1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elgee, kan je ie beelden downloaden ergens ofzo?

En weet iemand of je een moeilijkheidsgraad kan kiezen bij Forza. GT was in het beginnen lekker moeilijk maar later was het veeel te makkelijk en werd het te saai om door te spelen. Zo waren Ie platinum medailles precies goed bij PG2.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de aflevering downloaden op www.gamekings.tv . Nu nog niet de laatste aflevering, ik denk dat die in de loop van de week online komt.
    Je zult heus wel de moeilijkheidsgraad kunnen instellen, dat is toch wel bij alle games zo, dus FM zal daar geen uitzondering op zijn.

3. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen om 3 uur wordt ie weer uitgezonden op The Box

4. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 ziet er best goed uit, ik heb de demo gespeeld op de motershow in essen. FM ziet er mooier uit vind ik, en het nadeel van de ps2 is dat je de rem en gas niet kan regelen het is vol gas of niet :confused:. Dat heeft FM weer wel
    En GT4 heeft een super mooie pits street en FM week nog nie :confused:
    en de 236 auto's die FM bezit kan nooooooit de 5 of 600 wagens van gt4 beaten.
    DUZZZZZZZZZ We wachten af.......

5. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar haal je dat nu weer, in gt4 kan jewel gas en rem regelen de buttons zijn drukgevoelig. ;)

6. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMHHH
    het zal wel maar heb er niks van gemerkt

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Daar heeft hij idd gelijk in. Als je hard drukt op ps2 controller knop, geef je meer gas dan wanneer je lichtjes drukt.

8. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -OK-

dan heeft gt4 alweer een streepje voor
    maar zoals het bij de xbox controller gaat is het fijner :)

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt :) En een gt4 beater hebben we hier denk ik toch niet omdat je dan wel van hele goede huizen moet komen. Mischien dat deel 2 of deel 3 een poging kan doen.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Toch denk ik dat een goede vergelijking op dit moment nog niet te maken is. Beide spellen zijn simpelweg nog niet af, en er worden oude demo's gespeeld.

11. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat. Bovendien waren de gamekings aardig bevooroordeeld vond ik persoonlijk :{ Het was echt of was GT4 onverslaanbaar volgens hun.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee klopt, maar ik denk dat de gameplay toch al voor een groot deel gevestigd is in beide games. Ligt GT4 niet al in Japan in de winkels? Of is ie niet alleen in Europa uitgesteld?
    Steven zei ook al dat FM zeker nog zal verbeteren richting de uiteindelijk versie, dat geld dan ook voor GT4, als die nog niet af is. Voordeel bij FM is dat ie online gaat, dat heeft GT4 weer niet.

Dat vond ik duidelijk niet het geval. De gameplay werd niet perfect bevonden.
    Zoals Boris (d8 dat hij dat zei) vertelde dat als je tegen een vangrail aanknalde, dat dat bij FM realistischer was dan bij GT4. Het tunen bij FM was vele malen beter dan bij GT4. Uiteraard was de gameplay beter bij GT4, maar dat was wel te verwachten natuurlijk.

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, heb dit verhaal ook gehoord over GT4. Er zaten wat online-bugs in, waar vals mee gespeeld zou kunnen worden of anderen bevoor- of benadeeld worden en in plaats van deze bugs eruit te halen, laten ze het online-gebeuren maar achterwege, lekker is dat

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow.. ik dacht dat het ps2-netwerk de game gewoon niet aankon, of bedoel jij hetzelfde (ben niet zo erg thuis in het online gebeuren).

Het is sowieso triest dat de game niet online gaat, iedere E3 ermee bluffen, en hoe geweldig die online functie wel niet wordt. Zeggen ze op de TGS ineens dat de game niet online gaat, erg jammer voor PS2-gamers.

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook niet helemaal thuis in online-gamen en ik heb geen PS2, maar een kameraad is veel bezig met PS2 online-racen. Hij wacht ook op GT4 en vertelde me dat verhaal dat online niet doorging doordat er wat bugs inzaten, waardoor racen niet eerlijk was ofzo. Ik zal hem nog ff een keer weer vragen waarom het nou precies niet doorgaat.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net op Gamer.nl dat de game wel online te spelen is. Het blijkt dus dat Sony het niet ondersteunt, maar dat je met Xlink het wel kan spelen.
    Opluchting voor PS2-gamers dus.

Hier ff de online mogelijkheden van Forza Motorsport, volgens Xbox.com:

Til online racen naar een hoger niveau: van intense kop-aan-kop racen voor meerdere spelers tot individuele races, Forza Motorsport™ Xbox Live gameplay biedt vernieuwingen die de online racewereld op zijn grondvesten zal doen schudden.
    Online racen wordt opgevoerd. Van intens multiplayer racen met maximaal acht spelers die nek-aan-nek gaan tot races waar je in je eentje de beste tijd moet neerzetten… Forza Motosport Xbox Live gameplay biedt vernieuwingen die de online racewereld op zijn grondvesten zullen doen schudden.
    Careermode komt online. Het debuut van een online and offline “careermode” herbergt de welbekende competitie met AI om careerpunten te verzamelen maar ook de mogelijkheid om geld te verdienen. Hiermee kun je jouw auto “up-tunen” door te racen tegen menselijke tegenstanders via Xbox Live.

Daar kan GT4 natuurlijk niet aan tippen, maarja dat PS2-netwerk valt in het niets bij Xbox L!ve.

17. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gt4 niet online kan is aan de ene kant ook nie erg want je bent nog wel ff zoet met die 5o0 wagens die er in zitten

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox-live is wel stukken beter dan PS2-network, maar voor de PS2 zijn de kosten een stuk minder(bij oude modellen €35 netwerkadapter, bij nieuwe modellen zit die ingebouwd en verder kost het niets, bij xbox heb je CC nodig, een starterkit van €60 en kost het wat).

Maar die career-mode, is online dan een vereiste ofzo? ik hoop het niet, want ik heb dan toch geen live

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat zou mierenneukerij zijn. Ze bedoelen imo dat je een online en een offline careermode hebt. Het zal dan hetzelfde inhouden, alleen dat tegen gamers online, en cpu's offline.
    Of zullen ze gewoon bedoelen dat je je wagen kunt tunen en tegen andere kunt racen, het gewoon standaard dus.
    Beetje vaag.

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elgee, kan alleen de eerste 3 afleveringen downloaden :confused: wil aflevering 7 downe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina