1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...Nee!! ;) :p
    April is prima zo. :D

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    het uitstellen zou ik niet erg vinden als er maar verbeteringen zitten in de game.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop idd. dat ze uitstel gebruike nvoor verbeteringen, verder denk ik nog steeds dat dit het uber racespel wordt _O_

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm....wat hier net stond was een beetje erg LAAT. Nu is deze post dus nutteloos :eek: sorry O-)

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep, mischien wat meer circuits. Want ze hebben wel een groot "aantal" circuits maarja, als ze van de Nurburgring al 6 varianten hebben, dan krijg je wel veel circuits.
    Maja we zien wel wat ze in die 2 maanden extra doen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tuurlijk wordt zo'n game uitgesteld om verbeteringen te maken, dan niet extra dingen toe tevoegen. Waarom zouden ze de game uitstellen als hij toch al klaar is? Hij valt nu precies in de tijd waar geen feesten zijn waar veel cadeua's worden gekocht. Als hij maand werd uitgesteld omdat ie dan met sinterklaas en kerst valt zou ik er nog iets van kunnen begrijpen.

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Zo te zien gaat FM behoren tot de beste racegames ooit. Dan mag de releasedatum ook wel uitgesteld worden, als ze maar genoeg aandacht besteden aan het spel, dat het een groot en masterlijk spel gaat worden.

Niet zoals Fable. daar hadden ze de releasedatum ook van mogen uitstellen om toch de weggelaten levels erin te stoppen. Maja, dit is Forza Motorsport en het is tot nu toe samen met Jade Empire de enige game op mijn Xbox-verlanglijstje (verlangen moet je lezen als Must-Have) voor 2005!

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd. Liever 2 maandjes wachten en een super titel in mijn box dan 2 maandjes eerder en een game vol bugs. Prbobleem van Fable was dat ie al tig maal was uitgesteld.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah het is wel een trend aan het worden in de Microsoft stal. Als we uitgaan van de Halo 2 en Fable perikelen zouden we nog wel een jaartje kunnen wachten. Laten we hopen dat het gewoon lekker op april blijft staan.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Maar niks een trend.. overal zie je het dus niks microsoft... hoeveel keer is gt4 uitgesteld? en nintendo kan er ook wat van.. ligt niet aan micro

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wat ik bedoel is dat de topspellen zoals Fable, Halo 2, Mechassault 2 etc. een rare gewoonte hebben om steeds uitgesteld te worden. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat FM op april blijft staan.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat te maken heeft met dat ontwikkelaars het niet goed kunnen inschatten wanneer de game klaar zal zijn.
    Weet eigenlijk niet wat een andere reden zal zijn. Wie bepaald die release dates eigenlijk? Misschien is het wel zo dat er een datum wordt geroepen, terwijl die helemaal niet haalbaar is.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet erg makkelijk. Ze hebben hoogstwaarschijnlijk een strak schema met een bijbehorende deadline, maar er kunnen natuurlijk onverwachtte probleempjes opduiken. in dat geval moet je je deadline wel verschuiven om alsnog een top product in de winkels te laten belanden.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zeg dan dat de game in de maak is maar dat er over de release nog niets gezegd kan worden. Of zeg dat ie eind 2005 uit komt en kom er een half jaar eerder mee. Met uitstellen krijg je alleen maar gezeur van mensen diet niet kunnen wachten zonder hun frustraties te uiten. Kortom geef een release datum die je waar kunt maken en roep niet 1/2 of 3/4 jaar van te voren dat ie dan uitkomt.

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Forza zijn ze anders ook al 2 jaar bezig geweest voordat er iets bekend over werd. Maar je moet ook begrijpen dat het allemaal om winst draait. Als je winst wil, moet je veel hypen. Zie Halo 2. Veel mensen hebben het spel gekocht terwijl een hele hoop mensen het gewoon ruk vinden.
    Je kunt niet een half jaar van te voren met een game komen waar niets van bekend is, en dan verwachten dat er miljoenen van verkocht worden. Dan is ie gewoon te onbekend. Helaas maar waar.

Ik heb ook liever dat ik een week vaqn te voren hoor van een topgame, en 'm dan na een paar dagen al kan kopen..

Btw, ballonnetje gaat los. 300e post :p bij de 500 krijgt iedereen een stukje taart

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt denk ik dat je 'm wel mag hypen, maar verder niets zegt over de release. Dan is het helemaal cool om te horen dat ie over twee weken (bijv.) komt. :)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Feli met je 300e post ;)
    Wat ik zeg is dat ze de game wel mogen hypen door hem bekend te maken maar geen release noemen die ze niet waar kunnen maken.
    Net wat Mika Kimi dus zegt. ik zag je post niet :{

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze moeten natuurlijk wel een releasedate naar buiten brengen, anders weet niemand wanneer ze 'm kunnen verwachten (en dan kunnen ze er dus rekening mee houden).

Maar ik hoop dat ze ook daadwerkelijk verbeteringen aanbrengen in de maanden dat ze uitstel hebben genomen. En niet alleen maar een kleine bug eruit gehaald hebben, maar ook daadwerkelijk iets toegevoegd hebben.

Maargoed, we zullen het in April wel zien! :cool:

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als ze ergens begin december een (voorlopige) release vaststellen, kun je er vergif op innemen dat de game uitgesteld gaat worden. Zo ook hier en dat valt veel gamers die wachten op deze game niet goed. Zo ook bij mij niet. Had liever gehad dat ze in januari met een release kwamen die wel haalbaar zou zijn.

20. Clitoris

Clitoris Guest

Ik zit te overwegen dit spel te bestellen, maar ik wil eerst voelen hoe de auto's reageren. Ik wil namelijk geen burnout 3/arcade besturing. Het moet overeenkomen met PGR2 of DTM2. Is dit niet het geval, dan wordt het ongetwijfeld voor mij een "no-no":) Wacht trouwens nog met smart op een ingame trailer:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina