1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het wel met Nemesis eens, ik mis ook een beetje het gevoel met de weg. Ik denk dat dit al een stuk verbeterd kan worden, door de weg niet helemaal glad te laten lijken, en gewoon constant trillingen te hebben. Ook wat betreft het catch-up systeem geef ik hem gelijk, ik had namelijk ook het idee dat er een dergelijk systeem inzat. Het inhalen gaat wel erg makkelijk. Verder heb ik van de camera's en de meters niet erg last. Vind het wel een aardige demo, maar idd niet representabel voor de uiteindelijke versie.

Edit: Mijn snelste tijd met de EVO VIII: 1:33:137 :)
    Maar dat moet nog wel sneller kunnen...

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat het eerder aan jouw ligt dat je 7 sec goed maakt per ronde, omdat de AI nog niet echt snel is.Ik heb ook races gewonnen met meer dan 20 seconden dus als er een catch-up systeem inzit zou ik ook niet met zo veel voorsprong winnen :)

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk wel af en toe dat als ik tegen een tegenstander bots dat ik em op het scherm niet raak :confused:. De vonken springen er wel vanaf maar er zit nogal behoorlijk wat ruimte tussen.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik ook, vind ik ook een nadeel aan de demo. Hoop dat ze dat in de uiteidenlijke versie oo kwat beter doen. Nu kan je een andere auto gewoon aanduwen als er bijna een halve meter tussen jullie auto's zit. Ook zitten er op sommige stukken van de baan een onzichtbare muur, dan heb ik liever dat ze er een betonnen muurtje neerzetten O-)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als er iets vervelend is bij van die race spellen dan zijn het wel van die onzichtbare muurtjes naast de baan. Maar er moet dus nog best wat verbeterd worden vinden jullie?

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar we moeten ook in ons achterhoofd houden dat dit de demo is die op de PUG vorig jaar augustus ook al te spelen was. Er is in die tussentijd geen reet aan de demo gedaan.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Misschien is dat wel een pluspunt. Zolang er aan de demo niets gedaan is en de game is erg veel doorontwikkeld, zal de game veel beter worden dan de demo die al vrij goed schijnt te zijn :)

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    als ze de game hebben doorontwikkeld :9

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En dan hebben ze :cool:

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben ze wat?

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ie bedoeld; "En dat hebben ze:cool: " (dus dat ze de game hebben doorontwikkeld).
    Tog?

Waren er dan helemaal geen verschillen met de demo van de PUG en deze?

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  12. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, nog steeds de onzichtbare muurtjes, framedrops in de eerste bocht en de ruimte tussen de auto's. Er is mij niks nieuws opgevallen (ook al kon ik niet lang spelen op de PUG omdat er steeds een paar lui in mn nek stonden te hijgen en zaten te zeuren dat ze ook nog wel een keer wilden spelen :mad: )

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Erg goed _O_;)

14. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem dacht ik dat al. ;)

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo ook in huis, en voor zo ver je er nu waarde aan kan verbinden hou ik aan de demo een redelijk goed gevoel over.
    Hij doet mij weer denken aan wat ik de beste racer tot nu toe vind, namelijk Ferrari 355 op de dreamcast/arcade.
    Dat spel heeft echt een heerlijke besturing nu al, en de ''in de car view'' vind ik juist weer heel lekker.
    Van mij mogen ze die touren-kilometerteller wel zo in het spel laten, eindelijk weer eens een racer waarbij je in een oogopslag kan zien hoe hard je rijd wat vooral voor een bocht wel handige info is.
    Was nog niet laaiend entousiast, maar de demo heeft bij mij wel iets meer het gevoel gegeven dat ik deze game beter in de gaten moet gaan houden.

16. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    En zo groot is ook handig voor als je zelf schakeld, anders moet je steeds naar zo'n rot hoek kijken om te zien of je moet schakelen.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens. Trouwens, Forza is een van de eerste racegames, samen met DTM2, waarbij ik graag handgeschakeld rijd. Het gaat gewoon veel relaxter :D. Wat mij trouwens is opgevallen is dat de standaard Lancer veel minder onderstuur heeft dan de getunede versie. Maja komt waarschijnlijk door de extra downforce van de spoiler. Tot slot twee vraagjes:
    - Zijn bijv. de getunede versies van de Lancer/Impreza/NRX/Nissan volledig getuned (dus dat ze niet beter/sneller kunnen?)
    - Als ik redelijk dicht achter een tegenstander rijd, dan gaat er een oranje lampje bij mijn meters branden. Wat betekent dit, dat ik er te dicht oprijd?

Alvast thnx

18. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betekent dat lampje dat aan het slipstreamen bent. Ik ben er ook nog niet helemaal achter maar volgens mij heeft het daar mee te maken.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, bedankt. Maar eeh wat is slipstreamen? Is dat dat je een snelheidsvoordeel hebt omdat je in het vacuĆ¼m van de auto voor je rijdt?

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De auto voor je drukt dan de wind weg zegmaar waardoor jij nog amper weerstand hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina