1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar wa word da career nou precies?
    net als GT dat je moet winne en dat je dan auto's kan kopen en verbouwen met da geld?

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de review van OXM (waarbij Forza een 10 kreeg) stonden als minpunten: 'No horn' en 'Reason to stop playing PGR2'. Maar het laatste (en serieuze) minpunt was: Very hardcore. Ik heb ook de review gelezen en daarin staat dat dit dé realistische sim-racer is. (samen met RBR en GTR;))

Er zitten iets van 200 nummers in toch. Dat las ik tenminste altijd:eek:

/EDIT: Moet er zo niet een DEEL4 komen, of maken jullie Moderators die niet?
    Ik heb 127 van de 1000 posts hier gamaakt. da's 12,7% goed hè O-)

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trots op je. Bij de 50% ga ik een taart voor je kopen en het lijkt er op dat je dat nog wel gaat halen.

4. JeePee

JeePee Guest

Ik heb 116 post van de 1004, das 11,6% *)

5. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    vraag niet waarmee je die gevuld hebt.................

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het viel mij inderdaad ook op dat er wel erg veel rubber van die banden af komt. Persoonlijk zou ik ook graag zien dat dat iets minder wordt. Maar goed, waar zeiken we over 8)

7. JeePee

JeePee Guest

over een best groot issue vind ik...

EDIT: als iemand een plaatje kan vinden van een auto in Forza die zonder slippen door de bocht gaat, post hem dan ff hier...

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2005
  8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan ik je zat geven maar als je zelf ff zoekt vind je ze ook. het heeft vooral met je rijstijl te maken of je veel rubber neer legt of niet.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het geprobeerd, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen. Ik ben zelfs al op www.forzacentral.com langgeweest

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, dit zal over een paar weken je enige punt zijn waar je over kunt gaan zeiken denk ik.....
    Chill en zet je PS2 aan, stop GT4 en 3 erin. Kom over een maandje hier weer terug om eens iets leuks te posten...
    En ga nu aub niet weer een lijstje posten... Doe dat maar over een maandje ofzo.

11. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dude kijk de 1e pagina van deze thread door naar een rode mits evo!

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, het ligt gewoon voor 80% aan je rijstijl. Wanneer je goed de ideale lijn volgt zal auto niet snel gaan slippen denk ik. In de demo heb ik dit ook opgemerkt. Rijd je met alle assists off (veel leuker naar mijn mening) dan wordt het moeilijker om niet te slippen, maar toch; oefening baart kunst. Als je het "zonder assists" rijden echt goed onder de knie hebt, dan drift je denk ik al veel minder. Gewoon wennen aan besturing. Ook ligt het aan je auto; een standaard Impreza (met four wheel-drive) zal natuurlijk veel minder driften dan bijvoorbeeld een ontzettend opgevoerde BMW M3 (achterwiel aandrijving toch?). Dit alles heeft dus invloed. De Forza developers zullen hier heus wel rekening mee gehouden hebben...

13. JeePee

JeePee Guest

Kijk eens naar dat filmpje met die Golf ergens terug gepost. Die gast/vrouw rijd best goed, en toch is het enige wat ik onder de auto vandaan zie komen dikke zwarte strepen.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar toch nog niet goed genoeg dan, ik zou maar wachte totdat je 'm thuis in je xboxje hebt liggen en dan kijken of je zonder slippen de bocht door kan komen.

15. JeePee

JeePee Guest

Kan wel, alleen dan met 3km/h

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, jij kan dat alleen met 3 km/h. Een normaal persoon is in staat om dat met een hogere snelheid te doen.

17. JeePee

JeePee Guest

Ik sta eerste van NL met DTM2, 2de van NL met Formula One '04, en ook 5de van de wereld met Formula One '04.

Pardon, wat zei je martez

18. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker met die playstation van je. Waar maximum 3 mensen online zijn.

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Da's lullig. Maar ik heb toch wel het idee dat er niet veel mensen internet voor de PS2 hebben. Ik vind het toch knap van onze GT fanboy dat ie zo hoog staat in de rankings.

20. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei: "Nee, jij kan dat alleen met 3 km/h. Een normaal persoon is in staat om dat met een hogere snelheid te doen."

Volgende keer gewoon terugscrollen zodat ik niet steeds weer moet quoten he. Dank je wel. We zijn trouwens vast allemaal erg onder de indruk van je virtuele rijskills.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina