1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er eigelijk wel een pit stop in forza zitten en dan net zo mooi als GT4 krijgt :eek:
    Of ze zijn daar nu mee aant werk _O_

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ga er wel van uit dat er pitstops inzitten, maar je hebt er eigenlijk ng niets over gehoord:eek:

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er was bij de demo wel een pitstraat d8 ik te zien, dus waarschijnlijk wel

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een pitcrew zoals bij gt4?

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik niet maar ik heb net wat footage teruggekeken en daar zie je duidelijk een pitstraat. Dan zal de pitcrew denk ik niet ontbreken. Zo zouden ook nog wel wat kunnen doen met tijdstraffen, net als bij de formule 1. Zou me wel tof lijken.

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een pitstraat zit volgens mij wel in elk racespel, het gaat er meer om of er ook echt pitstops zijn, met idd een echte pitcrew. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat de pitstraat helemaal gevuld is met verschillende teams e.d. en dat iedereen daar echte pitstops uitvoert.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    /me droomt even weg bij de gedachte aan pitstops

Een lange race ( anderhalfuur ofzo), opeens vallen er mensen voor je gewoon stil. Wft is hier aan de hand denk je. Je kijkt eens rond in je eigen auto. Alle metertjes lijken in orde,...... behalve de benzinemeter. Snel beslis je wat je gaat doen. This is Rox, coming in this lap for new tyres and a lot of fuel. Voorzichtig breng je je auto binnen, het had niet veel later moeten zien. Terwijl je de pitstraat rondkijkt zie je dat de andere teams ook klaarstaan. Ineens is er gigantische drukte in de pits. Aan alle kanten schieten auto's en mensen je voorbij.

De tijd lijkt stil te staan als je wordt afgetankt en nieuwe banden krijgt. Je houdt alles en iedereen in de gaten. Gelukkig..... je bent als eerste weer weg. Pfew, nu hopen dat alles heel blijft en je de race nog kunt winnen :)

/me keeps on dreaming :9

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk hoeft een pit van mij niet zo. Meestal een bron van ergenis. Auto's die je automatisch bestuurde auto in puinpoeier rijden is een doembeeld wat mij bij meerdere games is opgevallen.

@Rox, dan wordt het een stuk frustrerender, anderhalf uur gereden om total loss te gaan in de pits met een vaartje van 60 km/uur oid 8). Voorts een leuke sfeer impressie ;).

9. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me super, zou ook wat taktiek toevoegen, ga je nu, of durf je het volgende rondje te gaan. Wat doen je tegenstanders? en waarom ?

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Een van de belangrijkste eisen is dan wel dat het goed uitgevoerd wordt.

Ik vond het in DTM1 zeer frustrerend, maar in gp4 was het vet. Als het goed is uitgevoerd voegt het zoveel sfeer toe aan een spel.

Maar mij lijkt het dan ideaal dat het standaard uit staat. En als je dan met een paar lui langer wilt spelen dat je dan het aantal rondjes omhoog gooit en dat je de pits ook in moet duiken.

Als je zelf een pitstopstrategie moet bedenken is het zoveel vetter :D. Dan is het niet alleen maar rondjes gassen, maar moet je echt na denken :)

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
  12. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die carrera GT is zo :eek:

Ik kan niet meer wachten joh, I NEED FORZA, NOW

13. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de pits maken (hopelijk in forza) het spel helemaal af want als je 2 uur in een groep van 10 auto's moet rijden word ik gek. 1 fout en je komt nooit meer bij. Maar met pits kun je lekker alleen toeren.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind "echte" realiteit in een game een keertje wel fijn. Met F1 games die ik gespeeld heb (nee dat zijn er niet zo veel) dan werd je met Minardi zonder veel moeite kampioen. We moeten meer games hebben die "team gericht" zijn. Dat als je Minardi kist, dat je 1 na laatste als doestelling krijgt. En als je dat lukt, dat je dan je kampioenschap succesvol hebt afgesloten.

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand Gamekings gezien met als racespecial een vergelijking tussen GT4 en Forza?

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag volgens mij het laatste deel.
    Ze deden een vergelijking tussen twee demo's van de spellen.
    Ik zag in ieder geval dat ze beoordeelden op graphics, tuning en physics.
    Graphics werd gewonnen door GT4, tuning door FM en physics weer door GT4.
    Ik denk dat ik 't er wel mee eens ben. :eek:

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, echt vette beelden. Heb 't net nog eens bekeken. Ik moet zeggen, ik ben het er wel een beetje mee eens, GT4 zal idd beter worden. Maar Forza zet iig een stap in de goede richting om GT4 te evenaren.

18. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Forza is gewoon de Xbox-tegenhanger van GT voor de PS2. Ik verwacht ook wel sequals van Forza

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, een soort Need For Speed, maar dan vele malen beter. Al hoop ik niet op een Forza Motorsport Hot Pursuit, en Forza Motorsport Underground. Liever standaard net als GT, dus FM2/3/4 etc.
    @ Mods, kan iemand de -s achter Motorsports weghalen, dan klopt de naam tenminste:)

20. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je die aflevering ergens downloaden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina