1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahahhahaha imazing 8)
    wel handig voor in de stad trouwens :9

In forza is dat niet zo ,als je traction control uit zet en je geeft vol gas aan de start dan glij je eerst 4 meter vooruit en dan krijg je een beetje grip _O_

er zitten vast wel wat wagens in die binnen 4 aan de 100 zitten maar dan heb je het niet over jappanse 4 cill.

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je geen 2 turbo's op een ferrari kunnen zetten?

3. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan natuurlijk wel...maar misschien wordt het dan wat onrealistisch :9 standaard 660 pk, 2 turbo= makkelijk +300,400pk= dik 1000 pk...en dan VLIEG JE :D maar een spel is niet echt leuk als iedereen zo enorm hard kan

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me trouwens toch af hoe ze dat gaan doen online. Je kunt niet zomaar iedereen met een custom made autootje in een room gooien omdat sommige dan veel betere auto's zullen hebben. Zullen er dan klasses zijn waar je alleen in kan met een bepaald aantal pk's?

5. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    met dat aantal pk denk ik niet...het zal waarschijnlijk wel de klassen zoals bij pgr2 worden, dus sportwagens, cabrio's etc (waarom zouden ze veel veranderen aan een succesvol concept)

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet hun concept dus zouden ze er wel wat aan moeten veranderen.

Het kan ook gewoon niet werken omdat iedereen z'n auto kan opvoeren. Dan krijg je dus bijvoorbeeld twee Ferrari Modena's, maar één ventje was toevallig verder in de game en heeft 'm dik 50 km/h harder laten lopen en z'n gear ratio veranderd tot een optimale verhouding. De ander heeft er nog niets aan gedaan en kiest gewoon voor de Modena omdat die het snelst is. De laatstgenoemde word laatste omdat iedereen z'n auto heeft opgefokt en hij niet.
    Snap je het dilemma? je kan dus gewoon geen auto's in een klasse gooien, anders is eerlijkheid ver te zoeken.

7. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    tsja...hopen dat de makers dit begrijpen en er een goeie oplossing voor hebben.
    hetzelfde geldt voor de ECHTE racewagens, die moet je niet kunnen tunen man...dan krijg je auto's met dik 1000 pk

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dan kan er nog erg veel verschil in zitten. Een getunede 350Z perst er toch wel 100-200 pk meer uit en een betere wegligging, dat lijkt me ook niet echt eerlijk.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100-200 pk maar uit dan vóór het tunen of dan een andere wagen. En een betere wegligging? Een betere wegligging kun je bij alle auto's wel behalen. Daarom pleit ik ook voor pk klasses i.p.v. auto klasses. Dan heb je bijvoorbeeld 200 tot 225 pk of 200 tot 250 pk rooms op Xbox live zodat het nog een beetje eerlijk blijft.

10. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    alles moet wel binnen de perken zijn ja

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ten opzichte van een standaard 350Z, daarom ben ik ook voor pk klasses ipv auto klasses.

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als er auto klasses gaan komen wordt het echt een zooitje.

13. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    zou het ook mogelijk zijn om je auto af te voeren?? Bijvoorbeeld dat je een auto met standaard 400 pk en een wegligging die daarbij hoort, afvoerd naar 250 pk zodat ie in lagere klasses mee kan doen terwijl hij een betere wegligging heeft dan de naar 250 pk opgevoerde auto's?? Bijvoorbeeld met luchtinlaat restrictoren.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    mischien niet met een evo8, maar wel met een corvette, en nog sneller ook:

Specs:

Lingenfelter 427 Corvette TT

Approx Price $165,000
    Horsepower Approx. 802hp @ 4600 rpm
    Torque Approx. 866ft lbs @ 3600 rpm
    1/4 Mile 9.2 secs @ 150mph
    0-60mph 2.0 secs
    Top Speed 240mph

15. Enzyme X

Enzyme X err0r

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe sneaky mannetje, wil met zn afgevoerde modena tegen een Lancer sporten... Ik wed dat je het in de verliest :D

16. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    jaguar er zit geen corvette in Need for speed underground 2 :D

17. Enzyme X

Enzyme X err0r

Leuk Bevonden:
    0
    En jouw 1,5 sec. haalt hij denk ik ook niet hoor :D

Is trouwens leuk zolang je rechtdoor gaat, maar als het de bocht om moet zou ik me een stuk minder veilig voelen in zo'n amerikaanse bak ;) Maar het blijft echt ziekelijk zo hard als dat gaat, Kudos _O_

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk. Ik denk niet dat ze daar aan denken, maar zou wel grappig zijn. Met een McLaren F1 tegen een Porsche boxster ofzo:9

19. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FUCKERS... uitgesteld tot April... :'-(
    Hey racen in verschillende klasses is wel een tof plan, een opgefoktte Civic vs. een Ferrari ofzo!
    Maaruh.. zou je ook tweedehands auto's kunnen kopen, dit was namelijk in GT2 erg leuk om te doen. Van rammelbak naar racekar.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Denk het wel toch? Gewoon van die barrels die haast geen moter meer hebben, maar waar je als tuner weer een racemonster van kan maken. Denk dat die optie er wil in zit. Las ik nou (hier dacht ik) ergens dat je moters van auto's kan wisselen? Zodat je iemand met een kleine civic goed kan verassen omdat er een dikke moter in ligt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina