1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ea heeft dat bedrijf opgekocht en de werknemers ontslagen, enkel voor die licensie te pakken te krijgen ;)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhum, en nu genoeg met de Evil Conspiracies :).

3. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat spel niet uitgekomen omdat EA toen die licentie opkocht, die hebben ze nog niet zo lang, dacht ik, maar ik kan het mis hebben...

edit: zie Cesar :p

4. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    maarja jongens, stay ontopic ;)

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lamborghini's hebben ook in andere spellen gezeten, maar alleen maar in arcade games.

Dit waarschijnlijk omdat Lamborghini's in vergelijking met veel andere auto's niet eens zo enorm snel zijn, waarschijnlijk willen ze hun reputatie niet schaden.

Heeft niemand die episode van Top Gear gezien waarbij een Gallardo (dacht ik) door een Mitshubishi Evolution wordt bijgehouden.. met gemak.

6. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    nffmm, niet zo snel??
    de murciélago heeft een topsnelheid van 330 km/u en zit in 3,8 sec op de 100. Dat is toch redelijk rap, sneller dan bijvoorbeeld de ferrari 575M.

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat niet alleen om naakte cijfers maar ook dingen als wegligging etc, geloof jij nou echt dat een murcielago 330 haalt op de autobahn? niet dus, dat haalt ie alleen op een zogenaamde kombaan.

Maar back on topic.

Weet iemand al meer over het open dak van bv carrera gt??

8. erik1978

erik1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die Top Gear aflevering wil ik dan wel zien. beide hebben 4x4, een EVO 280 pk, de Gallardo 500 pk en toch "even snel"? Dat kan alleen op een echt rally parcours. Maarja, met een ferrari rondrijden is toch ook leuk?...

9. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk haalt ie net zo makkelijk 330 op de autobahn als op de kombaan, de autobahn is een lang recht stuk, dus waarschijnlijk nog makkelijker. Zo lang er weinig verkeer is uiteraard.

10. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 330 haalt die met gemak maar wie weet een precieze datum waarop FMS uitkomt.

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    De gallardo had in top gear de snelste tijd op het circuit,de murcielago(of zoiets) is nog sneller.Dus nee de Evo VII of VIII houd ze echt niet bij.

12. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De evo7/8 is niet vergeleken met die lamborghini.

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh, weet niet welke top gear je kijkt maar de gallardo heeft allang niet meer de top-tijd op het top gear circuit. ;)
    Overigens klopt het dat de VIII de Lambo bij hield, niet op de rechte stukken maar wel in de bochten, de wegligging van de VIII is gewoon beter dan die van de lambo. (beter uitgebalanceerd).

Wel jammer dat de lambo niet in Forza zit, had graag een soortgelijke situatie uitgeprobeerd in dat spel.
    Ach probeer het dan wel met een vergelijkbare ferrari.
    Maar als ze daadwerkelijk van Forza een goede sim maken en goed de verschillende eigenschappen van auto's erin hebben is dit wel een goede test.
    Want op sommige circuits kan een VIII zeker sneller zijn dan een supersport.
    Vergeet ook niet dat in het geval van top gear ze rijden op een baan waarop lotus ook hun auto's test en lotus maakt auto's die snel zijn in hun bochten, etc en niet kwa top.

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het in godsnaam of die Lamborghini of Mitsubishi sneller is? Het hangt maar net van het parcour, het weer, en de chauffeur af wie een dergelijke race wint.

Een bochtig zandparcour zal de Mitsubishi winnen, terwijl een recht gravelparcour door de Lamborghini zal worden overwonnen. Maar zit Pietje Puk in die eerste race in de Mitsubishi en meneer Mc Rae in de Lamborghini, dan wint de Lamborghini ongetwijfeld (ook al is het Mc Rae's auto niet).

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In de demo rijd ik in de EVO ook dik snellere rondjes dan bijv. de Porsche etc.
    Maar genoeg over de Lambo, lijkt mij :+

16. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, genoeg over die Lamborghini's. Hier een aantal nieuwe (in-game) screenshots van auto's die wél in Forza Motorsport zullen verschijnen:

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bovenste plaatje klopt niet.Het is toch echt een AUDI en geen BMW

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dar onder op dat plaatje dat kies-een-Auto-scherm staat hij al op een andere auto geselecteerd, ff laden ;)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat weet ik ook wel (is in de demo ook zo), maar het ziet er gewoon dom uit ;)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: hou me dan ook niet voor de gek :9 Trouwens vette screens van dit spel :) alleen vind ik dat laatste plaatje er wel een beetje crap uit zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina