1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch wel zo.( ik weet niet hoeveel parkoersen er op die demo zijn) Maar het je kan toch wel door zo'n parkoer door de stad rijden met publiek langs de kant enzo. En dan kan je toch wel een lekke band krijgen. En de pit? Of niet?

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie screen, beetje wazig maar dat ligt waarschijnlijk niet aan het spel. Is dat een zwaar opgefokte Saleen? Sjees...... 240 mph. Dat is ongeveer 385 km/h.... Daar word je stil van...

3. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er een pit in zit, ik heb er nog niets over geleze

maar volgens mij wel want in die demo track is er wel een weg naar de pit straat alleen er zit een inviseble wall voor :mad:

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Pit zit er wel in, Anders zouden ze ook geen brandstof meter etc erin stoppen, wat betreft de banden heb ik geen flauw idee

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Banden heb ik ook geen idee hoe het zit. Is het iemand trouwens al gelukt om zijn tankje leeg te rijden in de Demo? Mij nog niet eigenlijk. Nog commentaar op de cover?

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Brandstofmeters zitten wel vaker in games, ook als er geen pit in zit. En volgens mij kan de tank niet leeg bij de demo. Heb wel eens een uur achter elkaar dezelfde race gereden, beetje racen/kloten, en toen was er nog niets veranderd aan de meter.
    Wel vind ik de framedrops af en toe erg storend :{

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Men noemt het een McLaren F1.

En ik ben inderdaad ook al een ander frontje tegengekomen. Ik zoek 'm wel ff op.

Voila...

Ik vind 'm persoonlijk niet erg mooi, maar niemand zegt dat dit al de officiƫle is dus misschien doen ze er nog wat aan. Voor de rest maakt het eigenlijk ook niet uit, want het gaat om het spel.

Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Klopt die 240 mph wel eigenlijk. Lijkt me nog al veel. En ik vind dat eerste doosje toch mooier. Die rooie dan. _O_ Only on XBOX!!!

9. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Die cover vind ik er persoonlijk nep uitzien, en het is de NTSC cover.

Ik ben deze tegengekomen (ook NTSC):

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog geen framedrops tegen gekomen en ook nog geen onzichtbare muren. Ik crashte in het begin genoeg. Verder speelt de demo wel lekker. Alleen een beetje lange laadtijden met het wisselen van de auto`s in het menu.

Het is een demo en hij speelt wel lekker, het spel kan alleen nog wel verbeterd worden idd, maar ja het is een demo.

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, de Mclaren F1 is de snelste auto die ook op de weg mag.
    Bij TopGear zeiden ze ook 240 Mph en dat is echt erg snel. :9

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Woow, dat is zeker snel. Maar die rijden hier zeker niet.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij de eerste bocht heb ik altijd framedrops en probeer maar eens de pit in te rijden dan merk je wel de onzichtbare muur ;)

14. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Maar die muur bij de pit is toch gewoon zichtbaar? dacht ik tenminste...

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 miljoen dollar hebt is ie van jou ;). Die race versie zal waarschijnlijk wel meer zijn.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan ga ik er vanavond nog eentje halen. Ik dacht eerst aan die nieuwe alto of die Panda 4x4. Maar het lijkt me wel vet dat je de pit in moet. Dus eigenlijk moet het echte spel veeeeel uitgebreider zijn als dat de demo nu dan is. Op de baan dan, tenminste. Maar er word nog aan gewerkt he!

17. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    over die 385 km/u, die zijn NIET met een standaard McLaren F1 gereden, nee met een speciale versie (die verstelde spoilers had om extra hard te gaan enzovoort).
    voordat je denkt dat dat echt de snelste auto ter wereld is, dat is bullshit. allerlei autojournalisten hebben al aangetoond, dat een 3 cm verlaagde ferrari enzo met verstelde spoilers ook MAKKELIJK 380 km/u kan halen

tis maar dat je het weet ;)

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb net de Demo die bij MechAssault 2 (prijsvraag gewonnen, hoera) gespeeld...ik weet niet hoe oud die build is en heb geen idee hoe een simulatie game hoort te zijn, maar ik vond het erg cool. Mooi geluid en de besturing was ook prima (voor mijn begrippen). Mijn vader heeft zelfs ook geracet (veel grind gehapt, maar dankzij mijn oog-handcoordinatie en zijn tips over hoe ik bochten moet nemen gaat het steeds beter), dat gebeurt anders nooit!
    En al die opties die erin komen :eek: De enige reden waarom ik deze game niet zou kopen is omdat ik een echte racing n00b ben...mja, het lijkt me zo cool om zo mooi en snel mogelijk te rijden en je auto's te tunen tot je erbij neervalt.
    Ik ben enthousiast..geen idee of dat tercht is maar ik beleef hier meer plezier aan dan aan MA 2.

19. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    In de nieuwe autovisie van deze week stond dat het record van de McLaren zojuist verbroken is door een flink opgefokte Porsche 911, welgeteld 388 km/h _0/

Maar goed, terug naar Forza O-)

20. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    het zou echt gaaf zijn dat je een pitstop moet maken, dat zou spanningverhogend zijn (dat je ook zuinig om moet gaan met benzine etc).
    stel je voor: je zit als een gek te racen, ligt voorop, met nog 2 ronden te gaan, maar plotseling gaat je auto niet meer vooruit...benzine op :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina