1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused::confused: ja daar zat ik ook al me te rommelen maar ik kon het ook nie vinden

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk een beetje als PGR2... je kunt ook alleen online racen en zo de tokens verdienen waarmee je auto's kunt unlocken. Maar het kan ook via de singleplayer...

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    het zou gewoon racistisch zijn dat je bepaalde auto's alleen online kunt unlocken, vooral voor de luitjes zonder live;)

4. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat het eigenlijk met het verdienen van punten ???
    of krijg je geld voor een race om later je wagen te tunen
    want gratis tunen lijkt me een beetje weak

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie niet dat het een beetje te realistisch wordt? Ik heb een beetje te veel gehoord dat je van alles moet gaan sleutelen enzo... en dat het rijgedrag heel erg realistisch wordt (dat je net als met Formule 1 spellen een hele race niemand meer tegenkomt als je een keertje botst). Bovendien zien de screenshot er wat mij betreft (zoals iemand al zei) een beetje te perfect uit. De auto's zijn te mooi, te gladjes... Wat denken jullie hiervan? Ik wil gewoon racen en niet voor elke race 20 minuten bezig zijn met testritten en sleutelen omdat ik op een natte baan ga rijden...

6. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel meevalt hoor. Je kan wss zelf instellen hoe realistisch je het wil hebben, dus met of zonder testritten, kwalificatie, slijtage aan banden enzovoorts.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O, dat zou een hele mooie toevoeging zijn... Het lijkt me wel een keer gaaf om alles tot in de puntjes zelf te regelen, maar het grootste deel van de tijd heb ik toch liever NFSU:Underground-achtige gameplay...

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    racistisch :D je bedoelt discriminerend zeker

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2

Nou, dan kun je beter niet Forza Motorsports kopen. Als er 1 spel arcade gameplay heeft is het nfsu (2) en dit terwijl Forza juist een simulatie wil worden. Dan hoop ik niet dat ze een arcade-achtige gameplay krijgen.

Ik wil een overtreffende trap van pgr2. Meer snelheidsgevoel en realistischer.

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Meer snelheidsgevoel zou meer arcade zijn, sorry dat ik het zeg.

Als je realistische snelheidsindicaties wilt, dan moet je de 'internal cam view' (ofzo) gebruiken, waarbij je veel dichter op het wegdek zit. Een 3e persoons view is eigenlijk zwaar onrealistisch. In GT4 gebruik ik ook de interne view en het snelheidsgevoel is dan veel groter. En wedden dat het dan retesnel gaat voor je gevoel, als je met de Falken GTR over de nurburgring raast met 295 km/u.

Ik verwacht precies hetzelfde bij Forza. Speel je met de 3e persoons view, dan zullen mensen steen en been klagen over het snelheidsgevoel. De mensen die Burnout 3 en NFSU taferelen gewend zijn tenminste. Maar speel je met de internal view dan is het heerlijk snel en realistisch, maar voor velen ook te moeilijk. PGR2 vond ik zo niet lekker rijden, maar GT4 des te meer.

Het ligt dus ook grotendeels aan met welk camerastandpunt je rijdt. Met een onrealistisch camerastandpunt van ver achter/boven de auto, of durf je het aan het moeilijkere maar veel leukere interne camerastandpunt te gebruiken?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Al kan je alles doen.. Dat zou top zijn!
    Denk maar aan oneindig sleutelen.. mmh.. Een droom voor mij!
    Maar de screens zien er geweldig uit maar 1 ding:
    Kan je zelf je auto veranderen met stickers,bumpers? En kan je zelf een auto ontwerpen en maken?

12. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    hebbe hebbe hebbe....... :9

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jacker kan dat, check maar de screens. Het tunen bij FM gaat heel diep, je kan alles tunen. Ik snap niet wat je bedoelt met zelf een auto ontwerpen en maken. Bedoel je: stickers maken, nee dat zal denk ik niet gaan. Veel te ingewikkeld op een Xbox, en lijkt me ook lastig met een controller te doen.
    Bedoel je: auto's zelf ontwerpen, nee dat is al helemaal uitgesloten.

14. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met internal view is vaak wel dat je veel te dicht op het wegdek zit, ipv op de bestuurders stoel. Kijk, als we realistisch gaan doen, doe het dan goed en maak voor elke auto een eigen internal view met eigen dashboard, stuur etc. En hopelijk zit de bestuurder ook eens aan de linkerkant ipv in het midden :|

Maarja, dat zal wel teveel gevraagd zijn :)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik vind nog altijd de fijnste camera dat je de hele auto ziet. Een soort Third-Person view dus. Heb een tijdje bij PGR2 die "first-person view" gehad, maar vond dat niet zo fijn.

16. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk een veeeeel beter gevoel van snelheid, en soms is het wel prettiger vind ik, bij het insturen van een bocht bijvoorbeeld... Niet altijd though. Deze game ga ik sowieso kopen dusss.

-edit: Hij is al te pre-orderen bij GcShop voor 49 euro inclusief verzending... :D

Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is al best lang, ik geloof dat hij eerst gepland stond voor eind november of december. Daarom kon je hem al in oktober/november ofzo al pre-orderen.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Of aan de rechterkant bij engelse autos.Maar er zijn toch ook autos waar de bestuurder in het midden zit (Nissan Skyline??)

19. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Nah alleen die super race bolides... Honda GT ofzo dacht ik, dat grote rooie ding wat in GT over de 400 kan :9

Hoe vinden jullie mn nieuwe avatar?? Home-made :D

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Mclaren F1 zit je ook in het midden. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina