1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je er eenmaal uitkomt heb je wel een aardige snelheid opgebouwd
    :) Maarja genoeg gebitcht over karts. Talk about Forza.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hoe is nou de besturing?? Lekker stroef a la PGR2 of glijerig als in de "simulatie" DTM2
    ik hoop meer in de richting van gotham eerlijk gezegd

3. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat weten we pas als iemand de hele versie of een goede build gespeeld heeft

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dat heb je een paar dagen terug ook al gevraagd en toen heb je er al antwoorden op gekrgen |:-

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sommige mensen kunnen maar niet genoeg bevestiging krijgen! ;)

:+

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    nee jongens, blader maar terug, kheb een antwoord gekregen dat heel onduidelijk was. Dus vraag ik het nog een keer. tsss sorry dan

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kunnen we je pas zeggen wanneer we de game zelf hebben gespeeld, zoals "the....." al zei. Voor zover ik heb gelezen lijkt de besturing van FM op dat van PGR 2, maar dan pittiger. Meer simulatie dus. Hoewel het nooit een werkelijke simulatie zal worden. De game moet immers speelbaar blijven.

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vrij vertaald uit een Engels gamesblad (XBM):

Let wel, dit is een moielijke game.Volle concentratie is vereist. Niet omdat de game onnodig moeilijk is, maar omdat het realisme nastreeft. Een goede leerschool over hoe fysieke processen tijdens autorijden plaatsvinden.

Hoe weten we dit? De uitgever heeft ons dit toegezegd en wij zijn geneigd hem te geloven. Als eerste wordt dit de eerste console game met apart geveerde wielen. Je wielen kunnen dus zowel op en neer als heen en weer. Een volgende noviteit is lift bij slipstreamen. Doordat je nauwelijks neerwaartse druk heeft, zal de wind die onder je auto doorgaat voor lift zorgen (normaal gesproken heb je dan geen controle meer over de auto en worden bochten lastig, zie formule1 races).

------

In het artikel wordt ook gezegd dat dit slechts enkele van de vele unieke gedragingen van je auto zijn. Zou dus niet rekenen op een rij-ervaring zoals in PGR2, daar zijn de auto's zeg maar tegen het wegdek gelijnmd, wat in FORZA dus niet zo zal worden. Sterker, in FORZA zal je dus zo af en toe een lichte auto op drie wielen door de biocht wringen als ik het artikel mag geloven.

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mar is er dus wel zichtbare schade in het spel zodat je lekkker achterover naar je replay kunt kijken?
    (dus niet de hele tijd hele auto,s voor bij ziet komen:)

10. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Vrij vertaald uit een Engels gamesblad (XBM):
    GT3, WRC3 en WRC4 (allen op PlayStation2) modelleren de wielen ook onafhankelijk, en de auto draait daar over de wielen, niet om z'n as (zoals in Colin McRae en Rallisport Challenge). In GT3 is dit te zien in de telemetrics en de verschillen in slijtage van de banden. Lijkt me sterk dat Forza de eerste is.

EA's Nascar2003 (ook op Xbox, echter alleen NTSC) modelleert ook 't verlies van grip in de slipstream.

Niettemin goed nieuws dat Forza dit ook gaat doen. En als ze nu ook nog wat andere autos laten zien dan de PGR2 collectie wordt 't nog interessanter.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    lijkt me echt zo'n lekker gamepie!:D deze staat hoog (bijna boven aan mij wish-list):D

12. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey COLE wij gaan wel even een keer tegen elkaar battlen he :9

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    vette game word dit

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al een beetje nieuwe media uitgekomen? Ik kan niets anders vinden dan de demo-disc trailers op IGN, en die crappy low-res video van 45 Mb

15. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @luc E. Fer

Heb jij die filmpjes gezien op ign met die porche en de lancer EVO en Honda NSX???

Dat is zo wel het laatste kwa media wat ik de laatste weken ben tegen gekomen.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik helaas al helemaal voorzien. Ik wil echt meer gameplay zien van Forza, en niet alleen maar Laguna Seca.

17. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een nieuw filmpje (zonder geluid :p) moet je hier zijn ;)

18. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0

kijk es op www.kikizo.com

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kikizo staat alleen maar crap op. Thanx nog voor 't filmpie zonder geluid;) volgens mij heeft Forza toch wel een goed gevoel voor snelheid als ik 't zo zie.

20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhoah, dat gevoel van snelheid valt mij een beetje tegen als ik de filmpjes zo bekijk. Vergelijkbaar met PGR 2, waarin dat snelheidsgevoel vaak ook ontbrak, athans bij mij. Kijk naar NFS:U of Burnout 3, dat is pas gevoel voor snelheid in een game. Desalniettemin denk ik dat Forza een topper wordt, vanwege (o.a.) de vele mogelijkheden aan tunen en goede gameplay.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina