1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    En daar zijn zeker nog geen ingamefilmpjes van?

2. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, veel, op gtplanet, maar daar moed je lid van zijn.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit gekibbel ontaard zo nog in iets vervelends, misschien een idee om het een beetje te laten rusten ;).

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daarom vraag ik niet om foto´s die maken ze mooier omdat ze er op de pc anders niet mooi uit zien en geen goed beeld geven van de werkelijkheid.

Heb filmpjes gezien van de versie die op de pu gamplay was van gt4 en van forza en echt forza ziet er beter uit en heeft geen last van popup dit zie ik wel heel veel bij gt 4.

maar het gaat hier niet over gt 4 maar over forza.

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat het hier over Forza ging en niet over GT4 :confused:

anyway, ik denk dat Forza echt heel goed wordt. Het ziet er goed uit, en als de gameplay ook goed is komt het helemaal goed. Ik haal hem denk ik iig wel in huis :)

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar GT4 zier er dus echt wel beter uit dan Forza imo. De auto's op de Forza screens zien eruit als Dinky toys

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach als we gaan kijken naar het aantal poly´s heeft forza 15000 en gt 5 tot 6000 poly´s per auto vertel mij dan maar welke auto er uit ziet als een dinky toy´s

maar back to forza

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij praten Cesar en ik gewoon rustig met elkaar ;) Hij heeft mij verbeterd en nu weet ik dat ik daar fout zat.

9. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een discussie is nog niet hetzelfde als een flamewar ofzo...

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al een realese date? ik hoorede zowel kers 2004 als winter 2005

11. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin 2005 volgens de interviews die ik gelezen heb.

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 gebruikt net zoveel poly's op de Master Chief als Halo 1. Vertel jij dan maar welke MC er beter uitziet.
    Gfx worden niet alleen bepaald door polygonen kan ik je vertellen. Ik vind de auto's er op de screens van Forza er gewoon absoluur niet realistisch uitzien. Er zijn amper/geen weerspiegelingen. De banen zien er weer wel goed uit maar dat is weer een nadeel voor de auto's die er dan als fisher price tegen af steken.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    sorry hoor maar op deze screen
    zie ik genoeg reflectie

het ziet er beter uit dan deze GT4 screen. en ff voor the note
    de makers van gt4 zijn nu al een eeuw bezig en forza is nog vers

wat ik er dus op wil duiden is dat je helemaal geen reflectie ziet bij gt4
    en bij forza wel ik heb em gespeeld en je zag duidelijk de tribune in de reflectie van je car en je ziet de schaduw veranderen als je een bocht maakt

en om nou een screenshot met een dinky toy te vergelijken is helemaal het stomste wat ik ooit heb gelezen! AANSCHOUW!

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, nee om een souped up render van Forza tegenover een ingame screenshot met gare kwaliteit van GT4: Prologue (oude versie dus) te zetten slaat wel ergens op natuurlijk.

Dit soort beelden kun je echt niet met elkaar vergelijken. Forza vond ik in de E3 build veel en veels te statisch aandoen. Levenloos, saai kleurgebruik, weinig details. Juist een punt waar GT4 excelleert. Maar aan de andere kant lijkt Forza ondertussen veel meer details op en rond de baan te hebben, en ziet GT4 er ook alweer beter uit op de laatste builds.

Wacht maar gewoon tot je van beide een retail versie kunt spelen, en dan kun je vergelijken :)

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

amen

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is gt4 op ps2 egt zo kartelig als op de screens :confused:

17. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het betreft een oud screenshot dat hier werd vertoond. De graphics van Forza Motorsport zullen scherper zijn, maar Gran Turismo 4 zal er ook mooi uit komen te zien.

Ik ga overigens voor Forza Motorsport, om de simpele reden dat ik geen PS2 heb. Als ik wel in het bezit zou zijn van een PS2, dan zou ik Gran Turismo 4 én Forza Motorsport aanschaffen.

18. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ook ;)

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga absoluut voor beide. En omdat ze het waard zijn, denkik ook voor een Playseat. Dan moet er nog wel een Xbox stuurtje komen.. Jammer dat het zonder Force Feedback is op de Xbox :'-(

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ideetje voor xbox 2 die force feedback functie, zouden ze een hoop racegamers mee blij maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina