1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het lijkt me wel dat je die kan tunen. Wat mij opvalt op screens en in de race filmpjes is dat de auto's zo klein en smal lijken, zeker bij het "achteruit kijken".
    Ik hoop dat dit in het echt beter zal zijn...

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die demo van OXM al gespeeld? Ik las laatst via een link uit deze thread dat er bij de laatste editie een demo zat....

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is inderdaad een demo in een OXM. Het is volgens mij een feestdagen-editie (weet niet zeker) die ze in Engeland al hebben gehad, ik wacht 'm hier nog af maar als 't inderdaad zeker zo is dan ga ik 'm wel halen, lijkt me erg cool. :D

Ja dat klopt, die is altijd al vrij kaal (in oa. GT3 en DTM2), maar hier nog kaler. :p

4. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    De demo zal pas voor januari zijn in Europa.

5. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb need for speed altijd niets gevonden. Hopelijk wordt dit wel de race tiel van tuning.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Word het waarschijnlijk ook wel! Maar vinden jullie de auto's op de filmpjes enzo ook een beetje erg smal/klein lijken? Verder lijkt het me super spel enzo.
    Voor een spel dat zo snel al uitkomt (2 maanden) nog weinig nieuws, maar dat is slim.
    Lijkt me echt een superspel!! RACEN/AUTO'S ROELEREN!!!

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb een vraag.. waarnschijnlijk al een keer gevraagd, maar 30 pagina's doorlopen is iets teveel..

Bij NFSU2 kan je wagens flink pimpen en ik heb gehoord dat dat hier ook zo kan.. De vraag is, heb je in Forza meerdere mogelijkheden om te pimpen dan in NFSU2?

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel tuning mogelijkheden er precies zullen zijn is voor zover ik weet nog niet bekend gemaakt. Er wordt sowieso weinig informatie vrijgegeven door Microsoft over Forza Motorsport. Ik denk dat het aantal tuning mogelijkheden in Forza en NFS elkaar niet zoveel zullen ontlopen.

Uit de informatie dat er op xbox.com vrij wordt gegeven zul je ook niet veel wijzer worden:

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Forza zal het veel meer om motor tuning gaan in plaats van het exterieur. Je kan bijvoorbeeld allemaal onderdelen kopen die je in het echt ook zou kunnen kopen. Of je wisselt de motor van de ene auto met de ander.
    In NFSU2 kun je alleen maar leveltjes hoger op bepaalde onderdelen.

Je kan ook spoilers en sideskirts en dat soort reut erop zetten, alleen kan je geloof ik geen vinyls of special paint op laten zetten. In plaats daarvan heb je gewoon de keuze uit een aantal paintings.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt straks wel de mogelijkheid om iets van 100 lagen aan te brengen... Zo krijg je toch wel een unieke look als je wilt.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze mogen het tunen van mij nog wel meer uitwerken. Zoals moterkappen met luchtinlaten :9 Beetje zoals in NFSU(2). Natuurlijk kan je niet onbeperkt data op een dvd drukken maar ze mogen wel de volle capaciteit (4.7 gig :confused:) gebruiken.

12. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    ikwil een Ford Mustang en een Dodge Viper pimpen!

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Met spinners en nos om hem op en neer te laten stuiteren :cool:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jep, ben je net lekker 300 aan het rijden en dan maar lekker bouncen met je auto 8)

Maar even serieus:

Spinners,Neon en dat soort spul moet er voor mij niet in omdat het een circuit racer is en dat hoort er niet echt bij.Nieuwe spoilers en preformance tuning is al genoeg voor mij

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar het oog wil ook wat. Extra velgen en luchtinlaten mogen wel.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar ik bedoel spinner velgen en neon,audio instalaaties en dat soort spul hoort niet echt bij een circuit racer, luchtinlaten en gewoone velgen horen er nartuurlijk wel bij

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er mogen nog wel even wat tracks bij. :confused:
    Kwa auto's ben ik wel tevreden. :p

19. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig, eindelijk Porsches tunen.

Ga dan maar aan de kant met je Skyline en Supra.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @frankx:
    ff vraagje tussendoor.. hoe kun je zo'n stukje tekst onder al je tekstberichten zetten met links naar je spellen en info over je hardware enzo.. thnx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina