1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat baseerde ik op de screens die ik tot nog toe had gezien. Echter, vandaag heb ik GT 4 voor het eerst in beweging gezien. Ik moet zeggen dat GT4 er zeer indrukwekkend uit ziet! Ik trek mijn vorige oordeel dus terug en zal deze pas opnieuw vellen wanneer ik beide games heb gespeeld. Misschien dan toch maar een PS2 aanschaffen voor GT4, GTA SA en FF...

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ze zeggen allemaal dat deze game veel beter wordt dan PGR 2 en GT4. Dat je je auto helemaal kunt tunen blabla. Maar ik zie hier niet echt veel van terug. Daarnaast had ik een filmpje gezien waarin je heel even de tune mode zag en een race. In die race maakten ze remsporen met de auto. En ze lieten zien dat je die remsporen de volgende ronde nog zag. Nou erg interessant hoor :confused: .

Ik wil zelf gewoon wat meer over de singleplayer horen en wat hier het principe van is. Uitspraken als: Deze game wordt de beste race game enzovoorts is allemaal leuk en aardig. Ik wil gewoon feiten zien en horen.

Ik hoop dat de singleplayer hetzelfde principe heeft als GT. Ik heb ooit GT 1 of 2 gespeeld op de PS1. En dit was echt geweldig, op het begin kon je een autootje kopen. Hiermee moest je races gaan winnen om geld te winnen voor nieuwe auto's. Daarnaast moest je verschillende rijbewijzen halen enzovoorts. Dit was zo ongelooflijk verslavend.

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    het zelfde concept zag je terug in SEGA GT dat spel heb ik ook helemaal kapot gespeeld.
    Begonnen met een fiat Punto om te eindigen met de ultieme bak FORD GT :) heerlijke game.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    lijkt me een tof spel, sega gt ook maar daar gaat het hier niet over. De screens vvan forza zijn egt mooi, zal het mooier worden dan pgr2? nee niet weer een discussie, alleen ter vergeljking, hoe mooi het dan wel niet zal worden. Ik bedoel PGR2 is al mooi, en als dit mooier wordt? DAMN dit zal echt een must-have game zijn voor de mensen die ook maar een beetje geilen op alles met vier wieltjes (of in dit geval vette sportvelgen!)

5. Lamborghini

Lamborghini Guest

GT4 = Forza
    GTA SA = PC

Conclusie: Geen ps2:p

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    damn he wat een vergelijking lambo, nu ikke ;)

GT4 = de koning onder racesims en forza= weinig laten zien en veel beloftes(:confused: Fable :confused:)

GTA SA= 12 maanden eerder dan op de pc + 18 maanden voor op de xbox

Vergelijkingen die echt dom zijn dus, ps2 is ook vet hoor, veel spellen komen eerder op ps2 enzo en ps2 heeft veel topspellen als exclusief ale GT4 en Kilzone en FF.

On-topic: Ja ik ben het helemaal eens met marius, ik zag net een pre order staan op gcshop en ik dacht, ja vet, maar ik weet eigenlijk helemaal niets ervan behalve 1 filmpje, ze moeten als ze hem op 22 november uit willen brengen wel wat meer info loslaten, vooral over de singleplayer want we weten nu wel hoe goed live nu wel is, en dat online super vet is en de rest van die praatjes, ik wil INFO!!!!

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik precies hetzelfde. Ik ben echt onwijs enthousiast over deze game, en wilde hem van tevoren eigenlijk blind pre-orderen. Maar nu wacht ik toch eerst wat info af, want je weet maar nooit...

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    straks is het net als met racing evoluzione, bleek ook redeljk gehyped te zijn, alhoewel ik het niet denk omdat microsoft zelf zich met de productie bezig houd

offtopic, 250e post!!

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  9. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegt vond ik Racing evoluzione wel een erg stoere game, die er goed uitzag en best lekker speelde, ik miste eigenlijk alleen maar MP...

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport word vast wel beter als Racing Evoluzion. In ieder geval qua graphics, maar het tunen zal ook wel helpen.

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat FM beter zal worden dan Racing evolutione. Maar ik kijk ook uit naar je eigen logo's geven aan je auto zoals je dat bij moto GP kon doen. Dat lijkt me geweldig.

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dit spel belooft echt vet te worden, maar ben benieuwd wanneer die uitkomt.
    De officiele site zegt holiday 2004. Via de officiele site kun je em bij ebgames kopen, dan komt hij 4 januari 2005 uit. En bij gcshop zeggen ze 26 november. Ik ben benieuwd :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ben idd ook ergbenieuwd.

Maar een ding weet ik zeker dat ik Forza niet blindelings haal.Ik wacht eerst wel een paar revieuws af omdat jammer genoeg nog maar weinig over Forza bekend is.

14. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    bij nedgame geven ze ook een release datum aan van 26 -11-2004....hmm ben zeer benieuwd.

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft geeft denk ik expres weinig info vrij over Forza Motorsport. Dan komt het als een "verassingstopper", zoals bij Riddick. Kijk naar Fable, iedereen vind dat de game haar beloftes niet kan waarmaken (ben ik het niet mee eens overigens). Daarom krijgt deze lagere cijfers dan wanneer deze game plots zou zijn verschenen. Waarschijnlijk wil Microsoft dit niet en daarom kiezen ze hiervoor. Ik heb er alle vertrouwen in met Forza Motorsport, daarom heb ik de game gepre-orderd.

Forza Motorsport wordt een topper, mark my words!

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ze maar weinig info loslaten, zodat men niet super hoge verwachtingen heeft. Maar ik denk zodra het spel uit is ze een grote reclame campagne gaan doen.

17. nanne.tolsma

nanne.tolsma Guest

klopt het dat de releasedatum naar voren is geschoven : eind november van dit jaar?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    bij gcshop is hij al te preorderen.Zij zeggen dat hij 26-11 uitkomt

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het zijn van dezelfde makers als ie van PGR2 toch?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    volgens mij niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina