1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Tenzij je qualifying banden eronder hebt zitten. :p
    Maar het ging er toch om of de animated pitstops wel of niet in FM thuishoorde, nou volgens rox dus ook in de korte races als je schade rijdt. Ze horen er gewoon in te zitten, in lange of korte races, maar ze hebben ze alleen on-animated, wat ik stom vind.

    EDIT: in FM zou je ze eigenlijk wel moeten maken in races van 5 rondjes (ookal maak je geen schade) omdat je zo enorm veel rubber verliest in een paar bochten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2005
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze door geen animaties, de pitstoppen beter kunnen maken mogen ze dat van mij doen, zo'n animatie heb je na 3x kijken ook wel gezien.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Tenzij je natuurlijk 3 verschillende hebt. (wat in GT4 het geval is *) )
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fijn voor je, maar Forza is een sim en richt zich op het wat technischere gedeelte. Ik kan er ook niks aan doen dat GT4 commerciëler is net zoals EA (en je weet wat voor games EA maakt:9)

    PS: Als je reageert, doe het dan ff in het Forza vs. GT4 forum, waar gesprekken m.b.t. GT4 thuishoren;)
     
  5. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zoekt echt al het mogelijke waar je over kan zeuren hé, heb je niets beters te doen. DAMN had jou al lang gebanned #"!$#"!$
     
  6. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niet meer op 'm reageren. Is de lol er vanzelf af.

    On top: Kan iemand van de redactie bevestigen dat XBoxworld al dan niet een review copy heeft/krijgt.
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem nu aan het Downloaden. Ik zeg zo wat ik ervan vind. :)
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is btw wel gewoon goede kwaliteit. Ik had 'm op 200% staan waardoor het al snel wat minder lijkt. Goed opgefokt trouwens die Golf:p
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag. Hij was klaar met Downen en toen kreeg ik zo'n Foutmelding en volgens mij staat het Filmpje nu niet ineens op de Comp. Nouja..vage shit, ik Down hem wel nog een keer dan maar..
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een mooi filmpje, maar ik vind die driehoekjes waar je heen moet echt stom :mad:.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij is dat van Drivatar............toch
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die driehoekjes zijn de iedeale lijn dit is een assist. Het mooie van deze assist is dat hij ook verkleurd. Zoals je ziet als je te hard gaat word de lijn ook rood wat aangeeft dat je te hard de bocht nadert en dus beter kan afremmen. Dit is dus om je de baan te leren.

    Het is ook uit te zetten.

    Driveatar is heel wat anders. Een driveatar en een cpu auto die rijd met jou race gedrag. Jij gaat dus de computer leren rijden als jou. Dit doen ze door je op een cicuit een paar situaties te laten racen Dus ze kijk hoe jij een cicane rijd en een lange door draaier. Door dan te kijken hoe jij het doet raced de wagen dus zoals jij het ook zou doen. Dus heb je geen zin een lange race te doen laat je je driveatar voor je rijden. En kun je kijken hoe jou auto over de baan rijd met de rijstijl die jij hem hebt geleerd. Het is dan ook handig om steeds als jij beter word in het spel je driveatar te trainen zodat hij steeds beter word en ook meer van je kan winnen. Het ndeel alleen als je je driveatar lat rijden voor je dan zal je niet het zelfde geld verdienen als dat je het zelf zal doen. Ze noemen dat driveatar deductable. Dus loon voor de rijder.

    Ik hoop dat het je duidelijk is.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wel handig ja. Vooral voor mij. ;)
     
  15. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je ook tegen je driveater racen?
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het wel lekker gelijk oplopen. :+

    1000e Post. :)
     
  17. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eerlijk gezegt niet of dat kan. Heb wel dingen gelzen dat je driveatar de legen plekken in een game op live kan laten opvullen maar als je zelf een race maakt of dat dan ook werkt.

    Dus durf daar geen antwoord op te geven.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JPRaceGamer heeft wel deels gelijk, want ik had ergens gelezen dat de Drivatar ook gebruik maakt van die lijnen, (het is ook een assist;))
     
  19. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar leg eens uit wat dat te maken zou kunnen hebben met driveatar. Die ideale lijnen zullen wel aan staan als je je driveatar aan het trainen bent ja. Maar verder heeft het nergens mee te maken omdat alleen maar the sugested racing line is. Staat ook in een interview met garet young.
     
  20. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    en daar moet iemand als jij ook echt trots op zijn :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina