1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    neee...hoeft ook eigenlijks niet, maar wat maakt het uit...?
    Ik bedoel mischien is nog wel wat vergeten en bovendien is de Mclaren F1 een zwaar vette auto, niet de vetste maar wel een zwaar vette. FF tussen twee haakjes, welke auto vinden jullie het coolst (hoeft niet alleen van FM)?

2. JeePee

JeePee Guest

Zal ik deel 4 maken, hehehehe ;)

@ Head Ninja,
    Ik vind de "Sauber Mercedes C9" echt een super bak.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2005
  3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Forza Motorsport Goes Gold

Microsoft Game Studios Puts a Finishing Coat on its Xbox Driving Simulator

Microsoft Game Studios today announced that its highly-anticipated, ultra-realistic driving simulator, Forza Motorsport™, has gone gold. Racing fans can mark May 3, 2005 on their calendar as the day Forza Motorsport peels out and pulls up to stores, available for a suggested retail price of $49.99 (U.S.).

Made exclusively for Xbox®, Forza Motorsport will allow gamers to own, collect and transform their own personalized fleet of speed machines from an unprecedented lineup of more than 230 cars made by over 60 top manufacturers.

Forza Motorsport also debuts an innovative online racing experience that is certain to take the checkered flag on Xbox Live. Featuring online car clubs with up to 100 different gamertags, the ability to trade creations with car connoisseurs from all over the world over Xbox Live, downloadable ghosts, race replays and car setups and more than 1,400 different online leaderboards for competition of every category, Forza Motorsport buries the needle for gamers looking to take their game into cyberspace.

For more information about Forza Motorsport, please visit www.ForzaMotorsport.net or www.xbox.com..

Microsoft Game Studios is a leading worldwide publisher and developer of games for the Xbox® video game system, the Windows® operating system and online platforms. Comprising a network of top developers, Microsoft Game Studios is committed to creating innovative and diverse games for Windows (http://www.microsoft.com/games), including such franchises as Age of Empires®, Flight Simulator and Zoo Tycoon®; Xbox (http://www.xbox.com), including such games as Fable® and franchises as Halo®, Project Gotham Racing® and MechAssault®; and MSN® Games (http://www.games.msn.com), the official games channel for the MSN network and home to such hits as “Bejeweled” and “Hexic™.”

Xbox (http://www.xbox.com) is the video game system from Microsoft that brings people together for the most exhilarating game and entertainment experiences. Xbox delivers an expansive collection of breakthrough games, powerful hardware and the unified Xbox Live online service. The new tagline, “It’s Good to Play Together,” captures the spirit of Xbox as the social hub of the new digital entertainment lifestyle. Xbox is now available in North America, Asia, Europe and Australia.

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Graag zelfs een deel 4. Ja is ook een vette bak. Ik vind zelf de Dodge Competition Viper de vetste. _O_

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Paar nieuwe screens:
    Vooral de vergelijkingen zien er goed uit *)

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!!

Ik ga hem nu Pre-Orderen!!

Weet iemand wanneer je een Pre-Order thuis krijgt als je bij Play.com bestelt, releasedatum? En wanneer halen ze het geld van je CC af, gelijk of als het spel uit is?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu geld geregeld min of meer van me ouders maar kmoet ff kijken of ik het dan niet weer moet gaan terug betalen :)

8. eddienl

eddienl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fm

De grfx van dit spel zijn echt zo de shit _O_ , alleen jammer dat ze het spel zelf zo ontzetten vern**kt hebben door de gameplay er onderdoor te laten gaan.

Iedereen veel plezier met het ergeren aan de gameplay en het kwijlen aan de grfx ;)

Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gameplay er onderdoor laten gaan? Dacht het niet! Maar goed, dat is maar mijn mening, en die van vele andere duizenden ;)
    Ik vind de gameplay ook juist erg lekker en diepgaand!
    Ook nog wat nieuwe vids op IGN:
    http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
    Vooral het 3e filmpje, Low, ziet er goed uit :) (tis een replay weliswaar, maar toch O-))

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ow? Heb je de volledige versie al gespeeld ofzo?
    In de demo vond ik de gameplay erg goed. Steile leercurve aan het begin, maar daarna is het echt heel erg goed.

Bij Play.com heb je em denk ik niet op de releasedate. Misschien dat ze hem wel 2 of 3 dagen ervoor versturen, maar dan moet ie nog naar Nederland komen. Ik heb de Limited besteld en betaald bij de pre-order van XBW/GCShop

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    En waarop baseer jij deze mening????
    Het spel is niet eens uit, hoe kun je dan iets weten van de gameplay.......

En baseer je mening nou niet op een demo die reeds maanden oud is. Want dat vergelijk gaat denk ik ook niet echt op.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het zien.... nog minder als een maandje *)

13. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken.

14. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OP games.fok.nl stond dit:
    Een week vervroegd, misschien? :9

http://games.fok.nl/news.php?newsid=3937

--

Dit vind ik niet echt op elkaar lijken qua verhoudingen eigenlijk:

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is echt en wat is nep?

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar naar de bomen......

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Preview IGN

:eek:

Nu maar hopen dat het ook zo uitpakt

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt inderdaad net zoals in het echt ja!

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hebben jullie ook al de nieuwe coca cola blikjes al gezien. Daar staat ook iets op van Forza Motorsport :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina