1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En die is helaas soms ver te zoeken.
    Ik vind het idee van car clubs ook heel erg leuk, ik hoop ook dat het een beetje goed in het spel verwerkt is. 100 man is wel veel, maar dan heb je tenmisnte diversiteit :)

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, alvast veel plezier met de car club - mode jongens met Live ;) Al hadden we thuis nou ook een cc :mad: Kan je trouwens ook willekeurig (offline, single-player) een race rijden MET tegenstanders? Kon in PGR2 niet, toch wel een minpunt. Dat je gewoon zelf een auto + baan kiest en dat je dat TEGEN computergestuurde tegenstanders rijdt. Zijn de wagens trouwens track gebonden, zoals in DTM2. Hoop het niet...

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan. Wat ook een mogelijkheid is dat je races die je normaal in de singleplayer zou doen tegen de AI. Ook op live kan racen met spelers van jou niveau.Dus je kan dan je career spelen tegen echte mensen ipv de computer.

Dat vind ik toch wel een hele gave optie.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    wow! Dus de hele career mode kan je online met mensen i.p.v. AI racen? Klinkt echt heel tof, helaas heb ik geen live, maar dit is zo'n vette optie! (Nog nergens eerder vertoont of dat wel?)

5. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    Al die online opties klinken wel erg vet.
    Wat ik nog graag zou zien is een rijders wissel met iemand die ook online speelt (iemand van je eigen team/clan bijvoorbeeld).

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En wie heeft er weer geen !live?! |:- |:-

7. JeePee

JeePee Guest

Wat ik ook wel zou willen zien, is dat je een bepaalde tribune van een circuit uit kiest, en vanaf die plek een online race bekijkt. Alsof je een toeschouwer bent die naar andere gamers aan het kijken is. Lijkt me wel leuk...ik zou er zeker gebruik van gaan maken.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd zou erg leuke optie zijn wel ja. Maar wel wat meer voor de Xbox 2, dat het ook echt realistisch is en dat het ook leuk is om naar te kijken. Bij de huidige spellen wordt het snel saai denk ik.

9. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan naar je driveatar kijken terwijl hij raced. Niet op de tribune maar van af alle hoeken van de baan.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja zou wel voor even een leuke optie zijn, maar hoe vaak zal je het doen? Hoevaak zal je er lol aan beleven? Denk dat je na het 2 of 3 keer wel gezien hebt. Gaat mij meer om het racen en tunen eigenlijk, replay modus is supergaaf, maar een tribune modus? Mwah weet niet.

11. JeePee

JeePee Guest

Weet iemand of je ook de replays kan bekijken van een online race??

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    mischien als je m zelf host? of heeft dat er niks meet te maken?

13. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft...

14. JeePee

JeePee Guest

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk filmpje :). Alleen het nut ervan zie ik niet echt. De baan zelf (dus niet de bomen enzo) waren in PGR2 al goed na gedaan. Als de omgeving van Forza maar iets in de buurt komt vind ik het al best :9

Trouwens, even een beetje reclame maken :). Check ook eens mijn sig O-)

Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    mag niet he O-)

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ik het dan anders maar formuleren, kijk ook eens naar mijn handtekening ;)

18. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Goed filmpje JP! Best wel tof dat je het allemaal percies kent van de spelletjes. Wat doen die motoren daar? En hoe hard rijd die eigenlijk?

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje, je hoort ook voortdurend de auto piepen enzo dus het is wél realistisch. (niet dat ik alles wat je zegt de grond in wil boren hoor, want je zal vast wel er wat van af weten;)) Ik vind dat Stuck (van zo'n ander N-ring filmpje) ook meer op de limiet zat, dan dit filmpje maar natuurlijk errug tof8)
    Maar om dan dus toch op de 'piepende banden discussie' terug te komen. Je ziet/hoort toch ook de hele tijd deze auto slippen, dus wat zeiken sommige mensen (ik noem geen namen:9) dat Forza onrealistisch is omdat je snel slipt:mad:

20. JeePee

JeePee Guest

Ten 1ste) Die Stuck was een coureur, dit was een gast die gewoon voor de lol liep te driften.
    Ten 2de) Bij GT4 slip je ook. Bij FM ook. Het geluid is hetzelfde met bumper-view of cockpit-view, maar zodra je in 3rd Person rijdt, komt er zo ongelooflijk veel rubber onder je auto vandaan bij FM, dat het onrealistisch is, en IMO niet meer leuk. Geluid valt wel mee (met hulpmiddelen uit dan), maar als je je ogen gebruikt klopt er gewoon iets niet aan Forza. En dat heeft niks met je rijstijl te maken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina