1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport [DEEL3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 12 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al bekend of er nou een LE komt en wat daar zo extra aan is?

2. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Op ign staat een nieuw filmpje van Forza _O_

Virtual vs reality. Die game ziet er egt zow vet uit en lijkt ook erg soepel te lopen. En volgens mij hebben ze iets aan de bochtensnelheid gedaan, die eerst vrij laag was. Of het komt door de snelle auto waarmee ze rijden :{

http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html

Oeps....al gepost (A)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  3. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *is al een geplaatst... volgens mij in [deel 2]...*

neemt niet weg dat het mooi blijft!

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie deze al eens hebben gezien. Een direct vergelijk van forza vs GT4 Laguna Seace Met een subaru impreza.

Link

Het duurt wel even voordat hij begind met afspelen maar dan heb je ook wel wat.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die is hier ook al voorbij gekomen :)

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dacht ik al maar ik weet niet meer in welke van de 3 hij stond.

Maar echt ik vind de details van fozra zoveel beter als in GT4 het op lichten van de remlichten rubber op het wegdek de omgeving enz enz.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    leuke vergelijking op de zelfde baan. Ik vind bij alle 2 wel even duidelijk soms vind ik Forza der beter uit zien dan GT4. Bij de GT4 is wel vaak onduidelijk terwijl je juist bij Forza echt goed verlicht is. De auto's zien der allebei wel even mooi uit. Kan je toch wel goed zien wat een betere nieuwe console is. Xbox ziet er nou eenmaal beter uit dan de PS2 omdat de PS2 al langer in de schappen ligt.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er wel rekening mee houden dat het GT4 filmpje van iets mindere kwaliteit is en dat je het geluid van Forza hoort (scheelt ook wat). Desondanks denk ik dat Forza er mooier en vooral GEDETAILEERDER uitziet *)
    Eigenlijk zou JPRaceGamer (de fanboy, mwhahahaha :9 ) dit filmpje moeten zien, dan moet 'ie wel toegeven dat Forza er beterz uitziet :D

9. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelul deze filmpjes zijn gemaakt met de zelfde hardware zoals ook ik dat artikel staat aan gegeven

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk een goed naar die filmpjes kijk een goed naar de schaduw van de wagens. Kijk eens hoe de wereld op de auto in forza reflecteerd terwijl de wagen in GT rond rijd gewoon rijd zonder eninge reflectie van de buiten wereld.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook dat ik Forza mooier en gedetaileerder vind ;)

Ik geloof dat ze NIET dat rode hoesje gaan gebruiken aangezien ook op de officiele Forza site dat andere hoesje (met die blauwe auto voorop) overal staat afgebeeld, btw... Ook ik vind die rode mooier ;)

PS: Ik weet niet of jullie 'em al kennen, maar dit is de officiële Forza site:
    http://www.xbox.com/assets/en-us/flash/games/forza/officialsite/default.htm
    Op deze site kan je ook auto's tunen, egt vet _O_

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ckur un vette site! Maar over dat hoesje: ik denk dat we moeten afw88 welke het wordt. Ik denk toch die rode, maar we zien wel...

13. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die oranje stond ook in een post in deze thread vind ik het mooiste hoor en ik denk dat die het wordt.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat die oranje het NIET wordt eigenlijk. Op de oficial site staat immers ook die met de blauwe wagen op de voorkant. Die oranje heb ik een keer gepost in, volgens mij, deel 2 van het ForzaTopic. Toen werd er nog negatief op gereageerd en gezegd dat hij fake was. (Weet niet meer zeker). Heb hem gevonden door "Forza" bij google; afbeeldingen, te typen.

15. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik nu Forza Motorsport intik bij google krijg ik iedere keer dit:[​IMG] plaatje te zien.

16. JeePee

JeePee Guest

Heb jij het spel........blijkbaar niet. Een van de mooie dingen in GT4 is juist de reflectie van de wagen. Dat is alleen niet goed te zien op dit filmpje. ff een paar opmerkingen:

* Het geluid hoort bij FM, waardoor het lijkt alsof die beter loopt.
    * Aan de graphics is niet veel te zien in beide, vanwege de slechte kwaliteit.
    * Die wagen in FM slipt ongelooflijk veel. Na één ronden rijdt hij op z'n velgen.
    * Het lijkt alsof FM meer snelheidsgevoel heeft, maar dat ligt met name aan het geluid in dit filmpje, en om de camera-stand. Als ze "dak-view" in GT4 en "motorkap-view" in FM hadden gedaan, weet ik haast zeker dat GT4 gewonnen had.
    * Als ik screenshots van beide games bekijk, vind ik dat GT4 realistischer overkomt. FM ziet er meer game-achtig uit.
    * FM ziet er hier beter uit, maar (jaja er is een maar, anders zou ik geen JPRaceGamer heten) Laguna Seca is een van de lelijkste circuits van GT4. (echt waar). Het is de meest ongedetaileerde van allemaal, en wat ik jammer vind is dat ze het circuit zo groen hebben gemaakt. (dat is het maar 2 maanden per jaar). Als ze een vergelijking zouden doen van Nürburgring zou GT4 (imo) winnen, daar hebben ze namelijk veel meer aandacht aan besteed.
    * De verschillen qua graphics in beide games zijn zo minimaal, dat ik vind dat Polyphony beter werk heeft verricht als M$, aangezien Polyphony de beschikking heeft over het mindere apparatuur.
    * De sound zou in FM beter moeten zijn, aangezien ze het maar voor 230 auto's te hoeven programeren, in plaats van 700.
    * GT4 loopt soepeler dan FM, omdat GT4 een frame-rate heeft van 60fps, en FM heeft er (maar) 30fps.
    * Vergeet niet dat FM nooit zo geworden (gemaakt) zou zijn, als de GT serie niet bestond.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er zijn verschillende hoesjes in verschillende landen. Daarom zie je verschillende hoesjes.

18. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afgeraffeld werk dus? Kans voor open goal?

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik trouwens jammer vind aan dat filmpje is dat er geen echte footage ter vergelijking bij staat. In het eerste stuk lijkt GT4 namelijk sneller te zijn, terwijl Forza in de tweede sneller is.

En @ JPRacegamer
    Over dat slippen kun je niks zinnigs zeggen tenzij je zelf met die auto op die baan gereden hebt, of beelden daarvan hebt. Ik moet zeggen dat ik FM erg veel vond slippen, maar GT4 weer (te) weinig.
    Over die circuits, jammer, maar goed, van Forza zijn er nog niet echt veel speelbaar. Als je dan de kans hebt om 2 identieke banen te vergelijken ben je gek als je dat niet doet.
    Over de 'sfeer' in de game. Voor mijn gevoel hangt er meer sfeer bij FM. Door de kleine dingetjes als zon en reflecties (veel duidelijker zichtbaar) en de aanwezigheid van reclameborden op het circuit.
    Hoe wil je ooit goed geluid opnemen met je digitale camera? Geluid moet je 'voelen'. De hel moet losbreken als je met zon auto over Laguna Seca crosst.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kben het helemaal met je eens Rox! ;) Vooral over het geluid, daar kan je pas iets van zeggen als je het thuis op je xbox'je speelt.

@ JPRacegamer Als je toch all1 maar dingen aandraagt om FM af te kraken, ga je maar naar het ps2 forum (ook al zijn het n00bs). _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina