1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    vielen de glazen er na een tijdje ook uit???:)

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De spiegels vallen eraf maar de rest niet. Alles wordt gewoon heel erg bekrast vies en ingedeukt. De ramen gaan we kapot natuurlijk.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op dat filmpje ziet de besturing er wel erg moeilijk uit :)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wel een lange loading screen in het filmpje :mad:, ik hoop dat dat straks sneller gaat

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijns inziens ook een te lange loading screen... De rest ziet er wel vet :D
    Toch is het ook wel jammer dat je ff moet wachten voordat je een auto te zien krijgt bij het auto kiezen.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Loading is bij mij juist super kort. Ik start en 3 seconde later is het gassen maar. Misschien dat het sneller gaat omdat hij van een hardeschijf laad maar zoveel verschil maakt dat toch niet?

Je hebt een hoge en een lage bumper view zegmaar. Snelheids gevoel is ook 10 x beter dan bij PGR 2 vind ik.

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kerel die gast moet wel ff leren rijden, mijn oma kan het nog beter. Het laden duurt erg lang ja maar Pimmy zegt juist weer van niet, Naja toen ik dit spel speelde op de PU gameplay beurs moest ik ook zo lang wachtten. Zo mooi vind ik het spel der nou ook weer niet uit zien, doe maar gewoon PGR 2 als ik deze beelden zie. Ik wacht natuurlijk wel op de eindversie, hopen maar dat tie er wat toffer uit ziet.

8. PureMaximus

PureMaximus Guest

immidels zijn de stickers al opgelopen tot 1000 stuks. dit spel gaat ownen. _O_

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die kerel in da filmpie rijdt echt waardeloos joh :D. Wel jammer dat de load zo lang is, maar ja, das maar een klein puntje.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooie cover heeft de game :) Ik ben erg benieuwd, ik vond vond de demo (PU Gameplay) nog een beetje leeg en saai, maar het zag er wel mooi uit en bovendien was het schademodel echt mooi. Ben erg benieuwd :)

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Poeh hey, die laadtijden zijn wel heel erg lang, veel te lang imo. Hopelijk dat de uiteindelijke versie dit niet heeft. Wel vreemd, het balkje was vol en nog moest hij 10-20 sec laden.
    Maar ik vond het er wel allemaal supermooi uitzien, en die besturing maak ik me al geen zorgen meer om, dat zag er wel lekker uit, ook al reed die gast waardeloos. Kwestie van een dagje flink oefenen.:)

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het laden kunnen ze hopelijk een beetje inkorten :) En als de besturing moeilijk is kan dit juist wel extra leuk zijn, ik vind er persoonlijk iig niet zoveel aan als ik binnen 2 min alle auto's onder controle heb.
    Het heeft altijd wel wat als je je in een spel moet verdiepen ;)

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De besturing mogen ze idd zo houden. De laadtijden mogen wel extreem worden ingekort. Op dat filmpje duurt het echt een eeuwigheid voor dat er gespeeld kan worden. :{

14. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN ik moet die demo hebben, ik moet f*cking nog wachten tot die eindelijk bij de game shop light :mad:

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil niet de feestvreugde bederven, maar het snelheidsgevoel van deze ferrari laat toch echt te wensen over. Ook de manier waarop de auto reageert op het moment dat deze een muur raakt is niet echt fantastisch te noemen, op basis van dit filmpje wordt wallbashen weer t snelst op bepaalde bochten. Ik wacht nog even op het origineel maar ik vind dit erg jammer...

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben nog een paar maanden om dat soort zaken te veranderen, er is dus nog hoop

17. Huricos

Huricos Legendary

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inmiddels uitgesteld tot April.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik speelde met die corvette vond ik het snelheids gevoel gewoon goed. Op een recht stuk had ik echt het gevoel van wooooo dit gaat snel.

Misschien dat het aan dat filmpje ligt dat die laadtijden zo lang zijn want ik kan me niet voorstellen dat er een verschil van 25 seconden tussen hardeschijf laden en dvd laden.

De manier waarop een auto crashed is idd niet echt geweldig, maar hoe wil jij het zien? Ze kunnen moeilijk het zo realistisch maken dat die hele auto opvouwd en alles.

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de auto reageert als ie tegen een muur aan ragt valt mij ook behoorlijk tegen. Hij hoeft niet helemaal op te vouwen maar het zou toch leuk zijn als je achterkant nog een stukje omhoog gaat als je met mach 3 tegen een muur aan rijd.

20. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze game echt spelen, hebben hebben hebben........!! Word echt vet, kan niet wachten op de demo! Weet iemand wanneer die PRECIES komt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina