1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, ik voel me erg gelukkig nu ik dat weet *)

Om maar even bij het onderwerp te blijven. IMO is Forza voor alle soorten publiek. Natuurlijk zul je moeten oefenen om een beetje goed te kunnen rijden, maar dat was bij PGR2 ook zo en die werd ook zeer goed verkocht en zeer veel gespeeld (er zijn meer dan een half miljoen mensen geregistreerd op de Xbox Live scoreboards). Dus mensen zullen het toch wel oppikken, zeker als het marketingballetje van MS gaat rollen en de hypemachine op volle toeren gaat draaien.
    Voor de diehards heb je natuurlijk de tuning elementen waarin je je compleet kunt verliezen en handmatig schakelen is ook altijd een nieuwe uitdaging. Dus je kunt het weer zo diep maken als je zelf wilt.

Heb verder vandaag voor het eerst tijd besteed aan de demo en ik kan niet anders zeggen dan _O_
    De GFX zijn al prima en de gameplay is helemaal top. Vind het alleen jammer dat je op Laguna Seca raced, heb ik al genoeg gedaan op de PUG en Gamexpo :p

2. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom PS2 geen schade heeft, heeft ook natuurlijk te maken met het geld...
    kijk al die licenties kopen van echte merken is niet zo duur, maar om daar bij de trots van die automerken te beschadigen dat zien de autofabrikanten niet zo graag gebeuren...

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft Forza dan wel schade? want ik kan me moelijk voorstellen dat Microsoft nou zoveel meer geld heeft dan Sony??? :confused:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Forza heeft wel schade, en dat heeft meer te maken met dat men bij de ontwikkelstudio/MS daarvoor heeft gekozen omdat het technisch mogelijk was. Het is gewoon een keuze, een afweging. Geld speelt daar niet de grootste rol in.

5. JeePee

JeePee Guest

De PS2 heeft al moeite genoeg om de huidige versie van GT4 af te laten spelen. Vandaar dat schade en online er niet in zit. Daar is de PS2 gewoon te zwak voor. GT5 zal naar alle waarschijnlijkheid wel die twee punten bevatten, zodra hij op de PS3 uitkomt, aangezien die veel krachtiger wordt dan de PS2.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dit zei ik ook een pagina hier voor...Voor de PS2 is GT4 echt een Pronk stuk, Ik denk dat met een beetje meer ontwikkeling FM wel ietsje beter kan. Bij GT4 hebben ze der echt alles uitgeperst uit de PS2. Ik denk niet dat dat bij FM het geval is. Ik denk daarom met ook een beetje meer ontwikkeling de spellen van de xbox er beter uit zullen zien als ze steeds meer ontwikkelen

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang hebben ze aan Forza gewerkt dan, vanaf 2001/2002 toch? :confused:

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf 2002 dacht ik, maar aan gt4 zijn ze ook al lang bezig, maar het kan mij niet zoveel schelen hoe lang ze er aan werken als het maar een goed spel word!

9. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit spel ga ik zeker halen niet meteen als die uit is later.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk heel erg uit naar Forza Motorsport. Meer dan naar GT4, gewoon omdat je in Forza meer kan doen, en de auto's spreken me meer aan. In Gran Turismo zitten wel meer auto's, maar er zitten dan bijvoorbeeld 25 versies van een Mitsubishi Lancer in. Zo kan ik ook 700 vol krijgen.

11. JeePee

JeePee Guest

Ze hebben dan wel 25 lancer's, maar dat wil naruutlijk niet zeggen dat ze van elke auto 25 exemplaren hebben. Er zitten meer dan genoeg stoere en snelle auto's in GT4 die niet in FM zitten.

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar óók vica versa:p

13. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou in GT4 zijn alle soorten wagens en FM moet het hebben van race, sport, getunede uitgaves

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    el C!D, race jij in alle auto's dan, leuk om in +/- 30 Skyline's te rijden!

15. JeePee

JeePee Guest

Je doet alsof dat de enige zijn

16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik neem de Skyline's als voorbeeld, je hebt ook zoveel Impreza's, Lancer's en allemaal andere bekende Japanse auto's, 400 van de 700 auto's zijn dubbel, drie-dubbel, vier-dubbel enz. Op die manier kan Forza het ook wel!

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ..en dat doet Forza toch ook? Volgens mij heeft Forza ook veel dubbele (welleswaar minder dan GT)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja!

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij een paar wel. Ik had toch een aantal skylines gezien. En volgens mij ook wat impreza's. Hopelijk zijn ze het lijstje nog even aan het uitbreiden.

20. JeePee

JeePee Guest

dan kom je uit op 300 andere auto's, en dus kan FM het nog steeds niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina