1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel maar hoe we 'm wel moeten vatten dan :p
     
  2. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt het nou zo, of kan 'ie zo enorm hard door die bochten heen.
    Lees: sneller dan hij in werkelijkheid kan?
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt er wel op : o
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    deze moest ik gewoon ff poste _O_
     
  5. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is duits, niet echt fijn om te lezen :p

    ps. nieuw race team: Team RPM
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey er staat inderdaad dat er meer dan 250 auto's inzitten.
    Bij "Fazit" van die duitse review staat bij de pluspunten;

    "über 250 original Wagen"

    Niet gek toch? Ben benieuwd welke er nog toegevoegd zijn!
     
  8. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. ben ik ook benieuwd naar. want ze staan er nog niet bij in de lijst op de xbox.com
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De soundtrack bevat maar 9 nummers (van die 2de rangs Nederlandse dj, op wiens naam ik niet kan komen) Dat is toch wel erg magertjes :{
    Gelukkig rijd ik toch alleen maar met mn eigen muziek.
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    JunxieXL }:] :cool:
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geef mij maar stevige rock muziek bij zo'n racespel. Metal bijvoorbeeld. Daar kan je lekker mee door karren. En 9 is inderdaad erg weinig. PGR2 had toch ook wel niet zoveel tracks?
     
  12. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    over die soundtracks valt toch niet te klagen als je je eigen muziek kan toepassen ;) :p
    en pluspuntje is ook het geniale snelheidsgevoel..
    zij raden je dan ook uiteindelijk aan om zeker aan te schaffen!
     
  13. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Het viel mij op na het kijken van filmpjes dat het er niet echt sim uitziet...Het zag er meer een beetje pgr2 rijstijl uit. Beetje powersliden en driften enzo. Denk toch dat het niet zo sim wordt als velen met mij denken...
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan heb je de Forza demo nog niet geprobeerd, met alle assists uit. En dat zal in de release versie ook echt niet anders zijn. Met sims aan = een soort halve Sim / Arcade hybride. Maar met alle assists uit zal het denkik een stukje realistischer zijn dan GT4 (sowieso dankzij een schademodel, veel realistischere botsingen, een realistischer banden physics systeem).

    Het zal vast niet zo 'hardcore' zijn als GTR op de PC. Maar elke preview die ik lees, geeft aan dat Forza echt niet makkelijk is. Het heeft een vrij stijle leercurve. Geweldig, vind ik persoonlijk. Ik speel graag een racespel die me over een jaar nog uitdaging kan bieden dankzij diepgaande gameplay en moeilijk te leren, uitdagende banen.

    Het enige wat ik echt vind opvallen in al die filmpjes, is dat bij elke halve slip of drift er bakken met rubber van de banden op de baan terecht komt. Is een beeeetje overdone. Maargoed, er zijn zoveel dingen aan Forza waar ik eerder bang van was dat de balans kwijt zou zijn, die nu allemaal mooi op hun plaats beginnen te vallen. Misschien dat dit ook nog is getweaked voor de uiteindelijke versie hier zal zijn.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Junkie XL is geen DJ, maar een producer. En die '2e rangs DJ' (die dus geen DJ is) heeft gewerkt met, en geproduceerd voor een aantal van de grootste namen in de house en pop wereld. Check your facts, voordat je zoiets doms gaat blaten.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde ook iets in die trant gaan schrijven. Het is niet mn favo producer maar hij heeft zn sporen dik verdient.
    Vorig jaar nog de muziek voor die nike reclame gemaakt zelfs (of is dat alweer langer geleden..... :confused: )
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die remix van Lil Less Conversation van Junkie XL is echt _O_ (die werd ook in de nika reclame gebruikt geloof ik). 2e rangs DJ is het zeker niet.
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is da al 4 jaar gelede
    want toen zat ik in groep 8
     
  19. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, rustig ofzo.
    Als ik wist dat het Junkie XL was, had ik ook wel wat respectvoller geweest. Die remix van A lil less conversation van Elvis is echt de bom. Ik ken ook wat andere werkjes van hem die ook zeer te pruimen zijn.

    Maar negen nummers blijft weinig.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha _O_ Nee man, ik zit je niet af te zeiken ofzo ;)
    Laten we hier gewoon lekker over Forza hebben en de mooie maanden die op ons staan te wachten met deze game!
    Muziek in een game staat voor mij echt op de laatste plaats... Ook ik zet lekker mn eigen soundtrack op (maar dan echt op de achtergrond, muziek in een game vind ik toch nooit belangrijk, laat mij maar lekker genieten van de soundeffects e.d.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina