1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn niet echt in grote getallen aanwezig, iig. het zijn er misschien een handjevol. Bij gt4 zitten ze er presque allemaal in.

2. JeePee

JeePee Guest

Dat zal wel, maar voor degene die het niet hebben kunnen toch ook niet meteen online. Je moet voor beide consoles drie dingen betalen: voor de PS2 een netwerk adapter en Xlink, en voor de Xbox het Xbox live pakket en de abbonements kosten. Voor beide consoles moet je internet kosten betalen. Beide zullen naar alle waarschijnlijkheid lag-loos te spelen zijn, maar uiteindelijk ben je voor GT4 online gaming minder geld kwijt dan bij Xbox. En dan heb je bij GT4 niet de frustratie dat je niet meer verder kan nadat je door een of andere n00b van de baan bent gebeukt, wat bij FM en DTM2 wel het geval is, aangezien die spellen een schade-model hebben. Zo zie je maar weer: elk nadeel heeft z'n voordeel

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2005
  3. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    jij bedoelt waarschijnlijk ghost cars ipv schademodel:p

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw veel mannetjes hier met PS2 + GT4. :p

5. JeePee

JeePee Guest

nee, ik bedoel een schade model

6. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    was ik er maar één van. Maar ja ik moet mijn geld bewaren, voor het echte autorijden en voor de vakantie.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de meesten die een ps2 hebben hebben ook GT4. En straks hebben de meesten met een xbox Forza.

8. JeePee

JeePee Guest

GT4 is nog niet uit in Europa. Zijn release datum is 9 of 11 maart, binnenkort dus. BTW: waarom denk je dat zoveel mensen GT4 gaan kopen.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Áls ze de reclame-campange goed in elkaar zetten, doen ze dit niet..... dan weet ik nie of veel mensen het gaan kopen..... :'-(

10. JeePee

JeePee Guest

je hebt het over forza neem ik aan. Xbox maakt trouwens altijd reclame voor de meeste ONLY ON XBOX games. Dat zal voor FM zeker ook gebeuren.

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. en niet alleen FM denk maar eens aan Brothers In Arms, Rainbowsix: Lockdown e.a. ;)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar maar we hebben het hier tenslotte over racegames ih. Maar, ja. Daar kan de ps2 natuurlijk ook weer jaloers op zijn.

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je denken dat er ook een FM OOIT op de PS2 kan/zal komen ?? :+
    Nee he vast niet..

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tuurlijk niet. Microsoft gaat z'n meesterwerkjes niet aan Sony verkopen.

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    begrijp ik. was als grap bedoeld snapje ? ;)

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt over de Xbox Live service, dat ie meer geld kost is wel waar, maar vergeet niet wat je er allemaal voor terug krijgt. Ten eerste natuurlijk een hele goede service. Veel support van Microsoft en natuurlijk de developers zelf in de vorm van downloadable content en patches. Sony besteed een stuk minder aandacht aan het online gebeuren en dat zie je dan ook weer terug in de prijs. Het is maar net wat jij prefereert.

17. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat het een teringgruwelijke racegame is die, als je ook maar een greintje auto interesse in je hebt, je gewoon moet hebben?? ;)

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even off-topic: Ik begin er nu sterk aan te denken om een PS2 te kopen vanwege GT4. Die screens...mooi! Die auto's...veel! Die gameplay...geweldig! Laatst zei iemand dat de graphics van GT4 ietsjes minder zijn dan PGR2, mooi dus.
    Maja nu over Forza: Zijn er al nieuwe "maart" screens uigekomen?

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nog even wachten. Dat betekend dus dat Forza er in ieder geval al een stuk beter uitziet als GT4. Ik zou het toch niet doen alleen vanwege GT4. Wacht even tot Forza en je bent weer zoet.

20. JeePee

JeePee Guest

GT4 doet zeker niet onder aan PGR2 qua graphics. Hij is echt wel mooier. En forza ziet er in elk geval niet een STUk mooier uit. Waarschijnlijk zijn de graphics van GT4 ook mooier als die van Forza, terwijl forza toch op een sterkere machine draait. Maarja, over graphics valt eigenlijk niet te praten, want iedereen heeft z'n eigen menig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina