1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu ook bezig, echt te lkkr joh. Ik kan ni wachten tot de hele game uitkomt

*gaat weer verder spelen*

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    y0, kan iemand misschien mij helpen die die demo disc al heeft:

d'r staat ook een DoAU demo op, zou iemand kunnen kijken wat je ermee kan?
    *e.g.: welke modes je kan spelen, of je tegen elkaar kan (2player dus), welke characters je kan kiezen*
    zodat ik weet of die hetzelfde is als die die ik hier heb:

ik kan
    Time Attack: Tag of Single
    met Tina, Bass, Lei Fang en Jann Lee
    en kan NIET versus mode doen (dus 1player demo)

welke andere games stonden erop? bennet vergeten... *schaamte*
    en welke is 'Live' ?

3. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben er al gauw mee gestopt want bij bijna elke bocht vloog ik uit de bocht. Ligt dat nou aan mij of heeft bijna iedereen hier last van?

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt denk ik aan jouzelf. Als je je assists nog niet aan hebt staan raad ik je aan dat snel te doen, wil je nog een beetje fatsoenlijk rijden. voor de rest moet je gewoon veel oefenen.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wel gekeken, maar nog niet echt geraced ;)
    En ik heb Live, dat is ook verslavend :9

Donderdag maar de demo halen, ben toch wel erg benieuwd. Als ik em morgen haal ga ik geen tentamen meer leren en das niet de bedoeling.

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur 'm als je klaar bent ook even naar mij op. Scheelt me weer €14,95 :)

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    €14,95 voor een gamesmagazine met een demodisk? Dat is een schandalig hoge prijs zeg! Een paar jaar geleden, toen die prachtige guldens nog bestonden, kostte een gamesmagazine maximaal Fl. 14,95 (Fl. 19,99 voor een buitenlands gamesmagazine) inclusief 2 cd-roms. Die prijs is dus gewoon meer dan verdubbelt! :confused:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is de zelfde DoA:U demo omdat het een "bonus demo is" Verdere Demos zijn Worms:Under Siege,PoP:WW,Conflict Vietnam,SW:Republic Commando,CoR,,Sedeki en Outlaw Golf 2

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vrees dat ik alleen klaar ben als Forza uitkomt of het een gigantische bout game is :9

Maar ik zal er even over nadenken, jij betaalt verzendkosten dan?

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk het snelheidsgevoel niet optimaal en zowel de gameplay alsook de graphics nog een beetje levensloos.
    Ook mis ik een in-car view zoals bij DTM2.
    Ik hoop dat ze er nog maar flink wat tijd aan besteden want wat ik ervan heb gezien is het op dit moment echt nog niet de ultieme racegame.
    De demo is erg goed te spelen met de abs aan. Zonder dit blokkeert heel het zooitje bij elk contact met rem.

ps. Dit deel van OXM is trouwens wat betreft de demos erg de moeite waard.

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het meent betaak ik zo de verzendkosten :9

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanmiddag ook de oxm met forza demo gekocht, eerst lukte het mij voor geen meter(was nfsu2 :+ gewend) maar na een paar rondes werd ik 2e, (met hulpmiddelen aan) vind het spel wel lekker spelen, heeft redelijk snelheids gevoel, beter dan sega gt. En racen met de le mans wagen is strak!(had dat nog nooit gedaan) Wat betreft het tunen zat er alleen een soort random in de demo die voor mij de nsx tunede, het resultaat was nou niet zo geweldig maarja ik heb waarschijnlijk dan een andere stijl dan de ontwikkelaars.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hierbij plaats ik nog een paar kleine (naar mijn mening) minpuntjes.
    Het motorgeluid in bumper-cam hoor je niet bij de Ferrari Les-Mans wagen. Wel bij de bumper-cam in de Lancer. Het om je auto heen kijken met die draai camera gaat nog een beetje schokkerig. Dit kunnen ze beter doen net zoals in PGR2 vind ik. Hier wordt misschien nog aan gewerkt. Ook vind ik dat je tijdens het rijden (op een rechtstuk bijvoorbeeld) ook wat vibratie in controller zou kunnen voelen. In PGR2 voel je vrijwel constant een lichte trilling. Dit zouden ze er van mij zeker aan toe kunnen voegen. Verder --> Masterlijk!

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    die punten die jij noemt zijn van echt van die tweak dingetjes, waar als het goed is nu aan gewerkt word.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooi! Daar zat ik al aan te denken, maar wou het toch even melden ;) Echt de demo speelt al goed. De besturing van de wagens vind ik echt heel goed (vind het zelfs een beetje op Gran Turismo lijken :eek:)

16. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem nog spelen :) Maar ik verw8 er wel veel van :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb vanavond nog wat meer gespeeld en moet zeggen dat ik het verschil tussen met en zonder hulpmiddelen nu wel goed merk.

Eerst had ik het niet goed in de gaten omdat ik mijn rondjes nog iets rustig reed en maar met 2-3 seconden voorsprong won, maar nu ik iets meer naar de limits van de auto ga merk je wel degelij dat een klein foutje dodelijk is.

Rem je iets te laat ,schiet je hopeloos rechtuit omdat je banden volledig blokeren als je de rem helemaal induwt. Ga je iets te hard door de bocht heb je meteen onderstuur/overstuur waardoor je nogal snel in de slip raakt :)

Dus zonder de hulpmiddelen is makkelijk te doen als je voor een nipte overwinnig gaat. Maar wil je echt met 15-20 seconden winnen en moet je dus echt aan de grenzen van de auto gaan wordt het al heel veel moeilijker omdat elke fout meteen afgestraft wordt _O_

18. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe zijn de graphics ( ja ik bene en graphicsfanaat ook al is de gameplay nog zo goed:p )

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De graphics zijn goed. Misschien nog net niet het niveau van PGR2 maar daar kan nog aan gewerkt worden

20. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar pgr2 is veel karteliger als forza. Ook is de snelheid is beter in forza als in pgr2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina