Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    moet in DTM2 ook kunnen hoor, lukt mij tenminste wel
     
  2. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het dan met me eens zijn dat gt4 en dtm2 niet in de buurt komen van rbr qua realisme (op bhmotorsports.com staat een artikel waarom de physics zo goed zijn bij rbr- rbr trouwens grote winnaar 2004 van de prijzen op deze website van simracing games)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Drift kan je wel redelijk controleren geloof ik. In DTM2 is het heel erg "gleierig" vind ik. In de Forza demo is dit niet, in ieder geval beter te controleren (ligt er aan welke assists je aan hebt staan). Besturing van de demo (ruim een jaar oud al) is nog steeds beter gemaakt in die tijd geloof ik. Steeds verder door ontwikkeld.
     
  4. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeer vage drift- je kan de drift niet goed aanvoelen en precies beinvloeden met gas geven en sturen.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    vraagje over FM: kan je de assist alleen aan of uit zetten, of kan je (net als in GT4) ook bepalen in welke maten je het uit wil hebben. In GT4 kan je bijv. bepalen hoeveel TC je wilt, kan dit in FM ook??
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag, ik weet het niet. Je hoort het op 13 mei;) (ik beloof het je)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ben ik ook, maar in RBR hoefde ze de phisics voor maar 8 auto's te maken. In DTM2 loopt dat al rond de 50, en in GT4 zelf hoger dan 700. Dat wordt dus een tikkeltje lastiger. Maar het is wel goed te zien dat RBR op GFX gebied veel heeft ingeleverd. En over de framerate valt ook al niet te praten.
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Het geld verdienen in de careermodus is gebaseerd op de moeilijkheidsgraad die je zelf instelt (de hulpmiddelen zeg maar), hoe moeilijker (meer uit) hoe meer je verdient met dezelfde prestatie. Denk niet dat het dan mogelijk is om per hulpmiddel nog eens te bepalen of je het wel een beetje aan wil. Denk, of aan, of uit...

    Maar we zullen het allemaal wel zien, koffiedik kijken heeft o zo weinig zin :).
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    /Late reactie

    Ik!!! Voor al die freaks was Halo het einde, maar ik ga voluit voor Forza. Voor dit (waarschijnlijke) meesterwerkje wil ik de limited edition. En die info over de Amerikaanse autocultuur lijkt me wel vet :)
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Uuuuuh gast je bent de Mclaren F1 vergeten met die auto lijst.
     
  11. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    8 of 50 auto's hoeft niet veel uit te maken. Als je physics engine goed in elkaar zit kun je door het invoeren van de individuele wageneigenschappen elke auto aan. Het komt dus allemaal neer op de 'core physics engine'. Hopelijk heeft FM dat goed voor elkaar.
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21

    Heel fijn, maar daarvoor hoef je toch niet de hele lijst nogmaals te quoten?
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is misschien niet eens de volledige lijst. Stond in een Duitse REVIEW (geen PREview dus) bij de + punten: Meer dan 250 auto's. Deze lijst gaat tot 231 auto's geloof ik. Ben benieuwd!!!
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Stond er nog iets van cijfer bij ofzo?? :)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel. Maar hoe kan er nou al een duitse revieuw zijn. Hij komt toch gewoon in heel europa op 13 mei? Of ben ik nou mis?
     
  16. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    lijpe shit
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    die hebben ze waarschijnlijk opgestuurd gekregen als review versie.. dat gebeurt wel vaker he... ik denk dat xbox magazine hem in het volgende magazine ook wel reviewed!
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch ongelofelijk hoe een tweetal gasten hier twee complete topics weten te verpesten met die welles nietes spelletjes |:-
    Mijn dagelijkse portie leesplezier in de Forza fora is gewoon compleet verdwenen!

    Dat de mods dit nog toestaan vind ik ongelofelijk en eigenlijk gewoon jammer....

    Xboxworld is voor mij de laatste jaren één van de meest "volwassen" gamesites geweest maar door dit soort GEZEIK zit ik me gewoon te irriteren...
    Beetje discussiëren is leuk en moet kunnen maar what the fuck is er hier aan de hand zeg??

    Zelfs in het Forza forum zie ik bepaalde iemanden continu proberen haar favo spelletje te pluggen....
    Probeer het forum een beetje leesbaar te houden is dus ook mijn verzoek en ga je discussies in de DISCUSSIE draad voeren!
     
  19. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  20. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ey.....das jammer, forza heeft geen regen....dat hoord er toch wel een beetje bij of niet dan? tenminste....dat staat bij de duitse review bij de minpunten....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina