 4 gespeelt bij intertoys ik heb effe gespeelt man er zit helemaal geen snelheid in de game :confused: ik heb 1 rondje gespeelt ben ik maar weg gegaan echt waar de graficks in gta 4 zijn mooier

    Filmje van Gt 4 en Forza kijk maar eens

    http://www.msxbox-world.com/media/exclusive_movies/Forza_Vs_GT4.wmv
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik als eerst deze auto Tunen:
    • 2004 Subaru Impreza WRX STi Spec-C (Japan) Forza Edition

    Ik ben helemaal fan van het Tunen (op NFSU2) van de Subaru Impreza, en dan hier op Forza de speciale editie van deze auto ervan Tunen lijkt mij al helemaal het einde. 8)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ook vet is.... Ik weet niet óf het kan, maar Oldtimers tunen is ook niet slecht:p Cool toch, zit je daar met je supersnelle Enzo met 300 km/h door de bochten te gaan, komt er opeens een 40 jaar oude Mercedes Gullwing (om maar wat te noemen) die je voorbij raast, mwhahaha:p
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Van die big muscles. Ouwe Pontiac GTO.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..geen slecht idee lijkt me best wel LOL. :D Maar zijn de Screens een beetje goed ? (De nieuwe)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, gaat wel. Blijft redelijk hetzelfde allemaal. Maar het ziet er iig wel goed uit.
     
  16. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen bang dat je de oldtimers niet kan tunen. De racewagens kunnen toch ook niet getuned worden?
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat is er NIEUW aan deze screens. De meeste zijn al maanden oud............ Degene die deze thread volgen hebben dit allemaal al gezien.
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    jawel in deze game kun je tunen ik hoop alle wagens :9 :9


    @gaming 4 ever

    Weet je wat ook vet is.... Ik weet niet óf het kan,maar Oldtimers tunen is ook niet slecht:pCool toch, zit je daar met je supersnelle Enzo met 300 km/h door de bochten te gaan, komt er opeens een 40 jaar oude Mercedes Gullwing (om maar wat te noemen) die je voorbij raast, mwhahaha:p

    JA dat lijkt me ook wel vet
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er moeten toch ZOVEEL mogelijk Screens worden geplaatst..oud of nieuw maakt niet uit. :)

    Maar nu weer ONTOPIC.
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina