Nou kijk, ik moet het spel natuurlijk eerst spelen want die vent kan absoluut niet rijden dus misschien dat het snelheidsgevoel dan nog enigszins meevalt maar je ziet nu al dat het geen moto gp 2 snelheidsgevoel heeft of iets dergelijks en dat geeft natuurlijk wel een stukje moeilijkheid aan een game. En hoe de auto extern qua uiterlijk reageert op een botsing boeit me helemaal niets hoor aangezien de xbox ook hardware beperkingen heeft, het gaat erom dat de auto dan ontzettend veel snelheid moet verliezen en dat het iig niet sneller mag zijn om bochtjes te scheppen zoals dat bij pgr 2 nu wel het geval is. En als ik dit zie kun je weer aardig gaan wallbashen als je cardamage niet erg oploopt daardoor. Ook ben ik nog steeds benieuwd of schakelen sneller is dan niet schakelen. In mijn ogen zijn autoracegames nog steeds te makkelijk, zeker op de xbox tot nu toe, daar waar moto gp 2 qua snelheidsgevoel en skillvereiste(powerslide, achterrem, gas gelijkmatig op laten komen, vertraagd sturen etc) vele malen beter zit imo. PGR 2 had wel de goede moeilijkheid qua autohandling op zich maar kwam zwaar te kort qua snelheidsgevoel en diversiteit van de besturing waardoor het te makkelijk was. Het verschil daar maken was dan ook erg lastig... Ik denk dat dat hier weer precies hetzelfde is omdat het toch een game wordt voor de "massa"... Maarrrr hopelijk heb ik ongelijk...
Laatst bewerkt: 21 jan 2005