1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan begrijpen dat je Jp niet mag,maar donder gvd ff op met persoonlijke informatie vrij te geven hier.Achterlijke idioot.

    Hoe zou je het vinden als ik dat bij jou zou doen? lach je dan nog zo hard?

    Je zou toch beter moeten weten. :mad: |:-
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar waren we nu toch al voorbij? Ach ja, laat zitten, hij heeft er al genoeg negatieve op gehad, hij weet het nu wel.
    Zit er trouwens ook van elke auto een stukje informatie in het spel? Niet alleen gegevens maar misschien een paar bijzonderheden, korte geschiedenis o.i.d.? Is niet nodig natuurlijk, het gaat om het racen, toch zou dit wel wat waarde toevoegen denk ik.
     
  3. eddienl

    eddienl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo,

    Voordat je gelijk je muil opentrekt, kan je je misschien wel even afvragen of ik het spel niet toevallig al heb? Ik heb de uiteindelijke versie al gespeeld en ik kan je vertellen, de gameplay is nog veel erger dan in de demo. Dus als je verder nog iets te zeggen hebt, dan hoor ik het wel.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dan zo hard terugblaat waarom onderbouw je het dan niet?

    "De gameplay is veel erger dan in de demo" Wat is er dan erger aan?
    Voor de rest zal je je xbox wel omgebouwd hebben, want ik kan me niet voorstellen dat jij een reviewende functie hebt. Als ik het juist heb, rot dan alsjeblieft een eind op.
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Super reactie. Echt heel volwassen reactie.

    En natuurlijk heb jij de uiteindelijke versie al. Jij ben dé gamer die het spel al heeft gespeeld. En waarschijnlijk heb je het ook al uitgespeeld op het allermoeilijkste level.

    Waanzinnig. Ik zou zeggen schreeuw het uit, bel de krant want écht geloof me je hebt de primeur............. _0/ _0/
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    dudes chill!


    Ontopic:
    Weet iemand al meer van de 250+ auto's?? ben daar namelijk erg benieuwd naar!
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat viel mij ook al op!
     
  10. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk had hij niet de hoogste schade stand aan staan. Hij rijd ook met assists aan dus. dat zegt niets.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    /Mod Nemesis: Als iemand zijn eigen gegevens op xbazar bekent maakt moet ie zelf weten (buiten pm om dan bedoel ik). Dat geeft echter geen vrijbrief dat aan jou om hetzelfde te doen met iemands anders gegevens. Of je nou tegenwoordig privacy heb of niet. Graag dus ook niet doen en nu gewoon weer ontopic ;) Edit:// Dat ben ik ook niet geweest ;)

    Zullen we anders ook maar meteen Xbazar dichtgooien aangezien je daar ook persoonlijke gegevens op moet geven. Hou toch op met dat zielige gedoe man. Net alsof je nog privacy hebt tegenwoordig.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar heb je gelijk in. Maar als iemand dat filmpje op tv ziet, en hij hoort dat alles kapot kan..en hij vervolgens ziet dat er niets kapot gáát. Dat komt wel raar over natuurlijk! :)
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Is eerder dat gammo het niet goed doet ipv het spel
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina