idd een beetje overdreven, maar geen van ons allen weet of het hier om een opgefokte golf gaat of dat de rijstijl van die persoon toch iets te grof is.
Ik speel veel GT4 de laatste tijd (ben overigens nog niet heel erg ver) en met sommige nogal overtunede auto's krijg ik het ook niet voor elkaar om vrijwel zonder wheelspin een bocht door te rijden of uit te acceleren.
Maar dat ligt wel aan het type banden wat ik er onder heb.
Zo rij ik wel eens met een opgefokte (1000+ pk) TVR Cerbera Speed 12 (die ene die je wint met blackpool races) voor de lol of voor geld in een beginners wedstrijd. Dan moet je dus sportbanden eronder hebben. Er is dan bijna geen bocht waarin ik geen wheelspin heb. Voornamelijk doordat het vermogen zo groot is dat de banden het niet echt aan kunnen.
Nou is die auto natuurlijk een groot verschil met die golf, maar misschien dat ongeveer wel hetzelfde voor die auto geld. teveel vermogen op standaard banden.
Mocht dat niet het geval zijn, en mocht het niet aan de rijstijl liggen van de persoon dan ben ik het overigens wel met je eens dat er teveel rubber achterblijft.
Maar we zullen het straks wel zien als het spel uit is.
Ik zelf ga hem in ieder geval wel kopen, ondanks dat ik GT4 heb
Laatst bewerkt: 11 apr 2005