1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha daar heb je wel gelijk in, kan natuurlijk ook aan het feit liggen dat we de hele tijd van die Laguna Seca screens te zien kregen. :)

2. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
  3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel de mooiste screens die ik tot nu toe heb gezien.

Het is gewoon bijna fotorealistisch. Ik krijg weer een boost vertrouwen in Forza.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze mag er ook wezen:

Enig minpuntje is die groene lijn op de weg, ik hoop dat je die kan uitschakelen. Maarja, waar hebben we het dan nog over hè.

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn zeker mooie screens! Alleen de auto's lijken een klein beetje kartellig maar dat komt zeker omdat de pics verkleind zijn.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, zou kunnen. En dan nog, het ziet er verbluffend uit.
    Zelfs de bomen zijn supermooi weergegeven.
    Waar weet iemand waar die groene pijlenlijn voor dient? Was deze ook in de demo?

Waarom heet deze thread Forza Motorsports?|:-

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je die groene lijn niet zo kunnen uitschakelen ga ik toch behoorlijk twijfelen of ik dit spel wel zal kopen. Maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Het zal wel een rijles zijn ofzo.

8. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint inderdaad ergens op te lijken nu.
    De groene lijn is de volgens het spel ideale lijn.
    Lijkt me stug als dit constant in beeld is, mischien kun je als je 't even niet meer weet, zwart indrukken en em activeren.Waarna die na een aantal seconden vanzelf weer verdwijnt. Zoiets als de team talk in Halo 2 ...maar dan anders.

9. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    de groene lijn is volgens mij de zogenaamde ideale lijn, voor de perfect apex(alhoewel dat de meeste niks zal zeggen)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat je dit als een grapje bedoeld...?
    Je gaat toch een supervette racer niet links laten liggen, alleen vanwege die groene lijn?:confused:

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Zal wel een driving assistant zijn die de ideale lijn weergeeft. Zat ook in NFS: Hot Pursuit 2, moest je alleen tussen de pionnetjes blijven rijden, wat mij niet helemaal lukte :cool:

Die screens zijn trouwens wel supermooi, ik kan echt niet wachten _O_

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je racet online met zo'n groene streep naast je. Iedereen probeert erop te gaan rijden ookalrijden ze naast elkaar. Gevolg, een partij beuken waar je eng van wordt. Maar ik hoef me geen zorgen te maken want die groene lijn is niet standaard. Hoogstwaarschijnlijk een rijles of iets dergelijks, want in de demo en filmpjes van Forza komt die lijn niet voor.

Ik zat net trouwens het filmpje van de McLaren F1 op de offciële xbox site te bekijken. Op een gegeven moment komt de auto een recht stuk op en hoor je een lichte ruis. Ik zou zweren dat je dus de wind hoort. Ik zal even een url maken om bevestiging te krijgen. Alstu

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    De auto op dit screenshot ziet er ook wel heel gelikt uit:

Heb echt zin om mijn unieke FM auto te maken. :)

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    behalve bij zijn wielkasten, das nogal vaag

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    die screens:9 ik word er blij van:9

16. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf die nieuwe screens :eek:

maar ff een vraag aan de FM demo bezitters, zit er ook al de REPLAY funtie in ???

17. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er opeens veel beter uit! Krijg weer wat meer vertrouwen in Forza (nadat ik het filmpje van GT4 had gezien was het vertrouwen bijna weg).

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pff denk je nu echt dat die groene lijn altijd in beeld is? Dat is gewoon een oefen optie waarin de ideale lijn wordt weergegeven. Ik weet niet hoe het heet maar het is gewoon training. Dan kan je van iedere baan leren wat de ideale lijn is.

Die screens zijn idd wel mooi alleen beetje verkleind en alles waardoor het er veel minder mooi uit ziet dan op je TV. Je ziet nu veel meer omdat de demo map een beetje kaal en saai is.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Screen zien er weer goed uit _O_ Behalve die wielkast voor :{ Maar daar heb je waarschijnlijk onder het games geen last van. Groene lijn is natuurlijk oefen optie. Gewoon de ideale lijn voor beginners.

20. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die zit er in. Alleen heb je wel niet echt veel mogelijkheden om er iets aan te veranderen tot nu toe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina