1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    31 tracks vind ik nog steeds niet weinig, vergeleken met gt4 is het misschien weinig (de helft minder ongeveer), maar 31 is nog steeds best veel voor een racegame. En als je ze ook tegenovergesteld kan racen, worden het er meteen een stuk meer. Dus met het aantal banen zit het mijbetreft goed.

2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet zo goed waarom vele van jullie hem vergelijken met PGR2, want anzich is dat een andere veel meer arcade based game toch, of zie ik dat nou verkeerd. IN PGR krijg je punten als je slipt, in het echt ga je langzamer als je slipt sijten je banden en ben je de lul, niet slippen dus..
    Hij is in mijn ogen veel beter te vergelijken met DTM, waarbij je veel dezelde circuits ziet, alleen het aantal autos en tunemogelijkheen zijn minder bij DTM, maar ik denk toch dat ie daar een stuk meer gelijkenis mee heeft. En mensen die PGR heel goed vonden en daarom denken dat deze beter is kunnen nog wel eens raar opkijken omdat het in mijn ogen een iets andere opzet heeft dan PGR...

3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, heb dat filmpje van 2,5 minuut gezien. en dat was vet 8) _O_ . daarna nog ff filmpje van 8 minuten van die gozer die het rondje helemaal rijd gezien. suepr spel word dit.

4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link naar dat filmpje van 8 minuten? :)

@ joeri71

Ik heb gigaveel pgr2 gespeeld, maar het is wel duidelijk dat forza een sim is en pgr2 arcade/sim. Mensen die dat niet zien, lijken me niet egt slim :{.

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is verre van sim als je het mij vraagt. Het is natuurlijk al arcade van opzet met kudo's en dat soort dingen, maar ook de physics.

En ik wil ook dat filmpje van 8 minuten:p

6. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha sorry sorry. ik denk dat dit misverstand is, en beetje dom van me. ik had wat duidelijker moeten zijn. ik bedoelde namelijk dat filpmje van die gozer die in het echt op de nurnburgring rijdt :9 . helaas, ik moet jullie teleurstellen, al is dat filmpje ook heeel cool 8) . voor de link daarnaar moe je ff in dit of in het forza vs gt4 topic zoeken. ik hoop dat er nog een filmpie van forza van 8 minuten op nurnburgring (heel rondje dus)komt btw.

7. JeePee

JeePee Guest

Ligt er natuurlijk aan hoe goed je bent hea. Sommige kunnen het nooit, en sommige lukt het al binnen een week.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza heeft 17 verschillende circuits verdeeld over echte, fictieve, stad en point-to-point omgevingen. Elk circuit heeft verschillende versies (zoals idd omgekeerd) en dat aantal is ongeveer 31;)

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz.......... wat een interessante en nuttige post:{

10. JeePee

JeePee Guest

nog nuttiger zeker

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daarboven al wat nuttigs gepost;)_0/

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    @ Gaming 4 ever en JPRaceGamer, dit is niet de enige thread waarin jullie op elkaar reageren met nutteloze posts.
    Ga elkaar lekker via pm lopen te irriteren en doe dat niet in threads.
    Graag dus in de betreffende threads ontopic, en niet telkens kinderachtig op elkaar reageren.
    Het mag duidelijk zijn dat als dit door blijft gaan een OW volgt

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een waarschuwing. Sorry hoor maar ik heb jullie mods er nu al tig keer wat van zien zeggen maar goed wie ben ik.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je daar nu mee zeggen? En laat die 2 gewoon lekker in de Forza v.s. GT4 thread bezig. Daar is ie tenslotte voor.

Ontopic: Is die 13 mei datum nou internationaal of komt hij ook gelijk uit in de U.S.? Of klopt er dan van die 13 mei ook weer niks?

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    In de U.S.A. komt ie 3 mei uit;)

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    En klopt die 13 mei dan ook?

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waarschijnlijk wel;) Op GCShop staat nog 29 april, maar das al een tijdje niet meer bijgewerkt. Op een Franse site staat 13 mei en aangezien zo'n datum meestal voor heel Europe geld zal het hier ook wel zo zijn (nog 40 daagjes:9)

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan. Dat is toch nog redelijk snel? Alleen weet ik nog niet of ik hem ga kopen. Eerst revieuwtje afwachten.

19. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op 13 mei ben ik waarschijnlijk op excursie :mad:
    Dan moet ik forza maar in Praag kopen.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox meenemen in de bus dan ih. Da's altijd zo vervelend. Om de hele tijd met een lang gewachte game in je handen te zitten en hem maar niet mogen spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina