1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft 'm niet persé te preorderen, want halo 2 LE kon je later ook nog gewoon kopen in de winkel, heb ik ook gedaan *)
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat is waar, maar dan betaal je er toch meer voor? Om weer on-topic te gaan;
    Is al bekend met hoeveel spelers je offline (zonder systeem link) kan spelen? Hoorde iets van 2 spelers, zou wel beetje jammer zijn :{
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht het wel. En dat zou zeker jammer zijn. Het kon bij PGR2 met z'n vieren. Dat zou toch weer een minpunt zijn tegenover PGR2.
     
  4. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    13 mei naar Europa... dat betekend dat hij op een vrijdag de 13e gelanceerd wordt hier...
    hmm...
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je met offline multiplayer maar 2 spelers kan, zou dat best wel jammer zijn. Voor mij maakt het niet zoveel uit, maar voor de spelers zonder Live waarschijnlijk wel. Ik hoop wel dat het offline mutiplayer ook een beetje uitgewerkt wordt met AI enzo. Bij PGR 2 reed je dan maar met zn 2en, en dat was saaaaai.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij PGR2 kon je met z'n vieren spliscreen hoor. Offline dus. En ik weet niet of jullie al opgevallen is dat er op de Cherry coke blikjes van Coca Cola reclame gemaakt word Forza. En hopelijk gebeurt er niks ergs zoals een uitstelling op vrijdag de 13e. :+
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah?
    ooh dan gaik maandag maar eens naar de supermarkt :)
    ff wat cola kopen :p
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet wel dat je met zn 4en splitscreen kan. Maar ik bedoel dus dat alleen echte personen spelen, en er dus geen AI meerijdt, dat vind ik jammer.
    En op die blikjes is net als met Halo 2 :)
    En dit filmpje was ook nieuw voor mij! Ziet er goed uit, die golf :)

    Edit: wat verschillen tussen de Forza demo die wij hebben (40%) en de iets verbeterde versie (60%)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  9. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf 8) .damn, dit is echt niet normaal wat een verschil. ik ben echt zow blij dat het nog zow verbeterd is, want ik heb de demo ook, en vond idd de graphics ietsje tegenvallen. maar dit overtreft al me stoutste dromen :9 . _O_ forza _O_ . ik kan NIET wachten.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wow echt tering mooi :|

    ik sta gewoon met open mond te kijken
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een lichtelijk oneerlijke vergelijking.
    De screenshots van de 40% versie zijn namelijk gewoon van een slechtere kwaliteit. Het is een stuk waziger. Het is hoe dan ook wel een stuk verbeterd en dat is dan pas de 60% versie.
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Machtig! Check die viper die ziet er echt supermooi uit! En dat is nog maar 60 % miss wordt het nog wel mooier, wat eigenlijk niet meer kan...
     
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zweer het dat de auto's in de demo er echt zo uitzien. het is echt ongelooflijk. ik zat eerst ook te twijfelen, heb toen ff demo gekeken, maar het is gewoon echt zo 8) . maaarrrrr, dit zijn screens uit de showroom. zien de auto's er in de races ook zo uit?? verwacht het trouwens wel, aangezien in de demo de auto's uit showroom zelfde uitzien als in race. maar wat kost meer rekenwerk, mooie graphics in showroom of in race??in race dus. dus zou wel kunnen dat in race minder uitziet. kan iemand ook screens plaatsen van ingame met geupgrade grapchics??b.v.d
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind op het plaatje te zien vaak de demo mooier! Heb demo ook al twee maandjes ongeveer. Ziet er al niet zo slecht uit!
     
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook in huis gehad. Ik weet dat ze er zo uitzien, maar als je een beetje naar de strakke lijnen kijkt in bijvoorbeeld de menubalk en de klasseaanduidingen linksbovenin, dan zie je dat die in de screenshots van de 60% versie vele malen scherper zijn. De 60% versie ziet er echter wel een stuk beter uit dan de auto's in de demo.
     
  16. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de Impreza heeft een flinke poetsbeurt gekregen, de rest ook wel maar je zou de vernieuwde Impreza kunnen zien als een nieuw model :+.
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    ?????? Dus je vindt vaak de rechtse mooier? Nouja..... smaken verschillen :{

    Edit: klik je wel op het plaatje om zn normale grote terug te krijgen? Want anders kan ik het wel begrijpen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb GT4 gespeeld bij de Intertoys. Vond er niet enorm veel aan, grafisch voornamelijk. Maar als ik dit allemaal lees. Al die verwachtingen over deze game. En als ik de lijst zie van alle auto's lijkt dit me echt de race-game van het jaar worden. Ik zal uhm dus ooit zeker bemachtigen...
     
  19. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie Screens. ;) Wat me wel opgevallen is, is dat heel veel dingen over Forza Duits zijn..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina