1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zit die er ook in dan? Veeet!

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, jou verhaal klopt voor een groot gedeelte wel, maar die internal cam's zijn zo lelijk.

Doe het dan zoals in DTM 1 (en 2?) dat je echt de hele cockpit enzo ziet. Want met de internal cams bij pgr2 vond ik het spel gewoon vernaggeld, het zag er nog nepper uit dan wanneer je erachter reed.

3. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het te veel werk is om dat bij een spel als Forza te doen. Of er is niet genoeg ram ofzo (kan er vet naast zitten maar is het enige wat ik kan bedenken ;) )

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, kvind het altijd nogal onrealistisch aanvoelen als je in de cockpit zit. Het voelt niet aan zoals het hoort en je ziet vaak te weinig. Doe mij maar gewoon bumper view.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens. De cockpit is gewoon ook heel erg lastig na te maken. En zoals je al zegt, als dat gedaan wordt, voelt het ook nog eens supernep. Al maken ze het nog zo mooi, ze ziet niet je eigen handen op het stuur zitten (is ook onmogelijk). Misschien is dat wel de reden dat het zo nep aanvoelt.

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is inderdaad erg vet. Hij staat wel op de cars-list en in sommige filmpjes is ie ook te zien (in de nieuwste bijv.).

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Cockpitview voelt nep aan? Totaal niet mee eens. In PGR2, waar bumper cam i.p.v. cockpit view zit, vind ik het juist nep. Je ziet alles vanuit een veel te laag perspectief, je kunt de bochten niet op tijd zien aankomen en als je een bocht ziet, dan is het inschatten ervan helemaal uit den boze. In de DTM- en RalliSportserie, heb je een echte cockpit. Je hebt het gevoel alsof je echt ín de auto zit, je krijgt het gevoel "alsof je één met de auto bent". Klinkt misschien als slap gelul, maar zo ervaar ik het. Met cockpit view (of camera óp de motorkap), heb je een beter zicht over het circuit en kun je bochten, in tegenstelling tot bumpercam, goed inschatten en op tijd zien aankomen. Zo....ik heb mijn mening weer gegeven. Feit blijft dat FM een geweldig spel zal worden, met of zonder cockpit view.

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door gamekings verwacht ik er nog minder van dan ik al deed

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo? Geef eens argumenten.:{ Dit slaat dus nergens op hè. Ligt het aan Gamekings of aan Forza Motorsport, dat je er nu minder van verwacht?
    Ik ben alleen maar meer gaan genieten:D

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens, bij elk beeld, filmpje, tekst of wat dan ook ik van Forza hoor, krijg ik er steeds meer zin in. De vergelijking GT4 <---> Forza Motorsports kun je volgens mij nooit trekken. Forza Motorsports is met verschillende soorten auto's op een circuit rijden. GT4 heeft, net als DTM2 maar dan beter uitgewerkt, verschillende soorten autosport; rally etc. Eigenlijk zou GT4 ook gewoon op de xbox uit moeten komen. Waarschijnlijk is dit laatste het domste wat hier ooit gezegd is, maar wat boeit het. Ik heb geen voorkeur voor een van de 2 racers. Het feit dat ik alleen een xbox heb en toevallig niet rijk genoeg ben om ook een ps2 aan te schaffen, dwingt mij als auto-freak ertoe om Forza aan te schaffen. Waren ze allebij op de xbox te krijgen, dan had ik ze beide aangeschaft. Volgens mij ben ik toch niet de enige die hier zo over denk.

11. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal auto's, het tunen enzo is natuurlijk goed van het spel. Alleen toen ik het eerste filmpje zag vond ik het er niet zo goed uitzien. Het ziet er naar uit dat ie veel te stijf stuurt. Toen de demo uitkwam las ik bijna alleen maar negatieve reacties (als je wil kan ik de link geven). Bij racing evolution ofzo iets verwachte ik er in het begin ook heel veel van maar toen ik die filmpjes zag vond ik het meteen gaar. Hetzelfde heb ik nu met Forza. Het spel kan iig alleen nog maar mee vallen voor mij.

12. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan juist heel goed een vergelijking trekken tussen ie 2. Met gt4 kan je ook met allemaal verschillende soorten auto's op 1 circuit rijden hoor :) Enige verschil is volgens mij dat je alleen met gt4 kan rally rijden.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik vind de filmpjes er daarintegen wel heel erg mooi uitzien. Alleen al de omgevingen zien er strak uit. Je moet wel denken, het is nog niet af hè. Het is nog maar een filmpje (misschien ook nog best oud), de demo daarintegen is wel nieuw maar de GFX kunnen natuurlijk nog opgepoetst worden. Al hoeft dat imo niet veel meer gedaan te worden.
    De wielen bijvoorbeeld zagen er iid wat crappy uit imo.

14. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een subaru WRX STi tunen tot 400 a 500 pk en dan door bochten glijden ook al behoorlijk rally hoor :)

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er allemaal erg mooi uit van wat ik, tot nu toe, gezien heb. Ik hoop dat ze alles netjes afwerken, graphics maar ook menu's etc. Dan kan het een hele goede gaan worden.

Hij staat voor februari, toch?

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze hem niet uitstellen, d8 ik wel

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens. De demo is overal best goed ontvangen, al zijn sommige nog wat negatief. Maar de gameplay is volgens mij wel onderhand gevestigd, en die is wel heel goed. Nu nog wat aan de GFX werken (zijn al goed, maar het kan altijd beter). De menu's maak ik me geen zorgen over, ik heb al wat filmpjes bekeken en daar zagen de menu's er erg strak uit.
    De game komt in april uit, maar (zoals al in de nieuwspost van XBW stond) microsoft houdt februari vast. Laten we allemaal bidden:+

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk: Ze bedoelen dat je online ook een career kan hebben. Je gaat bijvoorbeeld online racen tegen mensen van dezelfde wagen klas, en als je wint krijg je 1000, daarmee kan je je online auto tunen. Ik denk dat ze het zo bedoelen.

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde met goed de besturing. De Graphics vond ik er wel goed uitzien, maar dat maakt me bij dit soort spellen niet zoveel uit.

20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, Forza Motorsport is uitgesteld tot april 2005.

Publisher
    Microsoft Game Studios
    Developer
    Microsoft Game Studios
    Street Date
    April 2005
    Rating
    Everyone

Bron.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina