1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    pgr heb je inderdaad weinig gevoel van snelheid in vergelijkiing met nfsu. Hopen dat Forza lekker in het midden gaat zitten, dan komt het wel goed

2. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    Bij NFSU of Burnout wordt het snelheidsgevoel juist overdreven omdat dat bij dit soort spellen past. Lekker scheuren en hard het bochie om. Of het realistisch is, lijkt me niet. Wanneer je in een auto 200 rijd is ook niet alles 1 grote waas.

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Forza komt niet in het midden te liggen, toen ik hem gespeeld had was het het zelfde als pgr2 of misschien nog wel slomer

4. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij forza gespeeld dan?

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat als je die filmpjes op IGN bekijkt, het snelheidsgevoel nog best goed is hoor

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    PU awards heb ik forza gespeeld

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was nog dezelfde versie geloof ik als op de E3 2004. Ze hebben nog genoeg kunnen veranderen sinfsdien, en ze hebben ook nog eens tot februari. En aan de trailers te zien (bijv. de IGN demodisc trailers) zit er wel degelijk een goed gevoel voor snelheid in.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    komt ie in februari uit:D??
    dat zou mooi zijn! <liever eerder maja dat zit er niet in>

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hij komt in februari uit, liever niet eerder. Kan ik me nog ff vermaken met Halo 2, en dan hebben ze nog ff tijd om hem tot een topper te makken.

10. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dick op allebei die games dus maakt me geen flikker uit wanneer forza uitkomt(ik blijg halo 2 toch wel spelen)!

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever februari dan over 3 jaar moet ik toch zeggen
    O-)

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Bijdehandje :9

13. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    op hoeveel fps loopt ie eigenlijk?? 30 of 60??

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    eerder 30 dan 60 , maar volgens mij is daar officieel nog niets over bekend. Op het gamefaqs forum hadden ze het er zelfs een keer over dat ie maar op 20fps zou lopen :mad:

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als het 20 fps is trek ik mijn preorder in. Het menselijk oog kan meer dan 20fps waarnemen, dus dat ziet er gewoon niet uit.
    Ik hoop natuurlijk op 60 maar ik gok dat ze dezelfde kant uitgaan als PGR2. Ik hoop alleen da ze met Forza een beter snelheidsgevoel kunnen creëren

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij eigenlijk vertellen waarom ontwikkelaars niet allemaal kiezen voor 60 fps?
    Tegenwoordig moet dat toch eigenlijk de standaard zijn, of kom ik nu iets te onwetend uit de hoek..?? (let wel, ik ben onwetend hierin, daarom graag wat uitleg van iemand die het weet :) )

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    60 fps snoept een hoop van de processor af. Je hebt dan dus minder geheugen of wat dan ook voor de graphics. Aangezien Forza nogal wat opties, auto's en mooie graphics heeft, en bovenalles een heel uitgebreid physics systeem dat enorm veel van de processor vraagt (waarschijnlijk) zal het wel 30 fps worden.

18. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    zolang het maar geen 20 wordt :p

19. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Het menselijk oog kan waarnemen met 50 hertz, dus zeg maar 50 fps ;) , dan zou 20 idd érg weinig zijn.
    Als ze de 30 niet meer redden zijn de grenzen van de xbox echt bereikt.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    in het zelde bericht waar ik dat over die 20 fps gelezen had, stond ook dat ze een nieuwe techniek hadden bedacht dat de 20 tot 30 fps veel meer lijken dan dat ze eigenlijk zijn.

maar het is ook al wel weer een paar manden geleden dat ik dit gelezen heb en jammer genoeg kan ik het niet meer terug vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina