Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stifke

    Stifke Frikandel Specialist

    Berichten:
    1.289
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het er wel mee eens ik heb beide spellen gepreorded en splintercell 3 ook het gaat een geweldige games maand worden!

    Overigens was het forza filmpje weer meesterlijk.
    Het laat goed zien dat er veel vooruit gang sinds de demo versie!
     
  2. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah kep dat filmpje ook gedownload! Is echt heel mooi, maar ik denk dat het snelheidsgevoel toch een beetje ontbreekt in deze game. Zelfs de slr gaat niet zo heel snel... Ik weet dat dit komt omdat het een realistische racer is, maar iets sneller had van mij wel gemogen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het anders is als je het zelf speelt.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het snelheidsgevoel juist errug goed! Vooral door die gebouwen zie je echt mooi langs "zwoeven":p Het is toch Tokyo, dat circuit waarvan je de beelden ziet?:confused:
     
  4. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals die gele porsche in dat filmpje op de bocht afscheurd en daarna vol in de ankers moet,geeft mij toch echt wel een snelheidsgevoel hoor.

    De framerate ziet er trouwens ook constant uit.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond het snelheidsgevoel ook erg goed! Zeker met die gele porsche! In de demo vond ik het ook niet slecht trouwens. Niet super maar gewoon redelijk. Ziet er veelbelovend uit! Echt mooi en goed spel lijkt dit te worden:D
     
  6. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    De stad die ze speelden was even New York je zag Time Square...
    Maar je moet gewoon niet zoals in sommige andere games overdrijven met die snelheden, want vergeet niet die parcours zijn best lang en daardoor lijkt sloom te gaan..
     
  7. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat filmpje is ZO gaaf. Ligt het aan mij of lijkt het nu sneller te gaan dan in de demo?
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was me ook al opgevallen dat ie zo snel ging. :confused:
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Snelheid is op het filmpje wel goed dacht ik zo :)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lijkt me ook. Maar het is wel mooi dat ze voor de 'amateurs' van die lijnen op de baan hebben gezet en zo ook precies kan zien wanneer je moet remmen.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet waar, die lijnen zijn van de 'Drivatar', je weet wel, die leerbare A.I., als je de A.I. gaat trainen moet je rondjes rijden met behulp van die lijnen om te kijken hoe goed je A.I. wordt, het is dus géén hulpfunctie. Snappie? :9
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die lijn geeft toch de ideale lijn aan en is dus wel een hulpfunctie? :eek:
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk. Het zou inderdaad niet echt eerlijk zijn om met behulp van lijnen op de baan zo betere resultaten te kunnen halen.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijn geeft idd de iedeale lijn aan, maar het is écht bedoeld voor 'Drivatar'. Want als je die gaat trainen neem ik aan dat je zo dicht mogelijk bij die lijn moet rijden, hoe beter je dat doet, hoe beter je Drivatar wordt (neem ik aan :{ ) Het enigste wat ik iig zeker weet is dat het voor je Drivatar is *)
     
  15. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet beter dat die lijn de "slimme" lijn is,deze ideale lijn past zichzelf automatisch aan.

    Stel je neemt de bocht net iets te snel past die lijn zich aan om jou toch nog de ideale lijn (voor dat moment dan) te laten volgen.

    het rode in die groene lijn stelt het rempunt voor,deze past zich ook automatisch aan.

    Dus dit is niet de drivatar waar ze het over hebben.

    (Sorry ik weet het ook niet beter uit te leggen)
     
  16. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    het was een hulp middel, hij vertelde namelijk dat je meer cash kon winnen als je meer als PRO speelde daarmee doelde hij op: Manual en niet die perfecte lijn aanzetten...
     
  17. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    We weten nu ten minste wel zeker dat Silverstone erin zit.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk soort Auto's zal in FM het meest gaan heersen denken jullie ?
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    De S-Class of de R-Class (S-class zijn de super cars en de R-Class zijn de racebakken) Ik denk dat de overige klassen (D, C, B en A-Class wat "gewoontjes" zijn, wel cool, maar niet speciaal)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het kan heel goed zijn dat het voor je Drivater is maar het is ook zeker een hulpmiddel. Je ziet immers waar de ideale lijn ligt en hoe snel je er doorheen kan knallen. Dus zeg maar een dubbele functie. Niet perse beodoeld als bedoeling maar wel de functie ervan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina