1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Forza Motorsport naar PS 2

Discussie in 'Games' gestart door nanne.tolsma, 14 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dit is weer zo'n verzonne fabeltje, van een puisterige puber die volgens mij een beetje gefrustreerd is dat FM niet op zijn Ps2 komt.

Logisch zulke gedachtes. :p :+

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    wtf is dit voor slap geouwehoer? FM naar de PS2, ten eerste zou Microsoft gek zijn, en zou sony ook gek zijn, waarom sony? nou de ontwikkelaars zullen zich flink op de teentjes getrapt voelen als sony dit doet. en het waarschijnlijk niet accepteren van Sony.

Waarom dit topic nog open is is mij een totaal raadsel. ten eerste is het een onwaar gerucht, en als je nog een bron zou hebben waarbij het zwart op wit staat kun je het er nog over hebben, maar op deze fiets.. :confused:

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Yep, het is waar. De eerste Microsoft Game Studios game op de PS2. :+

Wat is internet toch een betrouwbare bron van informatie.

4. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

sorry hoor het spijt me maar ten eerste ben ik geen ps 2 fanboy en heb niet eens ps 2 dus voordat je op me gaat lopen ********* graag wel ff nadenken voordat je wat zegt

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom denk jij dan niet na voordat je post? De kans is groter op super mario bros. op de pc.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb jou geen fanboy genoemd, dus naar wie gooi je deze beschuldigingen?

@Slurp: op de PC kun je al mario spelen hoor :+

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, Forza Motorsports wordt gemaakt en geproduceert door een interne Microsoft Games Studio ontwikkelaar genaamd Studio RX, zij maken ook andere titels, maar het Forza team binnen die studio werkt nu dus aan Forza Motorsport.

Dit bericht is in dat licht natuurlijk totale onzin! :) Waarschijnlijk verkeerd begrepen van commentaar als 'Forza is net als GT op de PS2'. Dus, Forza komt naar de PS2. :+

Hij zou bijvoorbeeld wel naar de Gizmondo handheld kunnen komen, aangezien die niet van een concurrent van Microsoft is.

Anyways, deze thread kan dicht, dit moet het volgens mij ophelderen.

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina