Ik heb nu een half uur gespeeld en ik moet zeggen dat dit spel pluspunten maar ook veel minpunten heeft.
De Graphics vallen mij reuze mee en doen het niet veel onder van PGR2 maar zijn zeker wel beter dan DTM2.De laadtijden zijn acceptabel (rond de 20 sec) dus niet zo lang dan in dat filmpje wat een paar dagen geleden gepost werd.
Ik heb tot nu toe met een Ferrari 360 Modena F1 gereden.Bij mijn eerste race had ik alle hulp middelen aan en ik won meteen.Het gaat redelijk in de richting van arcade racing (niet zo erg als PGR2) maar voor beginners is dat zeker leuk omdat mede het insturen in de bochten vrij lastig is in het begin (zelfs met hulpmiddelen).
De eerste race had ik dus gewonnen en mijn 2 race heb ik het schademodel een beetje bekeken en als dat nog maar op z'n minst staat moet ik zeggen dat het straks in het spel echt top wordt met volledige schade
Daarna ben ik weer met de Ferrari gaan rijden maar nu met alle hulpmiddelen uit (op zelf schakelen na) en dit viel me eerlijk gezegd toch een beetje tegen. Ik vond het verschil tussen met hulpmiddelen en zonder niet heel erg groot. De start was zonder Traction Control nartuurlijk wel iets moeilijker maar verder vond ik het zonder TC goed te doen (als je niet volop uit accelereet uit de bochten). Dat ABS uit stond had je eigenlijk alleen in de gaten als je in een keer volop ging remmen.
Wat me verder nog negatief opviel was de AI van de tegenstanders. Ze blijven vrij precies op hun lijn rijden en proberen je niet tegen te houden als je ze wilt in halen en botsen boven op je als je iets eerder remt dan hun.
Verder had ik last van wat framedrops in de eerste bocht (hairpin) van Laguna Seca
Dit spel heeft zeker alles in huis om een topper te worden maar dan moet er zeker nog veel aan gesleuteld worden
Als iemand vragen heeft hoor ik ze graag
Klik om te vergroten...