1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrXElite

CrXElite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker gaat Forza GT Beaten....logisch toch lijkt me....Forza met <<LiVe>> word tha BomB...GT heeft geen live..dus met alle respect hoe kun je die 2 dan gaan vergelijken...Forza heeft op voorhand toch al veel meer meerwaarde puur al door de <<LiVe>> ondersteuning.duz ja...dit is mijn mening dus zeker geen feit..maarja ben benieuwd naar andere meningen...ennuh Zowieso <<XboXLiVe>>= tha BomB

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @CrXElite: Ja, Live is zeker een voordeel. Maar wat als de game verder echt klote wordt (ga ik zeker niet vanuit) dan heeft live ook weinig nut. Ik bedoel, welke zou je kiezen:
    - Een game die niet lekker speelt maar wel live heeft
    - Een game die super lekker speelt maar een live functie ontbeert...

Ik zou het wel weten dan (heb ook geen live maar goed)

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je iets vergeet. GT krijgt namelijk wel een online gedeelte. Alleen zal deze later dit jaar uitkomen.
    Sowieso denk ik niet dat Forza GT gaat "beaten", van GT weten we dat het een supertopper wordt, van Forza weten we alleen dat het een hele goede racer wordt.
    En GT heeft de reputatie al, Forza moet die nog krijgen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In de nieuwste OXM UK (issue 38) is een demo van Forza.Het blad kost 14 euro

Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  5. CrXElite

CrXElite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou tja ik vind aan GT niks aan.....ook nooit echt wat aan gevonden...moet er wel ff bij zeggen dat ik een pure <<LiVe>> gamer ben...ik Game duz aleen maar <<LiVe>>
    Offline gamen is gewoon niks voor mij.En laten we eerlijk zijn het online netwerk van sony is gewoon echt triest...en ik weet waar ik het over heb...Een feit is gewoon dat het <<LiVe>> van MS gewoon perfect loopt op alle punten....daarheb ik wel 60 Euroz voor over...want dat sony online is echt waardeloos...maarja zo denk ik erover....btw ik vind al dat meerdere RaceGames op de XboX GT overrulen...maarja dat is ok weer mijn menig.........:p

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand misschien de demo disc met forza te koop of te ruil???

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    14,99 mag je die van mij hebben ;)

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    grapjas... :{ :+

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

Fanboy? :eek::eek:
    Waarom zou je Forza kopen als je GT niets vind? Alleen omdat je hem online kan spelen? Blijft toch dezelfde soort game als GT. Beetje dom om een spel te kopen die je eigenlijk niet leuk vind. Een game die je niet leuk vind, wordt echt niet leuk als je hem over L!VE kan spelen. Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat ie GT zeker niet gaat "beaten". Zelfde redenen die Elgee ook al genoemd heeft :)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Totally Agree.

Zelf heb ik geen Live, maar ik vroeg me af of de raceervaring met GT online zo veel anders zal zijn dan FM online (dan heb ik het puur om het racen, niet die extra's etc.). Je racet toch bij beide games online.

En als je GT niks vind, dan vind je FM ook niks, dat ben ik met geertbargeman eens.

11. CrXElite

CrXElite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    knap hey dat jullie voor mij dat kunnen beslissen....whahahahahaha echt wel lollig..laat nou maar iedereen zijn eigen games uitzoeken en zijn eigen mening geven...duH...is dat zo lastig...en btw ik ben geen fanboy....ik heb xbox en ps2....dus volgens mij komen op dit forum aleen maar ps2 fanboytjes...is er op het ps2 niks te doen dan...whahahahahahahaha

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Chill jongen ;)

Gran Turismo is goed, Project Gotham Racing 2 is goed en Forza Motorsport wordt ook goed. Klaar :)

13. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 is goed maar lijkt toch tegen te vallen.Nu maar hopen dat Forza dat niet doet.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Doed.... doe even rustig man. Als je zegt dat je GT niet leuk vind, hoef je Forza niet te kopen omdat dat gewoon hetzelfde concept is. Het is hier een forum en hier wordt gediscusieerd. Als jij iets post, mag iemand anders daar reactie op geven. Hoef je niet zo te gaan schreeuwen/pm's sturen met allemaal wartaal.

Punt1: Beide zijn simulator race games. Natuurlijk kun je ze vergelijken. Ook al heeft de 1 een online optie en de ander niet (direct)

Punt2: Je vraagt zelf om de mening van anderen :eek:. Als die anders is dan jouw verwachtingen, ga dan niet zo schreeuwen bitte.

15. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
  16. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nieuw interview beschikbaar met ontwikkelaar.

http://xbox.gamezone.com/news/02_10_05_11_26AM.htm

@CrXElite : laat ff je pc nakijken. Hij heeft een vreemde manier van het woord live spellen. het is xbox live en niet <<LiVe>>. Mocht je daaran twijfelen kijk even op xbox.com voor de correcte spelling.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Naja anders krijg je misschien het zelfde effect wat ze ook in PGR 2 hadden, Dat de waterdruppels gewoon door de ramen gingen en als je door een tunnel reed was het der net zo nat als der buiten...Dan maar in de Zomer rijden :)

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd. Daar komt nog bij de je alle auto's weer anders moet laten reageren op natte banen etc. Zou de game nog (veel) meer uitstel krijgen. Maar als het goed uitgewerkt zou worden, zou het zeker een meerwaarde leveren :)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is zo natuurlijk. Hoop werk die regen maar lastig om echt goed uit te werken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina