1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

dan lees ik altijd de gebruiksaanwijzing een paar keer door. Kan je er toch een beetje van genieten

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik lees ook altijd voor ik het spel ga spelen het boekje door. Maar nu weer ontopic. :p

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    _O_ Intro _O_
    Mooi!!! Ook die grid enzo, echt supersupergaaf...
    Krijg ook echt steeds meer zin in de game, wordt lastig om vanaf te blijven tijdens het leren van mn examens...

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat word prioriteiten stellen!

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn prioriteiten?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Prioriteiten zijn dingen die je belangrijk vind. Voor jouw is de 1e prioriteit dus je postcountner ;)

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    prioriteiten, is dat je de belangrijkste dingen eerst doet. Zoek het anders op in het woordenboek, dan weet je het precies

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Eisen die je aan iets stelt.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee. Prioriteiten zijn dingen die je belangrijkst vind en die je dan eerst doet.
    1e prioriteit in dit topic is overigens Forza
    laatste prioriteit is off-topic lullen :9

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft één van jullie misschine al de back-cover van het hoesje gezien??
    Ik alleen de 2 voorkanten die er zijn?:confused:

11. JeePee

JeePee Guest

waarschijnlijk niet.

ff een vraagje:
    Kan je auto total loss, en kan je auto ook kaduuk als je bijvoorbeeld verkeerd schakelt..??

12. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je het filpje van garret youg bekijkt kun je horen dat je bak naar de klote kan gaan als je zelf schakelt en het niet goed doet.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je motor,turbo etc kunnen idd kapott.Waarschijlijk gebeurt dat door verkeerd te schaken of veel te botsen.

Bumpers,Spiegels etc kun je ook afrijden,ja lak kan beschadigen en je kan veel deuken in je auto rijden;),dus je auto kan redelijk total loss al is het niet zo erg als bij Burnout 3 :)

btw...Bumpers weet ik trouwens niet helemaal zeker of je ze er helemaal af kunt rijden (had iets met licenties te maken, maar ze kunnen in ieder geval wel over de grond schrapen

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel maf zijn als bij bv een toyota er wel een bumper afkon en bij een ferrari niet

15. JeePee

JeePee Guest

Maar het is dus niet zo dat je ineens stil kan komen te staan??

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je benzine opraakt of je je motor kapott rijdt kom je wel stil te staan

17. JeePee

JeePee Guest

Kan je bij een pitstop alleen tanken en banden wisselen, of kan je ook je motor laten maken netzoals in DTM1??

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2005
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het niet realistisch als je je motor tijdens een pitstop kunt laten repareren.Dat kan immers in het echt ook niet

Zelfs lijkt het me vrij lastig om kapotte bumper tijdens een pitstop te repareren (op F1 na) in minder dan 1 minuut, dus ik denk dat zo iets in Forza niet kan, maar nogmals ik weet het niet (volgens mij is hier ook nog geen informatie over)

19. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Op Forzacentral heb ik gelezen dat je bumper er af kon maar dat ze hem niet zullen repareren tijdens een pitstop. Ook zie je de crew niet omdat het alleen maar mooi is en niet bij Forza hoort omdat het allemaal om de afstelling en strategie gaat. Netzoals een spoiler die extra grip geeft. In de pit kun je dan denk ik je auto anders afstellen, tenzij dat geen strategie is :D.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pitsstoppen in FM zullen wel ongeveer net zoals in DTM2 worden alleen dan strategischer en technischer en uitgebreider etc. (IMO)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina