Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Owsow, ja dat kan. Ik heb daar niet echt zo heel veel op gelet eerlijk gezegd.
    De GFX vind ik btw toch wel belangrijk bij dit soort games, hoe de auto's uitzien en hoe ze omgevingen uitzien.

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg altijd maar pgr3. De graphics zijn bij mij ook altijd zeer belangrijk en bij pgr 2 vielen die helemaal niet tegen ! Omgevingen en de auto's ! Zeer goed, alleen de schade was beperkt. Hopelijk is dat nu anders. Maar volgens mij word dit de beste racegame ever! Wat zitten ze nou te zeiken over nfsu 2. Dat ziet er echt niet uit vind ik. Het enige is leuk dat je vele onderdelen heb om een mooie auto in elkaar te steken maar het racen zelf vind ik maar bagger or. Kijk naar forza ! Da's dubbel zo goed man.

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Over de releasedate. Zoals ook al op de frontpage staat heeft Microsoft de vertraging nooit officieel aangekondigd. De geruchten zijn wel heel sterk, maar als ze hier bij XBW (en op tothegame :9) zeggen dat ie gewoon in februari uitkomt geloof ik dat wel.

Of nou ja, geloven, zeg maar hopen ;)

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd ook nog nooit iemand anders horen zeggen dat ie niet in februari uit komt want hij was teneerste als eens een keer verschoven. Hij zou eerst nov. dec. uitkomen dus het zou lullig zijn als het nog een keer gebeurde.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    *whistle* Fable iemand :9 *whistle*

Ik vrees het ergste, maar blijf nog steeds hopen dat ie in Februari komt.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil Forza ook zo snel mogelijk ja, maar ik wacht er liever twee maanden langer op dat het een groot compleet spel is dan dat ik in februari een half afgemaakt spel krijg.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook weer waar. Maar ja, ik denk dat we er lang of kort over kunnen lullen, maar wij kunnen er toch niks aan doen :9

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Idd. We kunnen maar beter er langer over lullen totdat FM daadwerkelijk in de Nederlandse winkels ligt. Dan zijn we er lang genoeg mee bezig :p. We shall see

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dan moeten we wel dingen hebben waar we over lullen, en op dit moment gaat het nergens over ;)

Wat vonden jullie van het gamekings verhaaltje. (De vergelijking met gt4). Ik vond het leuk om te kijken, maar 1 ding verbaasde ik mij wel over. Ze vonden GT4 er beter uitzien, alleen bij gt4 zag je alles gewoon schokken, je zag een seconde vloeiend en dan weer even haperig.

Dan heb ik liever een spel dat er iets minder uitziet, maar wel supervloeiend loopt.

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Maakt het bij GT4 niks uit of je hem op de oude of nieuwe versie van de PS2 speelt. De nieuwe is namelijk stukken sneller en krachtiger.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen idee, geen ps2 oid hier en zeker niet de gt4 demo

12. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dat schokken niet in de uiteindelijke versie is anders ziet het er niet uit nee. Maar zij zeiden ook van Gt is de mooiste racer op de ps2 en Forza de mooiste op de xbox. Maar GT is de mooiste van de 2 :{ :confused: Ik heb Pgr en GT maar PGR is toch echt een stukkie mooier dan GT, op de replays na dan.

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet ook zeggen dat ik op de screenshots Gt4 er net iets strakker en sfeervoller er uit vind zien. Alles lijkt daar compleet, terwijl Forza nog wat kaal oogt af en toe. Net als PGR2 trouwens.Alleen is Gt4 al bijna uit en moet Forza nog een paar maandjes :9.

En als de demo schokkerig loopt, waarom zou dat ineens in de volledige versie ineens over zijn? Volgens mij kan dat alleen maar als het detailniveau omlaag gaat. Of ze moeten ineens het nog kunnen optimaliseren.

14. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de textures van Forza zijn velen malen hoger.

En in dat filmpje liep ie zooo langzaam. Hij liep niet een beetje schokkering, het zag er gewoon niet uit. Ik heb al 10 filmpje gezien waar ie gewoon goed liep, in de final versie zou je dat heus niet hebben wat je bij gamekings zag.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    GT4 is al uit in Japan,toch?

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @ Tim NL, kan wel, ben niet zo op de hoogte van het ps2 gebeuren :9

@Sjakiejojo, Dat laatste gaat over gt4? Ik hoop zeker dat het vloeiender loopt in de final, want dit mag eigenlijk niet meer.

En over die textures, dat is allemaal leuk en aardig, maar zie jij het verschil tussen veel en heel veel textures? Ik niet in ieder geval.

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dubbelpost |:- :{

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het "verhaaltje" wel leuk. Alleen snap ik niet wat jij bedoeld met dat trillen. Ik zag helemaal geen trillingen. De enige trillingen die ik zag, waren de trillingen die veroorzaakt werden door het wegdek. Dat is ook een van de pluspunten van GT4.
    Grafisch zal het FM zeker heel erg mooi worden. Het is van de makers van PGR2 en PGR, en die games zagen er al bloedmooi uit. Dus maak je daar maar geen zorgen meer over:)

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Schokken is wat anders dan trillen, ik heb het over dat het beeld niet vloeiend liep

20. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen nood, dat lag aan het filmpje, het spel is uit in Japan en volgens de boards ginder en de importeerders heeft het spel geen framedrops en loopt het heel vloeiend met 60 fps. :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina