1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    onthoudt hij ook records?
    zodat je jezelf steeds kan verbeteren?
    of moetje gaan opschrijven?

welke demo's nog meer?

2. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Geen recordtijden.
    Andere demo's :
    - SW : Repl. Commando
    - Outlaw Golf2
    - Worms
    - POP : WW
    - Riddick
    - Conflict Vietnam
    - Dead or Alive Ultimate
    - Sudeki

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die ga ik halen!!! <Als hij hier in winkel ligt ;P>

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    maar...
    de demo van Riddick/Sudeki/DoAU is toch al geweest?
    (tenminste ik heb hier thuis een demo disc met DOAU erop :confused:)
    waarom zetten ze die games er dan op? :confused:

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Hier was ie nog steeds niet vandaag :mad:

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook. Zo lang het de kwaliteit ten goede komt, en daar ben ik van overtuigt, dan vind ik het geen probleem. Het tweaken en tunen van de auto's neemt vaak heel veel tijd in beslag, want dit moet goed uitgewerkt worden. Volgens de PU zouden de makers van GT4 hier alleen al een jaar mee bezig zijn geweest. FM release in 2006 dus maar?* ;)

* = grapje!

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb eigenlijk totaal geen vertrouwen meer in deze game. Er schijnt nog zoveel te moeten gebeuren aan de game in een hele korte tijd als je de previews moet geloven. En of ze dat gaat lukken?

Denk toch echt dat Forza het op elk vlak gaat afleggen tov Gran Turismo 4. Behalve het on-line gebeuren dan.

Wat overigens geen schande is.

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, deze game wordt toch nog wel uitgesteld, bovendien zijn maart en april veel te drukbevolkt met (waarschijnlijk) goede games. Ik gok op een oktober/november release voor Forza

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook een oktober/ november release, vandaar dat ik mijn bestelling maar heb gewijzigd bij GCshop. Maar desalniettemin denk ik dat het wel goed zal komen met FM. Misschien niet zo goed als GT4, maar gewoon een goed en vermakelijk spel. :)

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat ik eindelijk een spel vind dat mij van pgr2 weghoudt, op de een of andere manier blijf ik dat spelen.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    [offtopic]waarom heb ik jou nog niet bij mijn competitie gezien dan :+.

Ontopic maar weer :)

12. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn geduld raakt ook op onderhand :mad:

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eindelijk de demo vandaag kunnen kopen.Heb nog niet gespeeld maar ik post later mijn bevindingen :)

14. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de reacties naar aanleiding van die demo hoor, is het niet echt een goede indicatie (hopelijk) van de uiteindelijke klasse van de game.
    Ik ben dus niet van plan om 14 euro voor die oxm neer te leggen, wacht liever op de game.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb nu een half uur gespeeld en ik moet zeggen dat dit spel pluspunten maar ook veel minpunten heeft.

De Graphics vallen mij reuze mee en doen het niet veel onder van PGR2 maar zijn zeker wel beter dan DTM2.De laadtijden zijn acceptabel (rond de 20 sec) dus niet zo lang dan in dat filmpje wat een paar dagen geleden gepost werd.

Ik heb tot nu toe met een Ferrari 360 Modena F1 gereden.Bij mijn eerste race had ik alle hulp middelen aan en ik won meteen.Het gaat redelijk in de richting van arcade racing (niet zo erg als PGR2) maar voor beginners is dat zeker leuk omdat mede het insturen in de bochten vrij lastig is in het begin (zelfs met hulpmiddelen).
    De eerste race had ik dus gewonnen en mijn 2 race heb ik het schademodel een beetje bekeken en als dat nog maar op z'n minst staat moet ik zeggen dat het straks in het spel echt top wordt met volledige schade _O_

Daarna ben ik weer met de Ferrari gaan rijden maar nu met alle hulpmiddelen uit (op zelf schakelen na) en dit viel me eerlijk gezegd toch een beetje tegen. Ik vond het verschil tussen met hulpmiddelen en zonder niet heel erg groot. De start was zonder Traction Control nartuurlijk wel iets moeilijker maar verder vond ik het zonder TC goed te doen (als je niet volop uit accelereet uit de bochten). Dat ABS uit stond had je eigenlijk alleen in de gaten als je in een keer volop ging remmen.

Wat me verder nog negatief opviel was de AI van de tegenstanders. Ze blijven vrij precies op hun lijn rijden en proberen je niet tegen te houden als je ze wilt in halen en botsen boven op je als je iets eerder remt dan hun.

Verder had ik last van wat framedrops in de eerste bocht (hairpin) van Laguna Seca

Dit spel heeft zeker alles in huis om een topper te worden maar dan moet er zeker nog veel aan gesleuteld worden :)

Als iemand vragen heeft hoor ik ze graag

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat de A.I. nog crappy is kan wel kloppen. Ze hebben ook al laten weten dat de A.I. in de demo nog niet veel voorsteld. Dus de A.I. in de uiteindelijke versie van Forza is vele malen beter dan die in de demo.

Ik vind dat je niet teveel conclusies uit de demo mag trekken. Het blijft een demo en iedereen die weet wat dat inhoud weet ook dat het alles behalve een goede indicator is van het eindproduct.

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dan kunnen ze die demo beter niet maken.
    dan krijgje slecht beeld van het spel of niet?

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wel weer publiciteit en naamsbekendheid.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel slechte publiciteit...
    is risky business :) ik zou (als spellenmaker ofzo) alleen demo uitbrengen wanneer de game vaststaat, dus als er nog niet veel aan gesleuteld moet worden ofzo...

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de demo gespeeld, na 20 min. spelen is dit mijn conclusie:
    GREAT!!; Graphics zijn echt mooi en de handling van de wagens is ultiem! Een mix tussen DTM2 en PGR2. Veel verschil tussen de auto's etc. Echt ik raad iedereen aan de demo te kopen (als de winkel hem heeft, ik heb hem bij een DA drogist gekocht). De demo heeft mij zeker overtuigd het spel te kopen, echt heerlijke demo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina