1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    eerst zien dan geloven ;)

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Die 20 fps was een typefout. Het was namelijk 30 fps (is ook verandert in het artikel achteraf). En die techniek waar hierboven wordt gesproken, is een techniek waarbij elke seconde 180x de controller input wordt 'gepolled'. En verwerkt.

De directheid en tja... responsiveness van het besturen van je auto zouden zo dus wel ontzettend hoog moeten liggen, 'ondanks' een framerate die maar op 30 fps draait. Als ik PGR2 speel moet ik zeggen dat ik het absoluut niet storend vind om op een solide 30 fps te racen. Maar als je daarna GT4 speelt, is dat toch zeker wel net even lekkerder. Misschien dat die 180x pollen techniek het verschil dan kleiner maakt.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoaa in PGR2 racete je ook in nauwe straten dus viel het misschien minder op dan als je op een circuit racet. Bij Nüburgring had ik wel het gevoel dat ik 100 ging ipv de aangegeven 350. Laten we hopen dat dat bij Forza beter is gedaan. Ik heb liever wat minder mooie gfx dan een racegame zonder snelheidsgevoel.

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik op de PU heb gespeeld was al geweldig dus ik kan in ieder geval niet wachten!!

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig qua graphics of qua snelheidsgevoel?

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk qua spel. Dus dat is gameplay en graphics. Anders zou hij wel zeggen 'Wow wat ziet dat spel er mooi uit'.

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij allebei bedoeld, maar volgens mij kan hij het beter zelf zeggen

9. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een filmpje waar spijtig genoeg wel geluid bij is 8)

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat een onsportief knaapje zeg om zo,n klein jongetje van de baan te drukken (laatst ronde?

ik zie alleen geen zichtbare schade zit dit er nu wel of niet in?

11. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je auto kan schade oplopen maar in het filmpje merk ik er ook weinig van.

12. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze de schade uit hadden gezet? ;)

En hi, ik dacht wat lult ie gast toch maar nu snap ik wat je precies bedoelde 8)

En damn, als ze nou gewoon ff wat van het spel laten zien, maar nee hoor, elke keer krijg je weer zo'n stomme Jap in beeld :{

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje zag er leuk uit. Alleen ik heb het geluid gelijk uitgezet, wat kunnen die jappen veel en snel praten.

Het gevoel van snelheid zag er goed uit, en het weggedrag ook. Maar wat me wel opviel was dat als je met 80 á 100 tegen een muur reed dat de auto dan vrij abrupt stopte. En van het schade model was niks te merken.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat jappen:mad:
    PRAAT NIET!

15. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo generaliseren

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic:
    1- Dat heeft meer met racisme te maken dan met generalisatie :eek:
    2- Inderdaad beetje zielig om dat jochie eraf te drukken
    3- Hadden die lui van playseats niet een contract met sony :)

Ontopic: Dat filmpje zag er goed uit. Eindelijk weer een goede game met echte circuits, PGR2 was en is gaaf maar die vangrailen zijn soms erg frustrerend.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat 2 betreft: idd, maar aan de andere kant is het wel een egte gamer, met alles en altijd, hoe dan ook willen winnen. ik kan et ook niet uitstaan hoor als ik bij bijvoorbeeld pgr in de laatste bocht een klein k*t foutje maak ik meteen de wedstrijd verlies.. ik vind het dan zonde om met de controller te gaan gooien, maar anders..... :mad:

en wat drie betreft: ik heb ze volgens mij ook een keer ergus anders gezien, volgens mij bij een presentatie van een GT deel ofzo

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... het was sarcasme, jammer dat ik dan meteen voor racist wordt uitgemaakt (niet door jou).
    Japanners zijn tof, zolang ze maar niet door Forza heen gaan lullen. Daarom haat ik ze even.

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  19. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten tot Forza uit komt, ik heb onlangs in Londen mogen spelen bij een Xbox Event en het is echt heel gaaf gedaan! Je kan 100x lagen op je auto aanbrengen, dus de eerste laag rode vlammen, daaroverheen gele vlammen, daarop weer een logo van je sponsor plakken en ga zo maar door. Dit kan je doen aan de bovenkant, beide zeikanten, voor en achter.

Je auto kan zeker wel schade oplopen! Als je frontaal ergens op knal dan zie je duidelijke lakschade en een fikse deuk. (Lak schade loop je erg snel op!) Voordat er eigenlijk wat van je auto afval moet je echt veel beuken! Wij moesten 4x echt goed crashen voordat de deur eruit viel, de bumper begon te zwaaien in de wind en dat het speigeltje op de grond lag.

20. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie eigenlijk uit weet iemand dat??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina