1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Wrom zijn die screenshots van Forza vaak zo lomp? |:-

Allemaal verkeerde en te lage resoluties enzo, waardoor het er niet uitziet. Gelukkig zie je in de filmpjes wel hoe supervet het wordt :). Ik heb ook al gt4 gespeeld, maar daar vind ik de auto's erg onrealistisch als ze vangrails raken of elkaar raken. Net of die auto's geen gewicht hebben. Wel goed spel, maar qua graphics had ik er meer van verwacht.

Doe mij maar Forza :)

2. @jponline: dat vindt ik ook... :cool:

ontopic: net de intro bekeken en de physics en graphics van de wagens zijn superb. (aldus marius die het al eerder zei :) )

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jep, time to move on people!

Ik ben persoonlijk steeds enthousiaster over Forza. Van een maar matige interesse toen ik eenmaal de eerste beelden zag, en ik het spel vorig jaar kon spelen in Londen. Tot een meer dan bovengemiddelde interesse op dit moment.

Heb het gevoel dat het spel steeds gepolijster wordt. De besturing vind ik al geweldig, heerlijk uitdagend. Je hebt écht het gevoel een racemonster te besturen, met heel veel power, als je in een snellere bak zit. En dat kost nu eenmaal veel tijd en moeite om die te leren besturen. Daarnaast zien de graphics er steeds beter uit, wordt de framerate steeds stabieler, vind ik de mondjesmaat vrijkomende info erg veelbelovend en ziet het er naar uit dat de balans in veel dingen steeds beter wordt gevonden.

Ik vond PGR2 een ontzettend tof spel, dat alleen online veel te eenzijdig was. 3 rondjes voor Kudos. En dat nog een keer. En dan nog een keer. En dat x 200. You get the picture. Forza lijkt veel uitgebreider te worden, met zijn car clubs, meer banen (en vooral, met echte racebanen), met meer auto's (en veel toffe auto's), met pitstops, met bandenslijtage, met benzineverbruik, met bandenspanning, baanwarmte, etc wat ook echt verschil maakt voor je grip op de baan. Oftewel, vooral online een veel diepgaandere ervaring. En op zo'n spel zit ik met smart te wachten!

4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik speelde Forza vorig jaar op PU gameplay ( Zo heette het geloof ik :p ) en toen was mijn enthousiasme grotendeels weg. Hele slechte framerate. Erg nare besturing en een extreem lage bochtsnelheid. En de tv's waarop ik speelde waren ook niet al te best. Vanaf januari ben ik het weer gaan volgen en er zijn egt veel verbeteringen gemaakt. Vooral dat filmpje "Forza vs reality" vond ik erg mooi.

En het mooiste zijn natuurlijk de details. De realistische besturing, bandenslijtage, you name it. Gewoon lekker moeilijk :9. En verder het heerlijke aanbod van auto's die je ook nog kan tunen. De natte droom van elke racer natuurlijk :+. Voor dit spel leg IK zelfs Pgr2 aan de kant _0/

5. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens marius, time to move on. lekker over forza praten. ik heb de demo, en je hebt die baan en auto's daarvan dus echt niet zo 1,2,3 onder controle.zelfs met de f1 ferrari, met zijn sublieme wegligging e.d.zul je na 10 tot 20 keer niet 1e worden (ik dan :+ ), en een perfect rondje rijden, nou das ook behoorlijk moeilijk. maaaarrr, als je eenmaal voelt dat het steeds beter gaat. dammnnn wat is dit spel dan verslavend. je hebt echt het gevoel van, ik zal en moet deze baan sneller rijden dan daarnet. en dan ook nog met de gedachte dat ik binnenkort een stuurtje krijg. nou echt waar, ik ben verkocht *) .

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er dan voor zorgen dat het niet gebeurd en gewoon niet op hem reageren totdat hij iets "objectiefs" zegt..........:+

Wat vonden jullie dus van het voorfilmpje en de screens. Op de site waar ik het vandaan had, stond dat dit van een wat nieuwere versie was, i.p.v. al die december-versies waarvan de laatste tijd alles uitkwam, dus ookal was de kwaliteit niet echt goed... veel anders zal het niet worden.

7. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat voorfilmpje was echt zoow cool. perfecte sfeer. helemaal top.

8. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vaag is wel dat, ze zeiden dat er geen onderdelen van de auto af konden vallen, hoewel ik al drie keer een voor bumper ben verloren en een stuk of 6 zij spiegels. Bij die ferrari 333 ssp ofziets.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de demo ofzo????? want in de uiteindelijke versie kan het niet, en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het bij de demo wél zo was:confused:

10. JeePee

JeePee Guest

Jij hebt zeker nog nooit FM op de Nurburgring gezien hea :+ :+

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Euhm, om eerlijk te zijn wel, van een Forza Beta versie. En als ik hem vergelijk met die in PGR2 ben ik heel blij. Want, hij is veel realistischer nagemaakt dan in PGR2. En hij ziet er schitterend mooi uit.

Eerlijk gezegd zelfs mooier dan in GT4. Veel rijkere bebossing, een veel meer diverse bebossing en de baantextures zijn scherper en gevarieerder. Verder nog iets?

12. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar dat er lekker lage bochtensnelheden zijn. Dat maakt het meer uitdagend. Ik kon me soms wel eens ergeren aan PGR2 als ik zo'n korte bocht kon nemen met dik 200 km/u. Probeer dat maar eens in het echt, dan vlieg je door het raam 8)

13. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vroeg ooit eens of je ook al die details van al die auto's kan zien dus motorinhoud enzo..
    Als ik de screens van xboxfront.de mag geloven is dat dus wel zo, elke auto kan je de "details" en de gegevens/ervaring van jou met de wagen bekijken.

14. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik de forza hipe een tijde niet gevolgd heb, vraag ik me af of er al een officiele website is van forza motorsport?

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Er kunnen bijvoorbeeld geen motorkappen van je auto vallen, of dat soort 'vaste onderdelen'. Maar enkel bumpers en spiegels, als ik het goed heb. Dankzij allerlei complexe licentie overeenkomsten met auto leveranciers, je kent het wel.

Het kan zijn dat er in de uiteindelijke versie helemaal niks meer echt los kan, maar volgens mij kunnen eerdergenoemde 'losse' onderdelen dus wel van je auto af. Nog ruim een maandje, dan weten we het :)

16. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze dacht ik

17. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op deze site kijk heb ik niet zoveel vertrouwen in het aantal traks

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Aan de ene kant zijn het er misschien wat weinig. Maar voordat jij op alle banen, ALLE ronden bijna foutloos (en snel!!) met alle auto's kunt nemen zijn we waarschijnlijk wel een maandje of 12 verder ;)

20. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal banen in niet veel maar ze worden ook tegen overgesteld gereden en er zijn varianten op deze banen. Silverstone heeft dan ook 2 versies. Dus het aantal banen is dus meer als dat is aangegeven

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina