1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maak dat de kat maar wijs jongeman. haha. Of mischien blijven ze gewoon de hele tijd uitbreiden en hebben we straks weer een nieuwe/grotere auto lijst haha. Als het allemaal maar in orde is he.

2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wat denk je zelf, in een week ff de speelduur verlengen. Het zal wel wat van doen hebben met het afwerken van de game _0/

Ik vind het trouwens erg jammer dat je niet zo heel veel hoort van die Drivatar of hoe je het ook schrijft. Dat is toch wel een USP voor Forza samen met de online play boven GT4. Heb al verschillende sites afgezocht, maar behalve dat je slimme AI krijgt die van jou rijstijl leert kom ik niet echt veel tegen.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen ookdie demo gespeeld op Mechassault 2 Lone Wolf? Ik vond vooral het verschil tussen de ABS/ ESP etc erg goed gedaan toen ik racete met de Porsche Carrera GT3.

5. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer mooie screens maar nog steeds niets van de pits streets :confused:

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is zeker jammer... Ben zo langzamerhand wel erg nieuwsgierig geworden naar de pit. Hoop dat ze dit goed uitwerken en dat het snel en overzichtelijk werkt. Ik kijk nog steeds erg uit naar het hele spel en mijn (voor)oordeel over Forza is (in tegenstelling tot redelijk wat anderen) alleen maar positiever geworden.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    De demo beviel mij ook heel erg. Maar zoals ik al zei, ik heb nog nooit een simulatieracer geracet...maar het idee van tunen en het feit dat elke auto anders rijdt, das toch wel eg cool gedaan hoor!

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker cool. En het zijn er ook nog eens zo veel. Het lijkt me leuk als je alle auto's heb die er zijn.

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    is de demo die op mechassault 2 staat anders dan die van dat demo blad ?

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat niet. Ze gaan toch niet 2 of meer verschillende demo's maken.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het kan zeker maar is wel onwaarschijnlijk. Denk dat het dezelfde demo's zullen zijn. Heb (helaas) geen van twee :'-(

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    foutje,

Weet iemand al of de cabriokap open kan? (zit er eigenlijk wel een cabrio in :confused: )

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    MechAssault 2 Demo:
    -Een track, ergens in Californie ofzo, 2,24 miles lang, met een dikke haarspeldbocht, een chicane net na een verhoging in de weg. Veel grind langs de weg.
    - stuk of tien auto's, van een nissan, via chevrolet corvette via zo'n BMW superrally auto naar een Ferrari rally auto (zo'n supercar? Geen idee hoe je dat soort auto's noemt, iig eindigt de Ferrari type op 'Competizione')
    - je kan de auto's niet tunen, bij iig de Nissan zie je wel wt er allemaal getuned kan worden vlak voordat je de race start.

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zelfde dus. Laguna Seca Raceway, 12 auto's, niet zelf te tunen, wel met 4 getunede wagens rijden.

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk niet dat Microsoft er al verschillende demo's van gaat maken terwijl ze er nog druk aan het werken zijn. En hij word ook nog eens 2 keer uitgesteld dus denk ik zeker niet dat ze dan helemaal 2 verschillende demo's gaan maken.

16. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het stuurtje al te koop is?

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga er vanuit dat die op dezelfde datum gelanceerd wordt als FM. Zit er erg over te denken om hem te halen. Ook voor games als DTM 2. Ligt een beetje aan de uiteindelijke prijs, maar heb ook 60 euro betaald voor die Halo 2 headset. Dus ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan :cool:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als in hét Fanatec Xbox Force Shock Wheel? Neen, zou februari worden maar vooralsnog niet veel anders bekend. De prijs zal alleen wel wat hoger dan 60 eur liggen, doet vooralsnog namelijk aan als een echt kwaliteitsproduct.

19. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de car eindelijk een beetje onder controle, en dan word het spel pas super gaaf

en vooral als je de anti spin nogwates uitzet dan kun je lekker driften met zon evo

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja inderdaad; aan het begin met spelen vond ik Forza beetje tegenvallen. Maar heb je eindelijk na een aantal uur de auto eindelijk echt goed onder controle dan begint het feest. Echt heerlijke car-handling, ik blijf het herhalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina