1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp nog steeds niet wat de Release date is .. overal is het anders want in de Gamepro staat namelijk dat ie op 1 Feb. zou uitkomen :confused: maar nu blijkt dat ie pas in Mei uitkomt.

2. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    het is volgens mij zelfs al naar juni verschoven dachtik

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, April volgens mij. Hij zou eerst in Maart uitkomen maar toen was hij nog een maand verschoven. Dus komt hij in April.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Jaguar: Hij bedoelt denk ik of het geen "renders" o.i.d. zijn. Dus geen op de pc gegenereerde plaatjes om een overdreven mooie impressie van Forza's graphische kwaliteiten neer te zetten.

5. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet. Als dit er in-game ook zo uitziet.....

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat het renders zijn, daarvoor zitten er teveel foutjes in. maar eerder gewoon een plaatje van de replay ofzoiets

7. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn die celica is mooi

vette spoiler

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ie uitkwam in Mei klopt dat ? want ik hoor net dat ie in April uitkomt maar net heb ik nog ergens Mei gelezen dus nu twijfel ik. :confused:

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Er is nog geen 1 datum 100% zeker. Dus wacht nog gewoon even :) Ga van het ergste uit, en het kan alleen maar meevallen ;)

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dankje, ik ga ze even bekijken :p

12. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke filmpjes...hecht ik meer waarde aan dan al die screens die we te zien krijgen. Ik las een stukje terug dat er mensen waren die de auto's nogal 'dun' vonden, en eigenlijk zie ik dat in deze filmpjes zeker wel terug. (bijv. die subaru.. :{ ) Ik hoop dat er langzaam wat meer van deze filmpjes komen en ook wat meer uitleg over hoe de carreer mode gaat verlopen: racen, tunen, schade etc. Nog altijd niet helemaal overtuigd van deze game en ga hem op dit moment zeker nog niet bij de release halen..tenzij er nog wat spectaculaire feats en movies naar boven komen.

13. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Wat ook mooi is om te zien in het filmpje met die WRX is dat de camera hoogte met cockpit view redelijk goed is. Dus geen bumpercam maar meer op "echte" ooghoogte.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Goed veel tegenstanders die niet altijd de ideale lijn rijden. Dat heb je bij GT wel. Tenminste bij de psx versie. Weet niet of ze dat bij deel 3 en uitbreiding verbeterd hebben.

15. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    ROFLMAO ben je nou echt GT1/2 en Forza motorsports aan het vergelijken? :'-( :eek: :confused: :{ :'-( |:- :mad:

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik weet dat ze in de gt serie allemaal de ideale lijn reden. Daar komt nog bij dat Zowel GT1 als 2 zeer hard ownen. De hele gt serie is gewoon super. Omdat het er minder uitziet, hoeft de game niet slecht te zijn. Maar het ging vooral om de vraag of de ideale lijn er bij gt3 er al uit is gehaald of niet.

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gt4 bedoel je denk ik?

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nee. Ik zou het nog even uitleggen. Mijn vraag was of in GT3 de bots altijd de ideale lijn rijden zoals bij GT1 en 2. Toen vergeleek ik GT met Forza :)

19. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm... link doet het hier niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina