1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.035
    hoevaak wordt dat nog gevraagt |:-

2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag ook weer een heleboel winkels afgefietst maar nog geen demo te bekennen.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op ToTheGame.com staat:
    25-Mar-2005

Maar dat is al vaak gevraagd.

edit\\ Je vroeg naar de demo, en niet naar de game zelf|:-

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.035
    volgens mij vroeg hij om de demo ?? :confused:

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:- Klopt volkomen, ik dacht dat hij naar de game zelf vroeg.

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Krijg net een keurig mailtje binnen van de GC-shop.

Desondanks laat ik de pre-oder staan:
    Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons Forza Motorsport in bestelling staan. Vandaag hebben wij van onze leverancier vernomen dat het spel in Nederland is uitgesteld naar 29 april. Mocht u hier niet op willen wachten dan kunt u uw bestelling (gratis) annuleren of wijzigen naar een ander spel.

------ einde bericht

Prima klanten service van GC shop om de klanten pro-actief te informeren.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat ben ik met je eens, zeker goede service. Het enige wat raar is dat ze het nu pas gehoord hebben, terwijl het toch al een hele tijd bekend is.
    Maarja, beter laat dan nooit.

8. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke keurige service maar het feit dat het pas 29 april word vind ik heel erg.
    in april komt die uit, ik dacht dat word 1, 2, of 3 april maar nee ze drukken het nog ff naar bijna begin mei :mad: :'-(

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maak er maar van: januari, februari, maart, april, Forza Motorsport dan he

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goede zaak, kunnen ze er nog aan werken. Ik heb liever dat het spel een maand later uit komt en top is, dan dat het eerder uitkomt en er nog domme fouten o.i.d. inzitten.

11. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar, ik wil wel waar voor m'n geld ;)

even as halo 2 :9

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    OMG, check de carlist van GT4.Die is wel iets beter dan die van Forza, maar wat moet je met 15 verschillende Skyline's en Impreza's? :eek: .Er staan ook geen Ferrari's tussen.

Eigenlijk is de carlist van GT4 dus helemaal niet zoveel beter dan die van Forza :cool:

13. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant ik het wel gaaf dat je zo veel keuze hebt maar aan de andere kant, wat in forza zit vind ik al wel genoeg (mag altijd meer natuurlijk) *)

maar wat mij opvalt en zit in forza helemaal geen lamborginie en in pgr 2 zat dat ook al niet :confused:.
    hebben ze daar wat tegen ofzo

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zitten ook geen lambo's in GT4. De licenties voor Lamborghini zullen wel te duur zijn ofzo

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou kijk, ik moet het spel natuurlijk eerst spelen want die vent kan absoluut niet rijden dus misschien dat het snelheidsgevoel dan nog enigszins meevalt maar je ziet nu al dat het geen moto gp 2 snelheidsgevoel heeft of iets dergelijks en dat geeft natuurlijk wel een stukje moeilijkheid aan een game. En hoe de auto extern qua uiterlijk reageert op een botsing boeit me helemaal niets hoor aangezien de xbox ook hardware beperkingen heeft, het gaat erom dat de auto dan ontzettend veel snelheid moet verliezen en dat het iig niet sneller mag zijn om bochtjes te scheppen zoals dat bij pgr 2 nu wel het geval is. En als ik dit zie kun je weer aardig gaan wallbashen als je cardamage niet erg oploopt daardoor. Ook ben ik nog steeds benieuwd of schakelen sneller is dan niet schakelen. In mijn ogen zijn autoracegames nog steeds te makkelijk, zeker op de xbox tot nu toe, daar waar moto gp 2 qua snelheidsgevoel en skillvereiste(powerslide, achterrem, gas gelijkmatig op laten komen, vertraagd sturen etc) vele malen beter zit imo. PGR 2 had wel de goede moeilijkheid qua autohandling op zich maar kwam zwaar te kort qua snelheidsgevoel en diversiteit van de besturing waardoor het te makkelijk was. Het verschil daar maken was dan ook erg lastig... Ik denk dat dat hier weer precies hetzelfde is omdat het toch een game wordt voor de "massa"... Maarrrr hopelijk heb ik ongelijk...

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff zo krijg ik ook wel een grote carlist! Kijk alleen maar 's naar de Mitsubishi Lancer en Mazda RX 8. Elke uitvoering hebben ze er in gestopt! En ik heb even nageteld...50!!!!! Skylines. :eek:
    Dus zo trots hoef je niet te zijn op die carlist. :{

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn japanners, dat moet je niet vergeten ;)
    Die worden helemaal opgewonden van een skyline in 40 varianten ;)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff ik word echt niet opgewonden van die wagen. Zó lelijk vind ik die! :eek:

19. shada

shada Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Offtopic

Hey mensen ik ben nieuw hier. hehehe effe een klein voorstelling dan maar
    Ik heet dulcan en ik ben daarbij een verslavend Xbox gamer Hehehehe.

Ik doel het voornamelijk op survivor horror games. O-)

-Ontopic

Ik vind het spel goed uitzien Maar voor de rest heeft het niet echt zo zijn echte speciale dingen in het spel. En dat vind ik wel jammer :'-(

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft de licentie van Lamborghine (Rage eerst ook maar die zijn failliet).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina