1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Beetje onzin reactie want als je op racen ofzo hebt gezeten krijg je er wel veel over te weten. Voetbal is heel wat anders..

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het maar weer over de game gaan hebben, weet iemand al wat meer over de coureur optie? zoiets werd hiernamelijk gemeld?

3. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil jij hier nou weer mee zeggen. Het was maar om aan te geven dat hij mij geen lesje over ie gt auto's hoefde te geven. En het sloeg daarnaast op dit; 'als je ook maar een beetje verstand zou hebben'. Voortaan ff beter lezen

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dit snap ik niet helemaal (dom van mij?).
    Project Gotham stuurt redelijk stroef, maar er werd altijd over gezegd dat gotham redelijk arcade is. DTM2 is meer simulatie dan PGR2 en heeft een glijerige besturing. Als jij nu zegt dat Forza meer smimulatie is dan Gotham, dan zou ik verwachten dat het juist een glijerige besturing heeft, jij beweert het tegendeel. IKKE NIET SNAPPIE SNAPPIE DOEN.... :confused:

5. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb wel eens in een auto gereden:) Volgens mij gaat jouw tweetaktje niet met 300 door de bocht.. anyways, ik heb nooit gezegd dat die GT nooit zal glijden maar jij laat het klinken alsof dat ding een baby benz is

Greetz Luc E. Fer

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ergens gelezen dat er een modus was om coureurs op te leiden en in jouw team te laten rijden, en ze jouw eigenschappen van het racen leren zodat hun dat kunnen overnemen

7. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat je in een kart hebt moeten rijden om dat te zeggen. Enuh.. mijn '2takt kartje'' trekt wel mooi de meeste auto's eruit :p :eek:

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    nog een reactie op mijn post (nr 304) ik zou hie graag duidelijkheid over willen.
    (even off-topic: weet iemand welke demo's er bij deze OXM en de volgende zitten?)
    sorry hiervoor ;)

9. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vraag??

10. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet ik hebben, vandaag zo'n lange trailer gedownd waarvan ergens een link stond in deze tread en ben daardoor nog verliefder geworden op deze game, ik zie er naar uit de auto's te tunen en live te gamen! Het maakt me niet uit hoe veel beter of slechter hij is dan gt4, als hij mij maar bezig houd voor zo'n 250 uur, en ik dan die 250 uur echte fun heb! (dit is geen grapje, met live heb ik ongeveer 300 uur splinter cell pt gedaan en pgr 200 uur)

greetz wooly

11. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook gelezen dat de singleplayer mode, ook de moeite waard is:

First of all, Forza Motorsport is for both beginners and advanced players. So, if you're a beginner, do not be intimidated by the fact that Forza Motorsport is a simulator. Forza Motorsport will offer a number of ways to "fine-tune" the difficulty of the game.

For instance, if you want the game to be easier, you can turn all assists on (which makes racing easier), tune your car using packages containing parts at the upgrade shop, set the AI to easy, and decide if damage will affect your car's performance or not.

Of course, if you're an advanced player who really wants a challenge, set the difficulty higher by turning assists off, use advanced car tuning features, set the AI to difficult, and set the damage so that it heavily affects your car's performance.

With this said, not only will Forza feature the best graphics on any console, it will include over 200 cars, 60 tracks, incredible car customization features, great single player modes with advanced Drivatar AI, online multiplayer through Live with the ability to create 100-member car clubs, and much more! This is not just some hype, instead it is the product of the hardworking developers at Microsoft who plan on making this a reality with the release of Forza Motorsport February of 2005.

Every aspect that makes a racing game important will be of high quality and offer players endless entertainment and valuable replayability. Take the single player mode, for example, not only will it include a lot of game modes, but you will be able to play "Arcade Mode" that allows you to race with any car on any track. You will also be able to progress through the career mode and buy the car of your dream with earned cash and customize it on the inside and out with total freedom. That means you can change the paint color and attach, resize, and rotate stickers and designs on over 100 layers, 6 surfaces…making a total of 600 layers! And, if you play on higher difficulty, you will earn even more money and be able to unlock more goodies too.
    Balance Equals Fairness

uitkijken naar deze titel!

12. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk hoop niet dat de singleplayer tegen gaat vallen. Ik heb namelijk gelezen dat geld verzamelen (om nieuwe shit te kopen) het enige doel van de singleplayer is.
    Ik ben bang dat het net zoals Top Spin (maar dan iets uitgebreider) uit gaat zien, dus dat je even een korte careermode hebt om je auto te maken en dat hetvoor de rest het alleen online racen is.

De AI van de tegenstanders ziet er iig goed uit.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt seiko veel zin in dit spel. Ik kan niet wachten om de perfecte auto in elkaar te zetten, de versnellingen te finetunen en daarna op xbox live te domineren. *kwijlt

Het principe van geld verdienen vind ik ook een stuk beter dan bijvoorbeeld kudo's verzamelen. Zo kun je tenminste echt wat doen met je beloningen.

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies wat ik ook een hele vete feature vind is dat je de schade die je oploopt ook moet repareren. Hier komt dan het geld ook weer om de hoek kijken.

Ook een mooie feature is dat als je je career start dat je een keuze moet maken. Europese auto's japnse wagens of americaanse wagen.

Het leuk hiervan is dat je dan zal moeten ruilen en handelen om aan onderdelen te komen. Ben je een eu dan kom je moeilijker aan onderdelen van americaanse wagens en visaversa.

DIt spel belooft een hoop en heb er echt mega veel zin in.

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het (auto's kopen en tunen) dan wel beter doen dan bij GranTurismo. In het begin was het echt heel vet enzo, veel cuncurrentie en races waen niet zo makkelijk te winnen. Maar later was er geen flikker meer aan. Je reed altijd 1ste en dat gaat echt heel saai worden als je 12 rondjes ofzo moet rijden. Wat dat betreft vond ik PGR veel beter waar het gewoon moeilijk bleef.

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft sega Gt ook, dat vind ik persoonlijk ook een goed racespel

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat ie bij de 80 km/h blijft hangen....

Aah dat meen je niet. Dat vind ik dus weer een crap feature. Ik hoop dat dit niet zo heel erg opvalt, en dan alleen een beetje in de prijzen. Welke idiot gaat dan nog voor Europese auto's kiezen? Dan kun je beter meteen bij Japan beginnen die relatief de beste motoren hebben.

18. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    150km/h :eek: Vriend van mij heeft een 160cc schakel kart en ie kan met lange overbrenging op zandvoort 200km/h

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heuveltje af en tornadootje mee...

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja met een tornadootje gaat ie vast sneller ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina